dikke buik zonder vet?????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dikke buik zonder vet?????

jo jongens, ik heb een probleempje sinds ik naar de gym ga en abs train, heb ik het idee dat mijn buik dikker wordt.
    Als ik voel, valt er weinig vet te pakken dus dat is het niet, het zijn ook niet van die rollen maar meer alsof er een bal in zit ofzo

volgens de weegschaal is mijn BF 13.6 %. (16 jaar, 183cm, 69 kg, 3 maanden trainen)

Wat moet ik nou doen, stoppen met abs trainen of juist doorgaan. Of is het een of andere genetische bullcrap die besluit mij te naaien??

Als ik in de spiegel kijk van de zijkant zie je dat ie wat uitpuilt, als ik dan aanspan is ie op dezelfde lijn als mijn borst. Je ziet ook mensen waarbij hun abs helemaal in de buik liggen wat er wel hard uitziet:P

bvd
    Last edited by karel650; 28-06-2011, 22:23.

Je buik kan er wat dikker van worden idd en ook kan je er een bredere taille van krijgen. Dus wat minder je buik trainen. Maar echt heel erg dik zal je buik er niet van worden hoor. Gewoon ietsje minder je buik trainen is dus voldoende.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

ik heb hetzelfde (indien het bij jou ook vooral onderkant buik is)
      ik zou een weegschaal wel niet vertrouwen! ik heb huidplooimeting late doen en ik heb 14.7

ik denk dat als je zoals ons bent je al veel spier moet hebbe en ook ene heel laag VP moet hebbe mr komt wel goed
      next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

Iedereen is anders.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik heb gister mijn vetpercentage laten meten door 4 punts meting en ik kwam o 12% uit. Mijn onderste blokjes zijn ook niet te zien, maar het kan ook aan je hoeveelheid eten liggen. Zelfs nu heb ik grote maaltijden en dan lijk ik echt een bierbuik te hebben onder hand, maar dan wel met de bovenste 4 blokjes aardig zichtbaar.

Het is genetisch bepaald denk ik hoe dat geregeld is in jouw lichaam. De een krijgt snel een dikkere buik van bepaald eten en de ander blijft erg strak.

Mocht je je er aan storen zou ik iets minder buik trainen, maarja ik ze wel blijven trainen. Het is toch een soort natuurlijk korset denk ik dan altijd maar.
          "Straight outta gym"

Comment

Dankjulliewel jongens
            Ik zal mijn buikspieren vanaf nu alleen nog maandag vrijdag en niet meer maandag woensdag vrijdan trainen, hoop dat het een beetje werkt

Comment

Ik weet niet of je opeens heel anders bent gaan eten, maar sinds ik zo´n 3300 calorieen per dag eet is mijn buik vaak aan het einde van de dag ook opgezet, zo´n afrikabuik achtig idee..

Dan is het precies zoals jij beschijft, weinig vet vast te pakken maar toch opgezet, zou ook daaraan kunnen liggen.

Comment

Trainde je de rest van je spiergroepen ook 3x per week dan?

Comment

Als eerst raad ik je aan om ab ripper x te doen: P90X 12 - Ab Ripper X.mp4 - 4shared.com - online file sharing and storage - download

Daarnaast eet gezond en minder, abs zijn zichtbaar bij 11% en beneden dacht ik.

Comment

Originally posted by KeizerHalil View Post
                    Als eerst raad ik je aan om ab ripper x te doen: P90X 12 - Ab Ripper X.mp4 - 4shared.com - online file sharing and storage - download

Daarnaast eet gezond en minder, abs zijn zichtbaar bij 11% en beneden dacht ik.

weer zo'n intelligent replytje.....

Of abs zijn in jou denkwijze geen spieren of jij doet aan 25+ reppers squats en deads....in beide gevallen een no go....
                    Daarbij adviseer jij een persoon, zonder zijn voedingschema/patroon te weten, om minder te gaan eten.... als je zijn voorsteltopic erbij had gepakt had je kunnen weten dat deze persoon 1.82 groot is en slechts 66 kilo, hoezo minder eten??

Weet je Calimero, als afgestudeerd fitnessinstructeurtje heb jij niet bijster veel verstand, is het wel?.....
                    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                    There is no failure except in no longer trying

Comment

abs is 90% eet schema is geen makkie
                      Lost all i got

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post

Of abs zijn in jou denkwijze geen spieren of jij doet aan 25+ reppers squats en deads....in beide gevallen een no go....
                        Daarbij adviseer jij een persoon, zonder zijn voedingschema/patroon te weten, om minder te gaan eten.... als je zijn voorsteltopic erbij had gepakt had je kunnen weten dat deze persoon 1.82 groot is en slechts 66 kilo, hoezo minder eten??

Weet je Calimero, als afgestudeerd fitnessinstructeurtje heb jij niet bijster veel verstand, is het wel?.....
                        You made my day

Comment

Ik snap dat je om abs zichtbaar te maken een laag vet% nodig hebt, maar hoe maak ik de mijne massiever? Gewoon hoog gewicht en keihard 8-12 reps? want hier zijn zoveel fabeltjes over.. bijvoorbeeld dat je 30reps moet gaan maken of 500 sit-ups.. dus hoe krijg je nou dikke blokjes? Gewoon de 3x8 aanhouden en goed zwaar gaan? of 15 reps met middel gewicht?
                          Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Matthias87 View Post
                            Trainde je de rest van je spiergroepen ook 3x per week dan?
                            ja waarom dan?

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post

Dunno, ik heb wel 6-pack (nu richting 8-pack) en het loopt niet echt gelijk majah...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X