Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wanneer mensen de kleur rood zien, worden hun reacties sneller en krachtiger zonder dat ze zich hiervan bewust zijn. Dat ontdekten de psychologen van de University of Rochester.
Als je ruzie hebt dus geen rood dragen, want dan stompt die ander je in elkaar. Dus daarom sloegen ze mij een bloedneus bij mijn keuring, ik had rode handschoenen en een rode hoofdbeschermer!
Niet echt handig dus ook als je stierenvechter bent, want misschien geldt het ook voor stieren..
stieren zijn kleurenblind
De stier komt dus niet op de kleur van het doek af.
Toch gaat een stier achter het rode doek aan. Dit doet hij omdat hij af komt op alle bewegingen om hem heen. Zo wil de stier zich verdedigen tegen zijn aanvallers.
De stier denkt dat de doek hem aan wil vallen en gaat er op af. Voor stierenvechters is het daarom belangrijk om zich achter de doek te blijven verstoppen. Het dier denkt dan dat de doek hem steekt, omdat hij de stierenvechter niet ziet.
Meestal zit de stierenvechter op een paard. Door een paard te gebruiken denkt de stier dat hij zijn vijand aan kan raken. Hij zal zich blijven verdedigen tot het einde. Dit is zijn instinct; in zijn doodsstrijd vecht hij tot hij erbij neervalt
Toch gaat een stier achter het rode doek aan. Dit doet hij omdat hij af komt op alle bewegingen om hem heen. Zo wil de stier zich verdedigen tegen zijn aanvallers.
De stier denkt dat de doek hem aan wil vallen en gaat er op af. Voor stierenvechters is het daarom belangrijk om zich achter de doek te blijven verstoppen. Het dier denkt dan dat de doek hem steekt, omdat hij de stierenvechter niet ziet.
Meestal zit de stierenvechter op een paard. Door een paard te gebruiken denkt de stier dat hij zijn vijand aan kan raken. Hij zal zich blijven verdedigen tot het einde. Dit is zijn instinct; in zijn doodsstrijd vecht hij tot hij erbij neervalt
er worden geen stieren gevechten gedaan op paarden, ze gebruiken mensen op paarden om speers naar de stier zijn neks spieren te gooien ander word hij niet moe in zijn nek en doet hij zijn hoofd nooit omlaag, als hij zijn hoofd niet omlaag doen kunnen ze het zwaard nooit in zijn longen krijgen, stieren vechters zijn altijd te voet omdat ze hier gewoon simpel weg sneller zijn + een stier kan een paard makelijk afmaken
Hehe, ik ben het er niet helemaal mee eens. Heb genoeg stoere kerels duizelig zien worden van een klein bloedend wondje
Maar rood is wel mijn lievelingskleur. Wij hebben hier rood met goudkleurige gordijnen in de woonkamer, geeft een gezellige warme sfeer. Ik zit er trouwens ook over te denken om in het rood te gaan trouwen. Ik vind wit echt oersaai, gelukkig zijn er inmiddels ook bruidsmodezaken die er achter zijn dat niet iedereen als Sissi wil trouwen
Hehe, ik ben het er niet helemaal mee eens. Heb genoeg stoere kerels duizelig zien worden van een klein bloedend wondje
Maar rood is wel mijn lievelingskleur. Wij hebben hier rood met goudkleurige gordijnen in de woonkamer, geeft een gezellige warme sfeer. Ik zit er trouwens ook over te denken om in het rood te gaan trouwen. Ik vind wit echt oersaai, gelukkig zijn er inmiddels ook bruidsmodezaken die er achter zijn dat niet iedereen als Sissi wil trouwen
de chinese way men liefje is een chneesje, dus dat wordt ook een rode trouwerij
Ik vind wit echt oersaai, gelukkig zijn er inmiddels ook bruidsmodezaken die er achter zijn dat niet iedereen als Sissi wil trouwen
Ik wilde ook niet in het wit trouwen maar heb het uiteindelijk wel gedaan (wel in een korte jurk in plaats van in een lange soepjurk).
Maar ja, ik had dan ook echt de ultieme reden, ik was maagd.
Nóg!
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment