Wat is jou doel met Bodybuilding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by snoeckx View Post
    Marnop, jou doel is natuurlijk professioneel gericht... met alle respect. Ga ervoor het gaat je zeker lukken. Met jou motivatie, doorzettingsvermogen en zeker met het geen je tot hiertoe al bereikt hebt.

Maar in mijn geval wat me job aangaat moet ik nog wel wat kunnen lopen. (16 km ) Met te veel massa gaat dat haast niet. Dat merk ik tijdens de wintermaanden als ik aan het bulken ben. Ik weeg tijdens bulk periode 88 kg.

Dus vandaar mijn max gewicht gezet op 85kg droog.
    Wat is je baan?
    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
      Doe ik aan BB? Heb ik een doel?
      Ik ga erover nadenken, erg serieus word ik toch vast niet genomen, wat ik ook antwoord.

Wil je nou alweer serieus genomen worden? Okee kom maar langs dan.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
        Wil je nou alweer serieus genomen worden? Okee kom maar langs dan.

Haha, volgens Yves ben ik mopperig. Nou, dan zal ik mopperen ook!!
        tot zo............
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
          Wat is je baan?
          Lees profiel.
          bulk off.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
            zo groot mogelijk worden tot dat mensen met een boogje om mij heen moeten lopen
            ook de chickies
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

chicks en geld... ;P j/k

ben gewoon verslaafd, kan niets anders

Comment

Originally posted by KeizerHalil View Post
                chicks en geld... ;P j/k

ben gewoon verslaafd, kan niets anders
                wist wel dat je een mannelijke stripper wou worden
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Zo gespierd worden dat je armen strak staan in een tshirt van de zeeman.. whaha
                  Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

kan je eigenlijk met bb veel geld verdienen nooit over nagedacht lol
                    Lost all i got

Comment

Mijn doel is droger worden, ik wil onder de 100 kg komen zonder spiermassa te verliezen. Ben van 123 naar 94 kg gegaan, toen gaan BB en woog 10 weken geleden 111 kg, flink gebulkt...
                      Nu weeg ik 103 kg, nog 3 kg te gaan, de laatste loodjes wegen het zwaarst.

Ben ik op de 100 dan worden mijn doelen vast weer bijgesteld
                      Cutting

Comment

Originally posted by Jowie1981 View Post
                        Mijn doel is droger worden, ik wil onder de 100 kg komen zonder spiermassa te verliezen. Ben van 123 naar 94 kg gegaan, toen gaan BB en woog 10 weken geleden 111 kg, flink gebulkt...
                        Nu weeg ik 103 kg, nog 3 kg te gaan, de laatste loodjes wegen het zwaarst.

Ben ik op de 100 dan worden mijn doelen vast weer bijgesteld

Waarom heb je je doelen nog niet vastgesteld dan?
                        Ik begrijp namelijk niet helemaal wat het nut is van onder een bepaald gewicht te komen als je aan BB doet. Is nl alleen relevant voor gewichtheffers en vechters.
                        Droger worden kan ik me goed in vinden, maar lichter worden niet. Dat lichter worden is een nadelig effect van bijvoorbeeld een wedstrijddieet en daarin raak je ook volume kwijt en dus ook behoorlijk wat gewicht door vochtverlies.

Ik zou nu gewoon gelijk goed aan de massa gaan werken ipv te focussen op alleen droger worden.

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
                          kan je eigenlijk met bb veel geld verdienen nooit over nagedacht lol

De kans op het grote geld in BB........0,0001%
                          Je kan je kansen vergroten.....heb je voor een deel zelf in de hand.

Met een goed lichaam kan je sowieso wel wat muntjes verdienen als je het goed doet.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                            Waarom heb je je doelen nog niet vastgesteld dan?
                            Ik begrijp namelijk niet helemaal wat het nut is van onder een bepaald gewicht te komen als je aan BB doet. Is nl alleen relevant voor gewichtheffers en vechters.
                            Droger worden kan ik me goed in vinden, maar lichter worden niet. Dat lichter worden is een nadelig effect van bijvoorbeeld een wedstrijddieet en daarin raak je ook volume kwijt en dus ook behoorlijk wat gewicht door vochtverlies.

Ik zou nu gewoon gelijk goed aan de massa gaan werken ipv te focussen op alleen droger worden.
                            Ik ben idd teveel met mijn gewicht bezig, droger en meer massa.
                            Doelen in the gym:
                            BP: 1x 130
                            SQ 1x 100
                            DL 1x 120
                            Ik gebruik het 4 dagensplit schema van Falstyr
                            Lichamelijk wil ik naar 14% vet
                            Cutting

Comment

Eind van dit jaar wel ik zeker 75kg wegen met max 14-15% en volgend jaar zomer rond de 75kg met 10%.

Sta nu op 67kg met 13% (ongeveer)
                              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Groot en sterk worden:P En mijn percentage van 25% naar de 12% krijgen! Kan dat voor volgend jaar zomer denken jullie??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X