Foto's na 4 maanden trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by seanl94 View Post
    Holy shit. 15 en dan al de 1.90 gepasseerd zijn.

En tsja... gelukkig is de progressie die je boekt iets minder mager dan jijzelf. Wat traininsane zegt klinkt zo gek nog niet, ik dacht alleen aan 2 per dag.

Maargoed, ik gok dat jij komend jaar makkelijk 20kg aan kunt zetten zonder noemenswaardige hoeveelheden vet aan te zetten, mits je een beetje clean eet en goed hard traint.
    20 kg aanzetten zonder noemenswaardig vet in een jaar , is wat overdreven bro .
    Beest in opleiding

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
      20 kg aanzetten zonder noemenswaardig vet in een jaar , is wat overdreven bro .
      Als meneer 8kg in 4 maanden bij kan komen, lukt 20kg in 12 maanden ook wel. Vergeet niet dat hij toch behoorlijk dun is, en gainen dus heel gemakkelijk gaat.
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

zoals jij nu praat laat je over komen dat het allemaal niets voorstelt. , dat is dus niet. de eerste 10 zijn er altijd snel aan....
        Beest in opleiding

Comment

15-20 vetvrijemassa is goed te doen in een jaar om eraan te trainen. Dit verschil zul je dus ook goed zien, natuurlijk gaan de gains samen met wat vet, maar het vet is snel terug te krijgen.

Comment

Lekker bezig man, gewoon veel 'schoon' voedsel eten en af en toe een extratje in de vorm van een extra bak kwark, vis, kip of biefstuk

Groeten Swekie

Comment

Lekker bezig man, ga zo door maat!

Comment

15 tot 20 kilo vetvrije massa zeker man! superhuman!
                Beest in opleiding

Comment

Thanks voor alle reacties! Blijf zeker door trainen maar ik denk dat 20 killo in 1 jaar een beetje te positief is haha, blijf me ook zo goed mogenlijk aan mijn voedings schema te houden en natuurlijk lekker mijn bakje kwark en mijn whey blijven drinken

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
                    15 tot 20 kilo vetvrije massa zeker man! superhuman!
                    Gleke, onze uberecto, is ook van 60 naar 80kg gegaan in 15 maanden, zonder vet aan te zetten.
                    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X