Testosteron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by TrainInsane View Post
    hoe kom je erbij dat testosteron glutamine naar beneden haalt ?
    heb je daar wat uitgebreide uitleg of eventuele bron van ?

grtzz
    GABA is een aminozuur dat in het lichaam gevormd wordt uit glutaminezuur door decarboxylering.
    GABA heeft ook bewezen dat het effect heeft op de Hypothalmas-Hypofyse-Testikel spil bij regulering van het terugkoppel mechanisme. Verhoging van leitenizing hormoon wat resulteert in een hoger testosteron gehalte. Het beïnvloedt de ACTH en TSH en leid ook tot een verlaging in cortisone en verhoging in schildklier hormoon. Dit al betekent gewoonweg meer spiermassa, meer spierkracht en minder vet. Maar wanneer je synthetische testosteron gebruikt dan deactiveer je voor een gedeelte de aanmaak van GABA, vandaar dat het soms verstandig is glutamine te gebruiken
    Doet medisch hoger laboratorium onderwijs, en weet veel van hormoonhuishouding.

Comment

Glutaminezuur is vooral de voorloper van Glutamaat en GABA, beide zeer belangrijke neurotransmitters in de hersenen. Krijg je het voorgeschreven? Doe geneeskunde, vandaar de interesse Normaal moet het voldoende in het voedsel zitten.

Verder is glutamaat belangrijk is eiwitmetabolisme. Moet zeggen dat ik het effect van GABA op de hypothalamus-hypofyse-gonade(testikel)-as niet ken. Gaat me ff te diep
      Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by quartermaster View Post
        GABA is een aminozuur dat in het lichaam gevormd wordt uit glutaminezuur door decarboxylering.
        GABA heeft ook bewezen dat het effect heeft op de Hypothalmas-Hypofyse-Testikel spil bij regulering van het terugkoppel mechanisme. Verhoging van leitenizing hormoon wat resulteert in een hoger testosteron gehalte. Het beïnvloedt de ACTH en TSH en leid ook tot een verlaging in cortisone en verhoging in schildklier hormoon. Dit al betekent gewoonweg meer spiermassa, meer spierkracht en minder vet. Maar wanneer je synthetische testosteron gebruikt dan deactiveer je voor een gedeelte de aanmaak van GABA, vandaar dat het soms verstandig is glutamine te gebruiken
        GABA, dit heeft toch ongeveer dezelfde effecten als GHB, dus als ik het goed begrijp, is dit waarom bodybuilders wel eens GHB gebruiken voor hun training?
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
          GABA, dit heeft toch ongeveer dezelfde effecten als GHB, dus als ik het goed begrijp, is dit waarom bodybuilders wel eens GHB gebruiken voor hun training?
          Klopt!

Comment

Originally posted by Toph View Post
            Glutaminezuur is vooral de voorloper van Glutamaat en GABA, beide zeer belangrijke neurotransmitters in de hersenen. Krijg je het voorgeschreven? Doe geneeskunde, vandaar de interesse Normaal moet het voldoende in het voedsel zitten.

Verder is glutamaat belangrijk is eiwitmetabolisme. Moet zeggen dat ik het effect van GABA op de hypothalamus-hypofyse-gonade(testikel)-as niet ken. Gaat me ff te diep
            Zie fotot (als het mij gelukt is deze er bij te doen XD)250px-Testosteronregulatiesysteem.jpg

Comment

Erg interessant dit!

Comment

even op terug te komen... je mag dan geen foto's plaatsen,kan je wel wat afmetingen zeggen. begin en nu. ben benieuwd naar je resultaat

Comment

Erg interessant topic.

Hoe gaat ie nu?
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik vrees dat jullie nog lang kunnen wachten... Zijn laatste activiteit was een kleine week na zijn aanmelding.
                    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Zie nog geen bewijs van een verhoging van de glutamine intake die een verhoging van het test tot gevolg heeft, laat staan de inverse, dat een drop in de aanmaak van het natuurlijke test je neurotransmitters een tekort gaat geven. Om nog helemaal te zwijgen over of deze mogelijke negatieve terugkoppeling (als deze bestaat) ongedaan gemaakt kan worden door een extra inname van de precursor van deze transmitters. Net zoiets als dat je onderdrukte test omhoog zou gaan als je je cholesterol weet te verhogen. Lijkt me niet.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X