Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik bouw het niet onder de rivieren dus kans op overstroming e.d. is minimaal
Volgens mij neem je de uitspraak "onder de rivieren" een beetje te letterlijk Fallus en is het juist andersom.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
haha jawel maar als je hier mee veel geld ik bedoel echt veel en je hebt een kans dan laat ik school wel zitten maar was gewoon een vraagie
En wanneer je retired bent, wat dan? Dan heb je geen diploma en zit je daar
Ik weet niet wat top bodybuilders verdienen, maar dat zal vast geen voetballer salaris zijn
EDIT: Net even gegoogled en je kan best goed verdienen als pro bodybuilder, als je een beetje opzij zet voor later lukt het makkelijk Maarja lijkt me niet echt een prettige leefstijl en je lichaam vind het volgens mij ook niet zo geweldig.
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Heeel klein
Maarja hoe groot is de kans dat je de perfecte genen hebt om pro bodybuilder te worden (die ook eens iets wint natuurlijk)
Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
haha jawel maar als je hier mee veel geld ik bedoel echt veel en je hebt een kans dan laat ik school wel zitten maar was gewoon een vraagie
om jouw uit je dromen te helpen...je zult nooit veel geld kunnen verdienen in deze branche. Zelfs wedstrijd bodybuilders en sterkste man atleten met sponsoren moeten nog gewoon een baan er naast houden om rond te komen. in de fitness branche mag je blij zijn genoeg te verdienen om rond te komen. Als je een hele goede personal trainer bent kun je 60-100euro per uur vragen. Als je genoeg klanten hebt kun je hier wel goed mee verdienen. Maar de echt goede PT's in nederland zijn op nog geen 1 hand te tellen wat dat betreft. Dus voor de meesten is 30-50 euro per uur gangbaar.
en als fitness model bijv voor het merk gucci ofso ?
Als model verdien je ook niet al te veel. concurentie is hevig dus prijzig kunnen behoorlijk verlaagd worden. Alleen de echte top supermodellen verdienen goed.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment