Rood maakt ons sterker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rood maakt ons sterker

Wanneer mensen de kleur rood zien, worden hun reacties sneller en krachtiger zonder dat ze zich hiervan bewust zijn. Dat ontdekten de psychologen van de University of Rochester.

http://www.sciencentral.com/video/20...pic-advantage/
    Lost all i got

Rood maakt ons sterker in de ogen van anderen.

Koopt aantal rode shirts
    Last edited by Matthias87; 04-06-2011, 15:52.

Comment

Als je ruzie hebt dus geen rood dragen, want dan stompt die ander je in elkaar. Dus daarom sloegen ze mij een bloedneus bij mijn keuring, ik had rode handschoenen en een rode hoofdbeschermer!

Niet echt handig dus ook als je stierenvechter bent, want misschien geldt het ook voor stieren..
      "Straight outta gym"

Comment

stieren zijn kleurenblind
        De stier komt dus niet op de kleur van het doek af.

Toch gaat een stier achter het rode doek aan. Dit doet hij omdat hij af komt op alle bewegingen om hem heen. Zo wil de stier zich verdedigen tegen zijn aanvallers.
        De stier denkt dat de doek hem aan wil vallen en gaat er op af. Voor stierenvechters is het daarom belangrijk om zich achter de doek te blijven verstoppen. Het dier denkt dan dat de doek hem steekt, omdat hij de stierenvechter niet ziet.

Meestal zit de stierenvechter op een paard. Door een paard te gebruiken denkt de stier dat hij zijn vijand aan kan raken. Hij zal zich blijven verdedigen tot het einde. Dit is zijn instinct; in zijn doodsstrijd vecht hij tot hij erbij neervalt

Comment

Hmm geen idee of stieren kleurenblind zijn, maarja iedereen zou zich verdedigen als er zich een levensbedreigende situatie voor doet.
          "Straight outta gym"

Comment

supersterk
            doe mij die rode maar
            Attached Files
            Last edited by fit4free; 04-06-2011, 17:30. Reason: plaatje

Comment

roste mensen hebben dus echt geen geluk he
              While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

Uit onderzoek blijkt dat teams met rode shirts vaker winnen dan teams met blauwe shirts...

60% / 40%

Comment

Originally posted by bobbygoed View Post

Toch gaat een stier achter het rode doek aan. Dit doet hij omdat hij af komt op alle bewegingen om hem heen. Zo wil de stier zich verdedigen tegen zijn aanvallers.
                  De stier denkt dat de doek hem aan wil vallen en gaat er op af. Voor stierenvechters is het daarom belangrijk om zich achter de doek te blijven verstoppen. Het dier denkt dan dat de doek hem steekt, omdat hij de stierenvechter niet ziet.

Meestal zit de stierenvechter op een paard. Door een paard te gebruiken denkt de stier dat hij zijn vijand aan kan raken. Hij zal zich blijven verdedigen tot het einde. Dit is zijn instinct; in zijn doodsstrijd vecht hij tot hij erbij neervalt
                  Klopt.. stieren vallen iedere kleur vlag/doek aan....

Grappig... ik ben een stier qua sterrenbeeld en ik ben net zo..fight till the end..

Comment

Originally posted by bobbygoed View Post

er worden geen stieren gevechten gedaan op paarden, ze gebruiken mensen op paarden om speers naar de stier zijn neks spieren te gooien ander word hij niet moe in zijn nek en doet hij zijn hoofd nooit omlaag, als hij zijn hoofd niet omlaag doen kunnen ze het zwaard nooit in zijn longen krijgen, stieren vechters zijn altijd te voet omdat ze hier gewoon simpel weg sneller zijn + een stier kan een paard makelijk afmaken
                    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Hehe, ik ben het er niet helemaal mee eens. Heb genoeg stoere kerels duizelig zien worden van een klein bloedend wondje

Maar rood is wel mijn lievelingskleur. Wij hebben hier rood met goudkleurige gordijnen in de woonkamer, geeft een gezellige warme sfeer. Ik zit er trouwens ook over te denken om in het rood te gaan trouwen. Ik vind wit echt oersaai, gelukkig zijn er inmiddels ook bruidsmodezaken die er achter zijn dat niet iedereen als Sissi wil trouwen
                      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

kan me voorstellen dat je hier agressief van wordt :P
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                          Hehe, ik ben het er niet helemaal mee eens. Heb genoeg stoere kerels duizelig zien worden van een klein bloedend wondje

Maar rood is wel mijn lievelingskleur. Wij hebben hier rood met goudkleurige gordijnen in de woonkamer, geeft een gezellige warme sfeer. Ik zit er trouwens ook over te denken om in het rood te gaan trouwen. Ik vind wit echt oersaai, gelukkig zijn er inmiddels ook bruidsmodezaken die er achter zijn dat niet iedereen als Sissi wil trouwen
                          de chinese way men liefje is een chneesje, dus dat wordt ook een rode trouwerij

Comment

Ik zie elke maand rood maar dat zijn juist toch echt mijn mindere dagen, hoor!
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                              Ik vind wit echt oersaai, gelukkig zijn er inmiddels ook bruidsmodezaken die er achter zijn dat niet iedereen als Sissi wil trouwen
                              Ik wilde ook niet in het wit trouwen maar heb het uiteindelijk wel gedaan (wel in een korte jurk in plaats van in een lange soepjurk).
                              Maar ja, ik had dan ook echt de ultieme reden, ik was maagd.
                              Nóg!
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X