Testosteron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Testosteron

Hallo,

Ik ben hier nieuw en heb de volgende vraag:

Ik gebruik al een jaar testosteron hormoon en ben nu 2maanden bezig met bodybuilding. Ik zie nu al behoorlijk veel resultaat komt dit voornamelijk door de testosteron? En zo ja blijft deze groei dan zo snel door gaan?
    Doet medisch hoger laboratorium onderwijs, en weet veel van hormoonhuishouding.

Not sure if serious.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Jah komt door de test, je spuit dit om van vrouw naar man te gaan?
      Succes met je operatie!
      Ssssmoking

Comment

Kerel, je bent 19 jaar, voel even aan je voorhoofd.
        Kom over een jaartje of 2 maar terug voor het vragen van info.
        Succes.

Comment

Nee ik spuit het niet, het is een zalf.
          Ik gebruik het trouwens wegens medische redens (te laag gehalte ivm lichaamsbestraling op vroege leeftijd). Maar door deze testosteron heb ik wel het idee dat mijn spieren nu snel groeien.

Comment

Originally posted by quartermaster View Post
            Nee ik spuit het niet, het is een zalf.
            Ik gebruik het trouwens wegens medische redens (te laag gehalte ivm lichaamsbestraling op vroege leeftijd). Maar door deze testosteron heb ik wel het idee dat mijn spieren nu snel groeien.
            Lees de forumregels eerst even.

Comment

Je bedoelt dat ik het onder de forum "anabolen" moet plaatsen? Ik kan daar namelijk niks plaatsen :S ben daar niet voor bevoegd!

Comment

en waarom is dat denk je

Comment

Het is maar net hoe je het bekijkt,

"doping in de betekenis van verboden stimulerende middelen"
                  "Anabole steroïden zijn prestatieverhogende middelen"

Testosteron is in mijn geval voor een medisch doel, dus technisch gezien kun je dit niet afkeuren.
                  Ik heb alleen een vraag (zie eerste post)

Comment

Naja dit is niet echt een kuurvoorstel, meer de vraag of je huid test opneemt.
                    Onder het kopje medisch als je het mij vraagt.
                    Ssssmoking

Comment

Hmm leuke eerste kennismaking hier..

Comment

Hmm leuke eerste kennismaking hier..
                        Ligt ook aan jezelf. Je had alvast kunnen beginnen met vertellen waarom je die test gebruikt bijvoorbeeld. Nu lijk je op het zoveelste gozertje dat even komt binnenvallen en maar gelijk over middelen begint.
                        Ik vind het overigens nog steeds een beetje vaag verhaal, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik weinig tot geen testosteron aanmaak waarschijnlijk.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                          Ligt ook aan jezelf. Je had alvast kunnen beginnen met vertellen waarom je die test gebruikt bijvoorbeeld. Nu lijk je op het zoveelste gozertje dat even komt binnenvallen en maar gelijk over middelen begint.
                          Ik vind het overigens nog steeds een beetje vaag verhaal, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik weinig tot geen testosteron aanmaak waarschijnlijk.
                          Nou als je het in zijn geheel weten wil:

Ik heb 6jaar leukemie gehad (bloed kanker), en moest daarom worden bestraald (lichaamsbestraling 8GH). Daar door zijn bepaalde functies uitgevallen zoals: Testosteron aanmaak, schildklier).

Ik denk dat dit nu genoeg duidelijk maakt, mijn excuses ik bedoel het niet zo..

Comment

Nou als je het in zijn geheel weten wil:

Ik heb 6jaar leukemie gehad (bloed kanker), en moest daarom worden bestraald (lichaamsbestraling 8GH). Daar door zijn bepaalde functies uitgevallen zoals: Testosteron aanmaak, schildklier).

Ik denk dat dit nu genoeg duidelijk maakt, mijn excuses ik bedoel het niet zo..
                            Zij vast ook niet.
                            Maar dit maakt het wel een stuk duidelijker en dan val je dus niet in de categorie "gastjes die eerst maar eens goed moeten eten en trainen voor ze zoiets pakken", snap je?
                            Ik denk overigens dat je snelle spiergroei er wel degelijk mee te maken kan hebben. Das dan een gelukje voor je, en dat mag zo te horen best.
                            Ben je nu helemaal genezen?
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                              Zij vast ook niet.
                              Maar dit maakt het wel een stuk duidelijker en dan val je dus niet in de categorie "gastjes die eerst maar eens goed moeten eten en trainen voor ze zoiets pakken", snap je?
                              Ik denk overigens dat je snelle spiergroei er wel degelijk mee te maken kan hebben. Das dan een gelukje voor je, en dat mag zo te horen best.
                              Ben je nu helemaal genezen?
                              Ik snap het!
                              Ja ik ben gelukkig al 12jaar genezen. Zo heb ik op mijn 13 t/m 16 ook groeihormoon geinjecteerd (ivm met mijn kleine lichaamslengte stop), waardoor mij spieren toen de tijd ook behoorlijk hard groeide wat nu nog te zien is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X