Originally posted by ravenboy9
View Post
Health City = rotgym!
Collapse
X
-
The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostJij ervaart hier geen last bij je onderrug oid? Ik zal anders van het weekend even kijken. Want het weekend ga ik weer proberen rug en dan benen te trainen!
Hij zegt dat je het best je voeten zo'n 10 cm voor de stang kan zetten. Zodat je eigenlijk achterover valt als de stang er niet zou hangen. En dan naar beneden.
Comment
-
koop zelf een olympic bar, gewichten en ga thuis deadliften:P (kost klauwen met geld, nutteloze tip misschien...)
Heb ooit hetzelfde probleem gehad, en zelfs toen ik voorstelde matjes mee te nemen weigerde de eigenaar dat met het is mijn sportschool mijn regels.
Ik zat ook vast aan een jaarkontrakt maar heb hem toen met enige "vriendelijke" woorden duidelijk gemaakt dat ik als vriend zou vertrekken als hij het contract ontbondt en anders nog wat leuke verassingen tegemoet kon zien.
1 week later trainde ik in een andere sportschool en uiteraard nooit meer wat betaald..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
-
Originally posted by STED View PostHij zegt dat je het best je voeten zo'n 10 cm voor de stang kan zetten. Zodat je eigenlijk achterover valt als de stang er niet zou hangen. En dan naar beneden."Straight outta gym"
Comment
-
Gewoon even tot rust komen en een instructeur aanspreken daar die een beetje krachtsport minded is. Geloof me, in iedere gym loopt er wel een instructeur rond die wel begrijpt wat je doet. Leg hem even rustig uit wat er voorgevallen is. Komt meestal wel goed dan. Zo niet, dan hoort deze gym niet bij je en jij niet bij deze gym. Meestal zijn ze dan blij om je te zien gaan en valt er wel iets met je abbo te regelen. Zo niet, dan blijf je er voorlopig trainen en met die negatieve sfeer zijn ze al helemaal niet blij.www.sportfood.nl
Comment
-
Wat ik deed was gewoon me contract uitzitten in health center. Ik had ook geen losse squatrek/bench en dumbells gingen maar tot 20kg.. en wel een smithmachine. Toen ik jaar geleden ergens anders trainde ging ik ook sneller progressie maken.. en betaal maar 13 eu per maand ipv 50..sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Heeft mijn sportschool een bekwaam team? NEE. Doet er iemand van hun aan krachttraining? NEE
Wat ga ik doen?
Maandag ga ik de bazin als volgt aanspreken. Beste mevrouw, vorige week had u mij erop aangewezen dat mijn gewichten te veel lawaai veroorzaakte. Nu wil ik natuurlijk niemand tot last zijn en vroeg ik me af of ik matjes zou kunnen krijgen om het lawaai te dempen? Indien ze Nee zegt, vraag ik vriendelijk of ze een andere mogelijk ter beschikking heeft? gedraagt ze zich nog kut, zeg ik vriendelijk ok is geen enkel probleem en vertrek ik met een lach richting de zaal en ga ik deadliftenThe iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Comment
-
Als ze matjes hadden, dan lagen ze er wel. Stel gewoon voor ze zelf mee te nemen. Het kost je nog ruim 120 euro de laatste paar maanden om daar te trainen. Als jij voor 10 euro matjes moet kopen en nog even je tijd daar uit kan zingen is dat toch geen probleem? Als jij zelf vraagt of het oke is dat je er matjes voor gebruikt gaan ze misschien ook nog wel meedenken, omdat je laat zien wel waarde te hechten aan hun spullen.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Ik train bij sportcity.. is precies zo,n club.. geen zware gewichten en zodra je een beetje richting bodybuilding gaat heb je een probleem..
En in discussie gaan heeft totaal geen zin..
Ontbreekt er iets.. jammer..het is een landelijke keten en er wordt niets extra's aangeschaft..
Wij hebben geen E.Z. bar met gewichten..dus ik vroeg of er misschien 1tje kon komen...
Hun besteden hun budget liever aan nieuwe parkeerplekken dan aan een E.Z. bar..
Deadliften kan ook niet bij ons.. wel bij de fysio ,maar daar mag je zomaar niet trainen.
Ik heb gelukkig een goed gesprek gehad met de fysio en ik mag met zeer hoge uitzondering wel deadliften..
Ook teveel herrie maken wordt niet in dank afgenomen..
Kortom is het een gym waar je je zal moeten aanpassen om er te kunnen trainen...
Ik train er om diversen redenen en als ik wel wil gooien en smijten met gewichten of wil schreeuwen dan ga ik naar de andere sportschool waar ik ook nog een abbo heb lopen..(basic fit )
Comment
-
ik zit nu goed, hoor ik na al die verhalen
gewichten van 200kg+ worden zo vanaf de deadlift lock op de grond gedropt i love it...Last edited by gain is pain; 27-05-2011, 10:59.Make it happen, shock everyone!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...18 uur geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment