Vrouwensixpack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ beaudien. Je foto ziet er goed uit hoor

Ik wou ook altijd een sixpack, maar je bf moet zo laag zijn dat het niet leuk meer is. Ik heb laatst i want to look like that guy gezien en dan weet je hoeveel moeite het kost.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
      maar daar hoef je niet zo snel bang voor te zijn, zo simpel is dat dus niet.

Combinatie van goede voeding, krachttraining en cardio, daar moet je een heel eind mee komen. Wees niet te zuinig met krachttraining, het werkt echt veel beter dan cardio, is mijn ervaring.
      Je wordt echt niet te snel gespierd met een extreme buik, hoor.

Dit is vast niet té, toch?

Nee dat ziet er heel goed uit! Wou dat ik al zo ver was. Ik heb wel altijd al veel gesport mijn hele leven lang dus ik was altijd al wat gespierder dan de meeste meiden van mijn leeftijd. Echter toen ik ging studeren had ik veel moeite met het eten van de juiste voeding. Sinds ik ben gaan fitnessen let ik hier weer beter op. Ik heb alleen wel moeite om niet slecht te gaan eten ik zondig 1x per week, dus dan eet ik toch een patatje. Na het stoppen met roken had ik ook enorme last van de drang naar vet eten en veel eten. Maarja ik ben nu wel gestopt en mijn conditie is veel verbeterd. Kun je misschien jouw voedingsschema naar mij sturen en hoelang dit je gekost heeft.

Comment

Originally posted by Fitnesslady20 View Post
        Kun je misschien jouw voedingsschema naar mij sturen en hoelang dit je gekost heeft.

Dat wil ik wel, maar wat voor mij goed werkt, hoeft niet voor jou goed te werken, want we kunnen heel anders zijn in leeftijd, lengte, gewicht, noem maar op.
        Ik train nu in elk geval sinds augustus vorig jaar maar wel vrij intensief.
        Stuur me maar een pbtje als je meer info wilt, goed?
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X