Wat is jou doel met Bodybuilding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik bedoelde eigenlijk als je carriere als bodybuilder over is en wil je zeggen dat 30euro per uur niks is? Ik denk dat vele mensen in nederland hiervan kunnen dromen
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
      voetballers worden ?
      en als fitness model bijv voor het merk gucci ofso ?
      Als deze makkelijke baantjes niet lukken kun je altijd nog president van Amerika worden.
      Ssssmoking

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
        En wanneer je retired bent, wat dan? Dan heb je geen diploma en zit je daar
        Niet als je de gouverneur van Californië bent ...

Comment

Originally posted by Banjoman View Post
          Niet als je de gouverneur van Californië bent ...
          Niet iedereen heet Arnold En hij was tevens een groot acteur

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

mijn doel is om de sterkste te worden van de gym. (no joke)
            + om een goeie sterke fysiek op te bouwen. het liefst zo droog mogelijk.
            Last edited by beat-boxer; 29-06-2011, 19:12.
            Never send a boy to do a mans job!

Comment

Ja, ik ook wil ook wel beren sterk worden maar doe me toch maar eerst dat goddelijke lichaam Daarna gaan we wel aan de kracht werken

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                Ik bedoelde eigenlijk als je carriere als bodybuilder over is en wil je zeggen dat 30euro per uur niks is? Ik denk dat vele mensen in nederland hiervan kunnen dromen
                jij snapt echt niet hoe de wereld werkt...

Denk je echt dat je als PT 40 uur per week werkt met een klant die 30 euro per uur betaald?

Je bent een groot deel kwijt qua reizen wat je nauwelijks tot niet vergoed krijgt. Daarnaast promotie maken met mond op mond om uberhaupt aan klanten te komen. Dan afspraken maken met sportscholen om gebruik te mogen maken van hun faciliteiten wat ook geld kost. Dan nog bedrijfsbelasting die iedereen moet betalen zodra ze bij de kvk aangemeld zijn. Iets wat verplicht is als je een eigen bedrijfje of voor jezelf gaat werken. Dan heb je dus beperkte inkomsten hoor. Die 30 euro gaat niet zo ver als je er ook de uren van moet betalen die je niet met een client doorbrengt en nog eventuele huur/gedeelde kosten met sportscholen van elke klant die je bij hen begeleid.

Voetballers hebben ook niet bepaald een hoge opleiding en die doen het ook prima na hun voetbal carriere.

Comment

Ja dat komt omdat ze miljoenen binnenhalen.. maargoed ik ga niet verder in discussie.

Comment

en als fitness model bijv voor het merk gucci ofso ?

Nou nou........je verwacht nogal wat............
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik wil 1 bicep van 39 cm en 1 van 43!

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                        Nou nou........je verwacht nogal wat............
                        haha
                        Lost all i got

Comment

Tot volgend jaar Mei zo veel mogelijk massa pakken met een vet % van rond de 10-12.

Jaartje knallen dus

Comment

momenteel is me doel gwn de 100 kg, hoeft niet helemaal droog te zijn
                            dat beetje vet kan er dan later toch nog af
                            next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

Korte termijn: Deze winter zeker 6 kilo pakken
                              lange termijn: Biggie worden

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                                jij snapt echt niet hoe de wereld werkt...

Denk je echt dat je als PT 40 uur per week werkt met een klant die 30 euro per uur betaald?

Je bent een groot deel kwijt qua reizen wat je nauwelijks tot niet vergoed krijgt. Daarnaast promotie maken met mond op mond om uberhaupt aan klanten te komen. Dan afspraken maken met sportscholen om gebruik te mogen maken van hun faciliteiten wat ook geld kost. Dan nog bedrijfsbelasting die iedereen moet betalen zodra ze bij de kvk aangemeld zijn. Iets wat verplicht is als je een eigen bedrijfje of voor jezelf gaat werken. Dan heb je dus beperkte inkomsten hoor. Die 30 euro gaat niet zo ver als je er ook de uren van moet betalen die je niet met een client doorbrengt en nog eventuele huur/gedeelde kosten met sportscholen van elke klant die je bij hen begeleid.

Voetballers hebben ook niet bepaald een hoge opleiding en die doen het ook prima na hun voetbal carriere.
                                mond AAN mond reclame

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X