Wat is jou doel met Bodybuilding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marnop View Post
    De kans op het grote geld in BB........0,0001%
    Je kan je kansen vergroten.....heb je voor een deel zelf in de hand.

Met een goed lichaam kan je sowieso wel wat muntjes verdienen als je het goed doet.
    tering jammer man
    Lost all i got

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
      tering jammer man
      Ga je niet naar school?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        ik bouw het niet onder de rivieren dus kans op overstroming e.d. is minimaal
        Volgens mij neem je de uitspraak "onder de rivieren" een beetje te letterlijk Fallus en is het juist andersom.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Mijn eerste grote doel is mijn vp drastisch naar beneden (met behoud van spiermassa).. Tegen die tijd stel ik weer nieuwe doelen.
          "Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
            Ga je niet naar school?
            haha jawel maar als je hier mee veel geld ik bedoel echt veel en je hebt een kans dan laat ik school wel zitten maar was gewoon een vraagie
            Lost all i got

Comment

haha jawel maar als je hier mee veel geld ik bedoel echt veel en je hebt een kans dan laat ik school wel zitten maar was gewoon een vraagie
              En wanneer je retired bent, wat dan? Dan heb je geen diploma en zit je daar
              Ik weet niet wat top bodybuilders verdienen, maar dat zal vast geen voetballer salaris zijn

EDIT: Net even gegoogled en je kan best goed verdienen als pro bodybuilder, als je een beetje opzij zet voor later lukt het makkelijk Maarja lijkt me niet echt een prettige leefstijl en je lichaam vind het volgens mij ook niet zo geweldig.

Verder zou ik zeggen... DOEN!
              Last edited by GespierdeMug; 29-06-2011, 16:58.
              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

haha
                ik hou het nog maar op school voorlopig haha
                trouwens hoe groot is de kans dat je voetballer word pro )
                Lost all i got

Comment

Heeel klein
                  Maarja hoe groot is de kans dat je de perfecte genen hebt om pro bodybuilder te worden (die ook eens iets wint natuurlijk)

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

nog klijner
                    Lost all i got

Comment

Haha precies

Comment

voetballers worden ?
                        Lost all i got

Comment

om jouw uit je dromen te helpen...je zult nooit veel geld kunnen verdienen in deze branche. Zelfs wedstrijd bodybuilders en sterkste man atleten met sponsoren moeten nog gewoon een baan er naast houden om rond te komen. in de fitness branche mag je blij zijn genoeg te verdienen om rond te komen. Als je een hele goede personal trainer bent kun je 60-100euro per uur vragen. Als je genoeg klanten hebt kun je hier wel goed mee verdienen. Maar de echt goede PT's in nederland zijn op nog geen 1 hand te tellen wat dat betreft. Dus voor de meesten is 30-50 euro per uur gangbaar.

Comment

en als fitness model bijv voor het merk gucci ofso ?
                            Lost all i got

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                              En wanneer je retired bent, wat dan? Dan heb je geen diploma en zit je daar
                              Als je retired bent boeit het niet wat je diploma is. pensioen betekend niet werken en van je oude dag genieten. heb je geen papiertje bij nodig.

Comment

en als fitness model bijv voor het merk gucci ofso ?
                                Als model verdien je ook niet al te veel. concurentie is hevig dus prijzig kunnen behoorlijk verlaagd worden. Alleen de echte top supermodellen verdienen goed.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X