kuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuren

beste medeleden ik zit met een dilemma

ik wil graag weer een licht kuurtje nemen maar mijn vriendin is er zwaaar op tegen, en ze zit elke keer van geef een goede reden en is bang dat het nare gevolgen heeft,

hebben jullie een oplossing?

niet nemen heb ook alleen maar nare gevolgen

Comment

Ja, lees de huisregels van BN eventjes.

Comment

@ Snuff
        Gaat niet om de inhoud van een kuur, maar over de perceptie ervan. Zie hier geen probleem in.

@ Ts
        Kuren is niet verstandig. Dat gezegd hebbende: het is jouw lichaam. Je moet in een relatie geven en nemen, en het is nu de vraag voor jou om te bepalen hoe belangrijk dit voor jou is, en voor haar om dat voor haar te bepalen. Als jij het echt belangrijk vindt, moet ze het je toe laten. Als zij er zwaar op tegen is, en het voor jou bijzonder belangrijk is, moet je je afvragen of ze wel de juiste persoon voor je is. Is een zeer persoonlijke afweging, en die moet je toch echt zelf maken.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

gewoon kuren, je vriendin heeft geen recht van spreken is jou lichaam je doet wat je ermee wilt al stop je een dildo van 25 cm in je reet het is allemaal goed, als je vriendin dat niet accepteert moet ze maar ermee om leren gaan zo period

Comment

Jij wil kennelijk kuren.
            Je hebt er je goeie redenen voor, toch?
            Geef haar dat dan.

Wat is eigelijk de vraag?

Of twijfel je zelf nog, want dan zou ik het niet doen.
            Ssssmoking

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              @ Snuff
              Gaat niet om de inhoud van een kuur, maar over de perceptie ervan. Zie hier geen probleem in.
              Oke, voor deze keer zie ik het door de vingers.

Comment

zelf sta ik erachter, ben nu weer na twee maanden blesseurre weer bezig maar ben zwaar achteruit gegaan, is niet de eerste keer qua kuren maar ze heeft blijkbaar ergens wat gezien of gelezen over alleen de nare kant enzo en van mensen die een kuur nemen zonder nakuur

ik ga maar is ff goed overhebben kijken wat het opleverd

Comment

Originally posted by fitfreak View Post
                  zelf sta ik erachter, ben nu weer na twee maanden blesseurre weer bezig maar ben zwaar achteruit gegaan, is niet de eerste keer qua kuren maar ze heeft blijkbaar ergens wat gezien of gelezen over alleen de nare kant enzo en van mensen die een kuur nemen zonder nakuur

ik ga maar is ff goed overhebben kijken wat het opleverd
                  Zeg gewoon dat je er een grote pik van krijgt, heel veel zin en je uithoudingsvermogen schiet de pan uit.

Comment

der staat in de sector anabolen hier op het forum wel een mooi filmpje die je der kan laten zien!...

(de 2e helf iig)

Comment

Nog een reden om niet te kuren: Je weegt 77kg bij 1,77 en je zet de jongens die niet kuren en wel degelijk trainen gewoon voor lul. Je bent dan weer de zoveelste knaap die niks voor elkaar bakt met trainen en dus maar gaat kuren. Aan de andere kant, er zijn meer zielige boys zoals jou.. De keuze is aan jou, of een zielige boy of nog even doortrainen, goed gainen en pas kuren als je minimaal 90kg weegt.
                      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

als je haar nou uitlegt dat je er dan van de zomer superstrak bijloopt??! hehe :P

Comment

Niet normaal hoeveel topics er zijn geopend van leden die net nieuw zijn. en meteen over anabolen beginnen, terwijl hun stats om te janken zijn. Hier moet echt wat aan gedaan worden, of ben ik de enigste die het zwaar klote vind om telkens weer z'n topic te lezen?

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            @ Snuff

@ Ts
                            Kuren is niet verstandig. Dat gezegd hebbende: het is jouw lichaam. Je moet in een relatie geven en nemen, en het is nu de vraag voor jou om te bepalen hoe belangrijk dit voor jou is, en voor haar om dat voor haar te bepalen. Als jij het echt belangrijk vindt, moet ze het je toe laten. Als zij er zwaar op tegen is, en het voor jou bijzonder belangrijk is, moet je je afvragen of ze wel de juiste persoon voor je is. Is een zeer persoonlijke afweging, en die moet je toch echt zelf maken.
                            Beter kan dit niet verwoord worden
                            Beest in opleiding

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                              Niet normaal hoeveel topics er zijn geopend van leden die net nieuw zijn. en meteen over anabolen beginnen, terwijl hun stats om te janken zijn. Hier moet echt wat aan gedaan worden, of ben ik de enigste die het zwaar klote vind om telkens weer z'n topic te lezen?
                              Snel breed zijn voor de zomer he kerel. Zie je
                              Ook in je sportschool toch? Daar erger ik me meer aan.

Grtzz
                              Beest in opleiding

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X