kuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by TrainInsane View Post
    Snel breed zijn voor de zomer he kerel. Zie je
    Ook in je sportschool toch? Daar erger ik me meer aan.

Grtzz
    yes, je komt het overal tegen. Maar hier op het forum wordt het steeds erger! Mensen begrijpen gewoon niet dat het lichaam tijd nodig heeft en rust.

Comment

Inderdaad. Mja ze komen er wel zelf achter.

Grtzz
      Beest in opleiding

Comment

wat een ramp weer dit jaar zeg, iedereen wilt kuren...

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
          wat een ramp weer dit jaar zeg, iedereen wilt kuren...
          oke ik werd vorig jaar lid toen woog ik 77 nu 86, het gaat mij niet om die achterlijke beachboy lichaampies want vind ik zowieso niks, ik ben 4 a 5 x in de gym dus dat is het ook niet en ben ook niet van plan op een podium te gaan staan ofzo et gaat mij om het feit dat na aardige blesseurres massa weg is die ik er zelf zonder die zooi aan heb getraind, en niet eens zo zeer voor te showen of wat sommige mensen dan ook doen, het is meer voor mij de lat steeds hoger leggen dus als mensen met alleen comments komen beachboy of de zomder komt en hij wil gaan kuren enzo , is niet aan de orde.

Comment

Originally posted by fitfreak View Post
            oke ik werd vorig jaar lid toen woog ik 77 nu 86, het gaat mij niet om die achterlijke beachboy lichaampies want vind ik zowieso niks, ik ben 4 a 5 x in de gym dus dat is het ook niet en ben ook niet van plan op een podium te gaan staan ofzo et gaat mij om het feit dat na aardige blesseurres massa weg is die ik er zelf zonder die zooi aan heb getraind, en niet eens zo zeer voor te showen of wat sommige mensen dan ook doen, het is meer voor mij de lat steeds hoger leggen dus als mensen met alleen comments komen beachboy of de zomder komt en hij wil gaan kuren enzo , is niet aan de orde.
            tuurlijk, 86 kg en kuren... verdere stats?
            De lat hoger leggen doe je niet met as, dat doe je door te proberen je genetische top te bereiken zonder as.

Comment

Vaak is het zo dat als de resultaten tegenvallen er ergens een probleem in voeding, training of sups ligt. Ga dat allemaal eerst eens goed na voordat je überhaupt gaat nadenken over een kuur. Helemaal als je makkelijk geblesseerd bent zou ik eens eerst naar een fysio gaan en je vanuit daar goed laten begeleiden. Ik ben nu bezig met revalidatie, en zal toch moeten leren dat het soms niet allemaal gaat zoals je wilt. Je moet sommige ideaalbeelden gewoon laten schieten, anders kan dat zeer schadelijke gevolgen hebben voor je lijf.
              Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

ja oke dat is zo en ja ik kan idd beter kijken wat ik zonder spul kan bereiken,
                ik denk dat fysio ook wel een slim idee is, dank u

Comment

ja oke dat is zo en ja ik kan idd beter kijken wat ik zonder spul kan bereiken,
                  ik denk dat fysio ook wel een slim idee is, dank u
                  Je hebt overigens ook fitnesscentra waar gesport wordt onder begeleiding van een fysio. Dit is misschien minder intenstief dan dat je graag zou willen, maar dan ben je alvast bezig met het verstevigen van je lijf. Goed uitgevoerde krachttraining vermindert namelijk wel de kans op blessures, en dan kun je later misschien zwaarder gaan trainen.
                  Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

beste medeleden ik zit met een dilemma

ik wil graag weer een licht kuurtje nemen maar mijn vriendin is er zwaaar op tegen, en ze zit elke keer van geef een goede reden en is bang dat het nare gevolgen heeft,

hebben jullie een oplossing?
                    Laat haar dingen lezen over kuren, niet alleen de positieve maar ook de negatieve kanten..
                    Geef haar zoveel mogelijk informatie en dan leer je er zelf ook nog wat van

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                      tuurlijk, 86 kg en kuren... verdere stats?
                      De lat hoger leggen doe je niet met as, dat doe je door te proberen je genetische top te bereiken zonder as.
                      Helemaal mee eens
                      Building to a better me

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X