Borstspier probleem!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gek laten maken door de media. Iedereen is anders, genen oa.
    Maar je traint pas 8 maanden wil je er nu al uitzien als Arnold ofzo. Als je na paar jaartje nog geen borst hebt ontwikkeld dan train je ind verkeerd.
    Blijf gewoon je training volgen en op je voeding letten succces

Comment

Haha ik verwacht niet meteen arnold te zijn maarja ik vind het echt ugly zo :P Liever geen dan dit op het moment maarja ik ga gewoon door en hoop maar dat het wat word met die klote genen
      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
        Ja vriend ik deed eerst ook 2x per week maar dat is gewoon fokking dom + waarschijnlijk train je geen benen en dat ziet er ook niet uit. Verder kan ik niet veel met je info thnx
        Wat the fuck lul je nou? Ik train alles twee keer per week, ook mijn benen... en volgens mij ben jij degene die er niet uit ziet...?

Comment

Originally posted by KeizerHalil View Post
          Wat the fuck lul je nou? Ik train alles twee keer per week, ook mijn benen... en volgens mij ben jij degene die er niet uit ziet...?
          Oke, verkeerde conclusie getrokken, sorry daarvoor dan.
          Toch van mening dat alles 2x niet de way-to-go is maar goed idd ben ik ontevreden over mijn chest goed gezien!

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Geduld is een schone zaak.

Comment

ga slapen je moet groeien!
              Lost all i got

Comment

Neem creatine/eiwit + train je borstspieren ipv rennen op de threadmill . Doe 4 verschillende oefeningen die zwaar/moeilijk zijn. Niet dat je nog kan praten tijdens het trainen want dan doe je het fout. Dan heb je borstpieren in no time, ik zie dat je namelijk bizar weinig ervan hebt. Focus en neem gewon advies aan bro, trust me...

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
                  ga slapen je moet groeien!
                  Had jij niet al 2 uur gelede je casseine shake genome?

Comment

Originally posted by KeizerHalil View Post
                    Neem creatine/eiwit + train je borstspieren ipv rennen op de threadmill . Doe 4 verschillende oefeningen die zwaar/moeilijk zijn. Niet dat je nog kan praten tijdens het trainen want dan doe je het fout. Dan heb je borstpieren in no time, ik zie dat je namelijk bizar weinig ervan hebt. Focus en neem gewon advies aan bro, trust me...
                    als het zo makkelijk ging pff waaren we alemaal arnolds
                    Lost all i got

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                      Had jij niet al 2 uur gelede je casseine shake genome?
                      jawel ik neem het extra vroeg anders moet ik 10x pissen in de nacht
                      Lost all i got

Comment

Waarom gooi je dan geen bakje kwark van 500g achterover? Bang voor 15gr KH?

Maar oke ik ga het als volgt doen:

1x per week
                        -Bench press
                        -Incline press
                        -Machine press
                        -flyes

Supplementen:
                        -Whey Perfection
                        -Creatine Pro

Verder met voedingsschema ongever 2800-300kcal

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                          Waarom gooi je dan geen bakje kwark van 500g achterover? Bang voor 15gr KH?

Maar oke ik ga het als volgt doen:

1x per week
                          -Bench press
                          -Incline press
                          -Machine press
                          -flyes

Supplementen:
                          -Whey Perfection
                          -Creatine Pro

Verder met voedingsschema ongever 2800-300kcal
                          dat zeg je tegen mij ?
                          casseine shake is velen malen beter dan bakje kwark -.-
                          en het past niet in mijn schema eet al 1kilo kwark perdag big boy
                          Lost all i got

Comment

dat zeg je tegen mij ?
                            casseine shake is velen malen beter dan bakje kwark -.-
                            en het past niet in mijn schema eet al 1kilo kwark perdag big boy
                            Haha oke rustig maar maarja 1 kilo is wel genoeg ja.. en big boy misschien over een paar jaar

Comment

als het zo makkelijk ging pff waaren we alemaal arnolds
                              Het gaat wel makkelijk naar gespierd, maar nier naar Arnold... Dan moet je paardegroei hormonen geruiken! :P

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                                Machine press om gewoon je borst helemaal uit te putten(werkt ongeveer net als bankdrukke). Jij moet eerst in de diepte groeie en dat doe je met presses. Met flys etc rek je je borst uit
                                Waar haal jij deze informatie vandaan? Vanuit anatomisch / fysiologisch oogpunt is wat jij zegt onmogelijk. Je kunt je borst niet in de diepte laten groeien en dan uitrekken.
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X