Borstspier probleem!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Waarom 1x15? Daar gaat dan wel minder gewicht op dan daarvoor natuurlijk
    En waarom flyes 10x?
    Ik dacht dat machine's slecht waren? Waarom zou ik deze dan doen?

even ter verduidelijking, ik kom misschien bot over maar ik wil alleen maar leren !
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
      Dat zijn fakking 8 oefeningen gek Volgens mij krimpt je borst dan naar binnen ofzo?
      Iemand enig idee wat ik moet doen met me trainingsschema?
      Kwa voeding zit ik wel goed: 2800-3000 kcal, beschikking over whey en creatine.
      even seriues no joke .
      ik ben normaal al op naa de 3ste 3 maar ik eet veel en ik zeg je heerlijk mijn
      borst knalt het meest van alles groeit echt dik dik voor uit ben al binnen 1uur klaar met die oefeningen maar ik doe dat maar 1x pw"
      ik train op 4-6 reps max
      Lost all i got

Comment

Man 5x5, incline press en dan 2x8? Waarom 2x8 en waarom dips i.p.v. flyes?
        Ik geloof best in je schema hoor, maar ik wil wel wat meer reacties om te zien wat het beste is voor me.
        Dat zijn de standaardoefeningen voor kracht en spiermassa wat de borstspieren betreft. Machines zijn vrij nutteloos en sommige zijn zelfs gevaarlijk voor de gewrichten. Wil goed vooruit komen, gebruik dan halters.

Doe jij ook squats en deadlifts? Als je daarin vooruitgang boekt dan gaat het bankdrukken ook steeds beter.
        Last edited by inferno_0666; 03-06-2011, 21:58.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Waarom 1x15? Daar gaat dan wel minder gewicht op dan daarvoor natuurlijk
          En waarom flyes 10x?
          Ik dacht dat machine's slecht waren? Waarom zou ik deze dan doen?

even ter verduidelijking, ik kom misschien bot over maar ik wil alleen maar leren !
          Leren=goed

1x 15, deze heb ik een tijdje van marnop geleerd. Geeft een extra stimulans in je groei hormoon. Plus het is nog heerlijk zo een burn setje, ook die 1x 15 is facking zwaar alleen met minder gewicht ofc.

Flys zijn in mijn ogen sub oefeningen, dus daar neem je iets hogere reps en let je goed op je techniek en werking van spieren.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Dat zijn de standaardoefeningen voor kracht en spiermassa wat de borstspieren betreft.

Doe jij ook squats en deadlifts? Als je daarin vooruitgang boekt dan gaat het bankdrukken ook steeds beter.
            Ja die doe ik beiden inderdaad, deadlift nu ongeveer 1x90kg misschien 1x95, maar me handen vallen zowat uitelkaar met dat gewicht maar moet zeggen dat me rug en benen wel groeien als een madderfakker ja..

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
              Leren=goed

1x 15, deze heb ik een tijdje van marnop geleerd. Geeft een extra stimulans in je groei hormoon. Plus het is nog heerlijk zo een burn setje, ook die 1x 15 is facking zwaar alleen met minder gewicht ofc.

Flys zijn in mijn ogen sub oefeningen, dus daar neem je iets hogere reps en let je goed op je techniek en werking van spieren.

Ok dus jij zegt:
              -Bench press 3 x 8+ 1x 15
              -incline 3 x 8 + 1 x 15
              -flys 3 x 10
              -machine pres 3 x 10

Waarom nou ook alweer die machine press? Isolatie op de "buitenkant" borst?

Comment

Ok dus jij zegt:
                -Bench press 3 x 8+ 1x 15
                -incline 3 x 8 + 1 x 15
                -flys 3 x 10
                -machine pres 3 x 10

Waarom nou ook alweer die machine press? Isolatie op de "buitenkant" borst?
                Machine press om gewoon je borst helemaal uit te putten(werkt ongeveer net als bankdrukke). Jij moet eerst in de diepte groeie en dat doe je met presses. Met flys etc rek je je borst uit

Comment

Oh oke zo, maarja ik doe al een tijd flyes maarre zo erg rekt ie niet uit en me rug wordt alsmaar groter waardoor mijn borst helemaal nergens meer op lijkt lol

Comment

Oh oke zo, maarja ik doe al een tijd flyes maarre zo erg rekt ie niet uit en me rug wordt alsmaar groter waardoor mijn borst helemaal nergens meer op lijkt lol
                    je hebt ook geen diepte? Of kan ik beter oppervlakte zegge?

Je borst moet je naar vore late groei met presses en uitrekke met die flys. Mischien moet je ook wat meer gaan eten.

Comment

je hebt ook geen diepte? Of kan ik beter oppervlakte zegge?

Je borst moet je naar vore late groei met presses en uitrekke met die flys. Mischien moet je ook wat meer gaan eten.
                      Oke ik zal wel nog meer gaan eten dan Maar oke voorlopig dus hard aan het werk met presses zodat mijn borst voller wordt en daardoor mooier oogt/meer definitie?

Diepte, ja wat noem je diepte? Als ik een shirt aan heb zie je wel twee bulten maar niet veel
                      Last edited by GespierdeMug; 03-06-2011, 22:20.

Comment

Oke ik zal wel nog meer gaan eten dan Maar oke voorlopig dus hard aan het werk met presses zodat mijn borst voller wordt en daardoor mooier oogt/meer definitie?

Diepte, ja wat noem je diepte? Als ik een shirt aan heb zie je wel twee bulten maar niet veel
                        Definitie heeft die al, want je bent aardig droog. Die 2 bulten moeten dus groeie. Je trained pas 8 maande joh. Maak je niet druk.

Comment

Definitie heeft die al, want je bent aardig droog. Die 2 bulten moeten dus groeie. Je trained pas 8 maande joh. Maak je niet druk.
                          Maar ik bedoel ze moeten echt vorm krijgen, die lijn moet erin zitten. Snap je wat ik bedoel? Zeg maar zoals deze dude, verder niet op zijn borst letten alleen de lijn die hij heeft Google Afbeeldingen resultaat voor http://i28.tinypic.com/2j1a82u.jpg

Ik mis echt die lijn onder bij mij, maar dat komt wss doordat er nog niet zoveel diepte in zit?
                          Mijn doel voor volgend jaar is dit: http://www.google.nl/imgres?imgurl=h...w=1264&bih=695

Haalbaar ofniet?
                          Last edited by GespierdeMug; 03-06-2011, 22:28.

Comment

Je moet gewoon groeie!!!!!. Je hele borst traine en niet zeiken. Of je nou een lijn hebt of wilt of krijgt. Gewoon trainen en klaar. Zo simpel is het

Comment

Nja laatmaar dan laat het hier maar bij..

Comment

Je niet afvragen of iets haalbaar is maar gewoon afwisselen van oefeningen eens in de zoveel tijd. De zware presses er sowieso in houden en wat kabel werk veranderen. weinig tot veel sets met hoog gewicht afwisselen met sets met lager gewicht en meer reps. Variatie is de sleutel tot een goede spierontwikkeling er is geen gouden formule voor.

Gewoon knallen en je ziet vanzelf waar je strandt Succes.
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X