Health City = rotgym!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by yvesb View Post
    ben ik blij dat ik bij de neef van mijn vriendin train zeg... wat een gezeik en gemekker
    Mensen kunnen zo weinig hebben van elkaar pfffffff
    omdat meerendeels hier traint bij een health-city die niet gericht zijn om naam te krijgen in de fitness/bodybuilding wereld maar puur alleen om geld uitdraaien, als jij iets doet wat zij niet bevalt dan kun je meteen oprotten.

gellukig zijn er nog sportscholen die naam willen krijgen of willen behouden waardoor ze wat lokonieker zijn met de regels..
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Neem gewoon 2 handoeken die leg je onder de gewichten,als ze weer komt zeg je kijk nu maakt het geen lawaai meer he?

Comment

Wat een gezeik zeg je moet er gewoon fatsoenlijk kunnen trainen. Dat je extra matjes moet gaan kopen vind ik geen oplossing.. Jij maakt lawaai met hun apparatuur.. Jij mag daar gebruik van maken. Simpel.. Als hun moeite hebben met het lawaai moeten ze dat toch zelf oplossen. Als jij daar niet meer mag trainen moeten ze het abbo wel moet onmiddelijke ingang stop zetten. Als ze dan toch geld van je rek af trekken sta jij in je recht om dat terug te halen. Of.. door niet te betalen. Want je betaalt toch niet voor iets waar je niet binnen mag komen????

Comment

Bij mij was het antwoord: "jij behoort niet tot 98% van onze doelgroep. jij bent niet belangrijk en hebt je maar gewoon aan onze regels te houden".

Comment

Kunnen we op dit forum geen overzicht gaan maken van BB-vriendelijke gyms? Dat helpt nieuwelingen en mensen die willen overstappen wellicht.
            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Bij mij was het antwoord: "jij behoort niet tot 98% van onze doelgroep. jij bent niet belangrijk en hebt je maar gewoon aan onze regels te houden".
              Bekend verhaal..

En in het contract staat gewoon dat je verwijderd kan worden en je toch zou moeten betalen tot einde contract ..

En als je heb getekend dan was je dus op de hoogte en zul je ook gewoon moeten voldoen aan de voorwaarden van het contract..

Dat hebben ze dus prima geregeld..

Comment

Bij onze HC in Amsterdam hebben ze niet eens barbells...
                All time PRs: 195/135/232,5
                Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Originally posted by ravenboy9 View Post
                  Ik zit zelf bij de FitforFree, iedereen gooit hier met zijn gewichten en maakt veel herrie haha. Vind het echt absurd dat ze bij jou sportschool dan zo doen. Mensen laten stangen met 200 kilo eraan vallen, klink hoor je door de hele sportschool. Niemand die er hier wat van zegt hoor. Desalniettemin is het SUPER DRUK in mijn vestiging (wateringen).

Ik zit zelf ook bij FFF, in Arnhem. Is ook erg druk dus vooral niet op maandag gaan xD Maar inderdaad wel vriendelijke sportschool, er wordt hooguit wat gezegd als je geen handdoek hebt maar das ook wel logisch

Comment

Originally posted by Manooni View Post
                    Ik zit zelf ook bij FFF, in Arnhem. Is ook erg druk dus vooral niet op maandag gaan xD Maar inderdaad wel vriendelijke sportschool, er wordt hooguit wat gezegd als je geen handdoek hebt maar das ook wel logisch
                    Ja wat is dat toch met maandagen. Lijkt wel alsof iedereen zich schuldig voelt over wat ze in het weekend hebben gedaan dat ze gelijk weer moeten sporten:P

Maar al een update hoe het nu gaat ts?

Comment

Originally posted by Knabbelnoot View Post
                      Ja wat is dat toch met maandagen. Lijkt wel alsof iedereen zich schuldig voelt over wat ze in het weekend hebben gedaan dat ze gelijk weer moeten sporten:P

Maar al een update hoe het nu gaat ts?
                      Ik heb nu blok dus is het gewoon eten op onderhoud en 1 maandje geen fitness, morgen wip ik er is ff binnen om mijn spullen op te halen dan hebben ze 3 weken geen last van mijn "lawaai" en dan ga ik weer mooi muziek spelen
                      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

De sportschool waar ik nu zit is wel vriendelijk voor BB, Ze hebben een appart krachthok helaas kunnen de db niet tegen gooien dan worden ze krom:-)
                        Jammer genoeg hebben ze nog geen squatrek, loop ik samen met mijn trainingsmaten wel veel om te zeuren. Ze gaan binnenkort verhuizen naar een ander pand en er is beloofd dat we daar wel een squat rek krijgen.
                        ALs je soms een keer schreeuwt om de laatste herhaling te maken zijn de enige mensen die raar opkijken de mensen die aan het Fitnissen zijn op de bekende apparatuur. Die lijken er niets van te snappen, hahaha mij een zorg! Als ik maar lekker kan trainen.
                        Cutting

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X