6 of 8 pack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Rensko View Post
    Wat hierboven staat. Is genetisch bepaald, het kan natuurlijk ook dat je bijv. de onderste blokjes nog niet ziet doordat er vet overheen zit, maar het totaal aantal blokjes ligt aan het aantal pezen dat er over je buikspieren lopen.

Btw, wel apart dat je hier al een half jaar zit en 850+ posts hebt en nu ineens een paar vragen gaat stellen die je ook makkelijk had kunnen googelen .
    Klopt niet echt. Er lopen geen pezen overheen, de buikspier/ Rectus Abdominis bevindt zich namelijk in een bindweefselschede. Dat is dus een soort hoes om de spier heen. In de lengte van de spier is de spier opgedeeld in segmenten door bindweefselschotten (intersectiones tendineae). Waarschijnlijk zijn 4 korte spieren efficiƫnter voor kracht dan een hele lange buikspier De zichtbaarheid van de buikspieren is afhankelijk van het vetpercentage en van de dikte van de spiersegmenten. De dikte van de segmenten is dus trainbaar, maar ook afhankelijk van aanleg.
    Train hard or go hormone

Comment

Ik heb ook een vraag over buikspieren, heb al aardig wat proberen te zoeken maar kom eigenlijk niet tot mijn antwoord.
      Wat ik nu weet is eigenlijk dat de meningen verdeeld zijn om buikspieren te trainen na training of op een rustdag.

Ik zou graag willen weten wanneer ik mijn buikspieren moet inplannen als ik dit schema heb:
      Borst/tricep
      Rug/Bicep
      Benen/Schouder
      -HIIT na elke training-
      Als ik buik op een rustdag doe moet ik dan ook me voedingschema daar in aanpassen (zo ja wat?)
      EN welke oefeningen raden jullie aan om een goede workout neer te zetten?
      Last edited by costina; 12-06-2011, 14:56.
      Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

niemand?

Comment

Train je nou 3 of 4 keer per week?

Anders zou je een extra dagje cardio + buik in kunnen plannen.

Comment

3dagen met hiit erna
            Dus eigenlijk een dagje buiktraining doen (zal ik dan een spiergroep erbij pakken die naar mijn mening wel wat extra mag heb het over biceps en triceps) welke oefeningen zal ik dan doen voor buik??

OF was die post niet voor mij bedoeld :P ?

Comment

ik heb nog een 1 pack
              1.94 103KG

Comment

Ik zou dan gwn thuis buik+cardio doen. Hoeft geen extra spiergroep bij, 1x per week trainen is genoeg. Wel nadenke dat je in een week wel gwn genoeg rust moet hebben en dan op zulke dag gwn lekker niks doet.

Comment

Ik train 3 dagen in de week dus ik neem genoeg rust welke oefeningen zal ik doen
                  ?

Comment

Ey, ik doe alleen 8 pack als ik fotowshootz oid heb... anders no way hose

Comment

Originally posted by costina View Post
                      Ik train 3 dagen in de week dus ik neem genoeg rust welke oefeningen zal ik doen
                      ?
                      Als je cardio en buik erbij gaat doen, is het dus 4 x in de week. En als je dan op je rustdagen ineens ook nog cardio gaat doen is het geen rustdag meer.

Oefening:

Crunches
                      benen omhoog gooien
                      ab rollouts

zoiets

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                        Of doe adje kratje dan pak je er 12
                        Doe mij gelijk 16

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                          Ik zou dan gwn thuis buik+cardio doen. Hoeft geen extra spiergroep bij, 1x per week trainen is genoeg. Wel nadenke dat je in een week wel gwn genoeg rust moet hebben en dan op zulke dag gwn lekker niks doet.
                          ja of je pakt winny , word je ook droog van

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X