Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik wou dat het altijd zo was! Nu ben ik al twee dagen achter elkaar de enige die aan het trainen is in de middag.. hooguit nog twee personen in de zaal. Echter als je na 6 uur komt ... ik weet alleen dat ik harder dan ooit een sprint maakte naar de uitgang van de gym.
Wel erg veel zweten inderdaad maar dat neem ik voor lief als het zo rustig blijft in de middag. Gewoon af en toe je haren nat maken... heerlijk is dat.
Geen last van de warmte, niet janken, lekker zweten en vet en vocht kwijtraken. Gewoon goed blijven drinken. Na het sporten wissel douche nemen lauw/koud en afsluiten met heet water, dan voelt het na het douchen wat koeler aan.
Ja maar ik jank heel niet hahahahahahaIets maar....Maar ik was toch al iets te moe door iets te zware trainingen......ben heust geen mietje,hoogstens iets verwaarloosbaar......
te warm om te trainen haha juist lekker man goed voor je gh
Kijk jij hebt 'm door, lekker verhoogde GH afgifte en extra fatburn, fantastisch toch?
Gelijk extra veel water drinken en wat droger worden, hoef je niks geks voor te doen.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment