Originally posted by Rensko
View Post
6 of 8 pack
Collapse
X
-
Train hard or go hormone
-
Ik heb ook een vraag over buikspieren, heb al aardig wat proberen te zoeken maar kom eigenlijk niet tot mijn antwoord.
Wat ik nu weet is eigenlijk dat de meningen verdeeld zijn om buikspieren te trainen na training of op een rustdag.
Ik zou graag willen weten wanneer ik mijn buikspieren moet inplannen als ik dit schema heb:
Borst/tricep
Rug/Bicep
Benen/Schouder
-HIIT na elke training-
Als ik buik op een rustdag doe moet ik dan ook me voedingschema daar in aanpassen (zo ja wat?)
EN welke oefeningen raden jullie aan om een goede workout neer te zetten?Last edited by costina; 12-06-2011, 14:56.Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg
Comment
-
3dagen met hiit erna
Dus eigenlijk een dagje buiktraining doen (zal ik dan een spiergroep erbij pakken die naar mijn mening wel wat extra mag heb het over biceps en triceps) welke oefeningen zal ik dan doen voor buik??
OF was die post niet voor mij bedoeld :P ?Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg
Comment
-
Originally posted by costina View PostIk train 3 dagen in de week dus ik neem genoeg rust welke oefeningen zal ik doen
?
Oefening:
Crunches
benen omhoog gooien
ab rollouts
zoiets
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostIk zou dan gwn thuis buik+cardio doen. Hoeft geen extra spiergroep bij, 1x per week trainen is genoeg. Wel nadenke dat je in een week wel gwn genoeg rust moet hebben en dan op zulke dag gwn lekker niks doet.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...6 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
12 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: