5 tot 7,5 liter water per dag

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 5 tot 7,5 liter water per dag

hoi, ik heb een stukje gelezen dat 5 tot 7,5 liter water per dag goed is.

stimuleert dit ook de vetverbranding ?

dit is wel héél veel vind ik.
    3 tot 4 liter per dag is ook goed.
    veel water drinken is hoofdzakelijk voor alle afvalstoffe goed en snel te late afvoeren.bodybuilders nemen veel eiwitten en andere stoffen op die zo snel en beter kunne verwert worden
    you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

ik ben net begonnen 2week met fitnis en probeer min 2liter water te drinken en op een trainings dag zon 3 a 4 liter

Comment

Erg veel inderdaad. 3 liter per dag zou genoeg moeten zijn.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

3 liter moet zeker voldoende zijn, ikzelf kan het niet opbrengen om zoveel te drinken op één dag, dan sta ik voordurend bij de wc

Grtz
          stil growing

Comment

Is teveel. Ook van water kun je té veel drinken en er vervolgens ziek van worden.
            Dat water goed zou zijn om vet te verbranden is een fabeltje. Veel mensen die ineens veel water gaan drinken raken in de eerste paar dagen wel wat kilos kwijt, maar dit komt doordat vocht dat vastgehouden werd door te weinig drinken dan wordt afgevoerd.
            Genoeg drinken is wel nodig om afvalstoffen af te voeren, ook als je aan het afvallen bent.
            Zou het echter houden op ongeveer 3 liter zoals al door de meeste mensen hier aangegeven!  

Comment

water is wel goed voor goede doorstroming daarom zit je zovaak bij de wc ik heb der ook last van wel irritant steeds weer na de plee te lopen

Comment

Ik drink 3 liter per dag... en soms met moeite op warme dagen iets meer zelfs...

Comment

ik ben in 1 week tijd 3,5 kg afgevallen....

zou dit aan t drinken liggen ?

Comment

Als je eerder veel te weinig dronk ligt het zeker een groot deel daaraan.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

is vocht geweest denk ik, want m'n bf is hetzelfde gebleven.

Comment

da drinken is niks,maar de ganse dag op't werk naar de wc moeten da is wat anders.daar kunnen de bazen nie zo goed tegen.dan krijg je te horen dat je niks anders doet dan de hele dag eten en naar't wc lopen. mensen die niet trainen
                        verstaan da gewoon niet he. ik eet terwijl ik aan't werken ben
                        dus geen verlies van tijd,maarja ,pissen en werken tegelijk da gaat nie he.
                        no thumbnail yet

Comment

als je er voor 1x op en top wilt uit zien moet je bijv. wedstrijden dan 1 week van te voren zeker 7-8 liter water drinken en je carbs op vrijwel niks houden. Een paar dagen voor de "wedstrijd" beginen met carbs loaden en water minderen. Laatste 2 dagen voor de "wedstrijd" geen water drinken en een shitload aan carbs. Ik heb er thuis een schema van, maar heb het hier niet liggen. Dan ben je zo goed als vocht vrij.
                          voor normaal afvallen is het ook aan te raden min 4-5liter water te drinken.

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (musculus @ Jul. 18 2004,12:13)]da drinken is niks,maar de ganse dag op't werk naar de wc moeten da is wat anders.daar kunnen de bazen nie zo goed tegen.dan krijg je te horen dat je niks anders doet dan de hele dag   eten en naar't wc lopen. mensen die niet trainen
                            verstaan da gewoon niet he.  ik eet terwijl ik aan't werken ben
                            dus geen verlies van tijd,maarja ,pissen en werken tegelijk da gaat nie he.
                            Wat een gelul! Mensen die roken staan tegenwoordig om het half uur buiten of in de rokersruimte aan een peukie te lurken.
                            Maar daar hoor dan niets over.

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] ]Wat een gelul! Mensen die roken staan tegenwoordig om het half uur buiten of in de rokersruimte aan een peukie te lurken.
                              Maar daar hoor dan niets over.
                              hier ben ik het nou 100% mee eens !!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X