Health City = rotgym!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Om te janken zeg, abbo stop zetten of jou niet meer toelaten is onzin. Dat moet je echt met een korreltje zout nemen kerel. Elk oefening die jij doet die betrekkimgq heeft op de sport zelf kan geen bezwaar tegen worden gemaakt. De regels van de sportschool even lezen, en als daar niets duidelijks instaat dat gaat over geluidsoverlast. Dan sta je sterk, kun je mooi uitwerking in een rechtzaak. Kosten voor advocaat? Maak je niet druk, pro deo advocaten zijn namelijk gratis. Geloof me dat ze 'm knijpt, en dat ze wel een toontje lager zingt. Laat wat weten als je hulp nodig hebt in uitwerking, alles voor de bodybuilding

Comment

Gewoon blijven trainen, als ze je er uit gooien dan moet je ze aanklagen. Zou gewoon vriendelijk en helder blijven, vinden ze het niet leuk, is alle blaam aan hun.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
        Je bent niet duidelijk: Betaal je nou wel of niet per maand? Als je per maand betaald en ze weigeren je, dan betaal je gewoon niet meer. Niks moeilijks aan. Ze gaan je er echt niet voor voor de rechter slepen, ze hebben jou ten slotte de toegang tot de sportschool ontzegt. Wat je ook kan doen is schijt hebben en gewoon doortrainen, ook al mag je er niet meer komen. Laat ze de politie maar bellen, dat doen ze ook niet. Het hangt dus puur af van hoe je je betalingen geregeld hebt.
        Die bellen eigenlijk heel rap de politie, toen ik pas daar een maand trainde stond de politie daar omdat iemand te lawaaierig was geweest en die ook niet akkoord ging met de bazin en toen is er een mondelinge discussie ontstaan en die kut belt direct de politie.

Originally posted by Hermandad View Post
        Om te janken zeg, abbo stop zetten of jou niet meer toelaten is onzin. Dat moet je echt met een korreltje zout nemen kerel. Elk oefening die jij doet die betrekkimgq heeft op de sport zelf kan geen bezwaar tegen worden gemaakt. De regels van de sportschool even lezen, en als daar niets duidelijks instaat dat gaat over geluidsoverlast. Dan sta je sterk, kun je mooi uitwerking in een rechtzaak. Kosten voor advocaat? Maak je niet druk, pro deo advocaten zijn namelijk gratis. Geloof me dat ze 'm knijpt, en dat ze wel een toontje lager zingt. Laat wat weten als je hulp nodig hebt in uitwerking, alles voor de bodybuilding
        Over de regels, ik heb ze vandaag bekeken en ze zijn zo slim om in dat contract te zetten dat ik dan automatisch verbonden ben aan de huisregels van die bepaalde sportschool waar ik train. Ik ben er 100% zeker van dat die op elk gevalletje wel een regel hebben waardoor je hoe dan ook verliest. HC heeft wss een team advocaten dat hele contract laten opstellen en over alle mogelijke discussie punten over nagedacht.
        The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
        Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

En dan nog.. Dat iets in een contract staat betekend niet dat het rechtsgeldig is. Naar de rechter voor zoiets vind ik wat overdreven. 100 euro pro deo kosten, 50 euro griffier. En als ze de politie bellen.. dan doen ze dat toch? Gewoon naar binnen blijven gaan tot ze er schijtziek van worden mochten ze je weren. Het is wel kut dat je vooraf betaald hebt. Maar nogmaals: Laat jou van je beste kant zien, als je dan een artikel naar de lokale krant stuurt kan je iig een beeld schetsen dat jij een goeie jongen bent
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Wat een doos daar zeg.
            Maar zou het contract eens goed doorlezen, liefst door een advocaat of dergelijk. Dat ze zeggen dat je geen lawaai mag maken is ook niet echt duidelijk. Lawaai is ten eerst subjectief en ten tweede is er wel een verschil tussen heel hard lopen schreeuwen tegen elkaar en de gewichten die neerkomen op de grond. En in principe heb je enkel een foutje gemaakt door je max gewicht verkeerd in te schatten, niemand die je daarvoor kan straffen.

Comment

had hetzelfde probleem ook, ook omdat ik te ''luidruchtig'' zou zijn, voor 1 jaar lang betaald totdat die eigenaar uit zijn plaat ging en ik ook, ben toen weg gegaan van die sportschool naar het echte werk maar nu nog wel doorbetalen bij de ander tot juli ofzo, nu kan ik lekker mijn gang gaan, met dropp sets het gewicht van de stang eraf schuiven en op de grond laten vallen (rubbere schijven en grond) niemand die er wat van zegt, uiteraard op het einde opruimen...
              Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                had hetzelfde probleem ook, ook omdat ik te ''luidruchtig'' zou zijn, voor 1 jaar lang betaald totdat die eigenaar uit zijn plaat ging en ik ook, ben toen weg gegaan van die sportschool naar het echte werk maar nu nog wel doorbetalen bij de ander tot juli ofzo, nu kan ik lekker mijn gang gaan, met dropp sets het gewicht van de stang eraf schuiven en op de grond laten vallen (rubbere schijven en grond) niemand die er wat van zegt, uiteraard op het einde opruimen...
                te luidruchtig in te zin van gewichten laten vallen of teveel lawaai maken.. Ikzelf maak soms ook wel wat geluid als het zwaar wordt, maar dat hoort bij mijn manier van mezelf tot het uiterste laten gaan met krachttraining..

@TS balen, ik zou het niet gelijk uit laten lopen op een ruzie, anders ben je straks je centen kwijt.
                "Straight outta gym"

Comment

Vind ik zelf ook helemaal niet goed.
                  Personeel heeft geen ervaring.

Comment

nog zoiets, er is daar dus geen squatrek, en in de smith krijg ik last van mijn knieen en op de apperaten zit ik overal al op fullstack....saai dus....Nu squat ik id smith maar kan niet maximaal gaan en lunges is niets voor mij want ik heb geen dieptezicht dus verlies snel mijn evenwicht daar.

Nu was ik is 2 maanden geleden gaan vragen of ze het niet zouden overwegen om een squatrekje aan te schaffen. Kwam die bazin met het rot excuus van dit is een "basicclub" als je dat wilt moet je maar golden member worden en op een andere plaats gaan (golden member is 48 EUR/maand op een jaar en andere HC's hebben ook geen squatrekje ) Lang leve smith squate dan maar pfff
                    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.

Comment

Ik ken het bij ons hebben ze ook alleen een smith, maar daar krijg ik toch teveel last naar me zin in me onderrug als ik zwaar wil gaan, vanwege de mislukte gedwongen houding. Ik ben er dus maar mee gestopt met de squat. Alle andere apparaten zit ik ook al op full-stack, dus dat wordt een andere sportschool overwegen als ik doorga met krachttraining/bodybuilding..

Liever wat mindere beentjes nu dan met een blessure te maken krijgen.
                      "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                        Ik ken het bij ons hebben ze ook alleen een smith, maar daar krijg ik toch teveel last naar me zin in me onderrug als ik zwaar wil gaan, vanwege de mislukte gedwongen houding. Ik ben er dus maar mee gestopt met de squat. Alle andere apparaten zit ik ook al op full-stack, dus dat wordt een andere sportschool overwegen als ik doorga met krachttraining/bodybuilding..

Liever wat mindere beentjes nu dan met een blessure te maken krijgen.
                        zoals de jeugd bezeten is van abs zo ben ik bezeten van dikke bovenbenen, vind dat nu gewoon geweldig

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                          zoals de jeugd bezeten is van abs zo ben ik bezeten van dikke bovenbenen, vind dat nu gewoon geweldig
                          Ja, ik kon ook aardig goed me bovenbenen trainen met de squat in de smith, maar totdat ik bij de 135-140kg kwam toen leek ik wat problemen te krijgen en ben er dus mee gestopt.. Had anders graag al voorbij de 150kg gezeten in de smith maarja het is niet anders..

Idd bovenbenen >> buikspieren, hoewel goede zichtbare blokken op je buik ook niet verkeerd zijn!
                          Last edited by Iron Mind; 25-05-2011, 19:22.
                          "Straight outta gym"

Comment

even over het squat verhaal, ik vind persoonlijk front squat best goed te doen in de smith. Wellicht dat jullie dat kunnen proberen? de gewichten zijn ook meteen wat lager want de oefening is veel zwaarder.

Comment

Originally posted by STED View Post
                              even over het squat verhaal, ik vind persoonlijk front squat best goed te doen in de smith. Wellicht dat jullie dat kunnen proberen? de gewichten zijn ook meteen wat lager want de oefening is veel zwaarder.
                              Jij ervaart hier geen last bij je onderrug oid? Ik zal anders van het weekend even kijken. Want het weekend ga ik weer proberen rug en dan benen te trainen!
                              "Straight outta gym"

Comment

Ik zit zelf bij de FitforFree, iedereen gooit hier met zijn gewichten en maakt veel herrie haha. Vind het echt absurd dat ze bij jou sportschool dan zo doen. Mensen laten stangen met 200 kilo eraan vallen, klink hoor je door de hele sportschool. Niemand die er hier wat van zegt hoor. Desalniettemin is het SUPER DRUK in mijn vestiging (wateringen).
                                Building to a better me

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X