Google.nl---> Frozen shoulder
Schouderpijn met slapen
Collapse
X
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jowie1981
Train je je schouder misschien te veel of verkeerd?
Verkeerd zou kunnen. Kan prima zijn dat ik bepaalde dingen niet zie, en de begeleiding daar er niets van zegt. Zo super is die niet op mijn sportschool.
Je kussen, gebruik je een dik of een dun kussen?
Altijd dik. Dun is kut Goede keuze denk ik, dik kussen draagt meer gewicht van je hoofd dat dan dus niet op je hangt als je op je zij ligt.
Lig je op je schouder als je slaapt?
Op beide schouders, om en om. Prima!
Draai je wel vaak genoeg om tijdens het slapen(schijnt te maken te hebben met je matras normaal zou je 20 tot 25 keer moeten draaien per nacht)?
Voorheen draaide ik te weinig. Viel ik in slaap op de andere schouder, en zo werd ik ook wakker. Geen idee of ik de 20 wel haal. Dir is ook moeilijk te checken, zou je of moeten filmen of aan je partner moeten vragen:-)
Je schrijft dat je schouder altijd al slecht is? hem je hem een keer uit(of bijna uit)de kom gehad(afspraak maken met dokter of met je fisio)?
Niet dat ik weet. Ik kon hem altijd al makkelijk half uit de kom halen (net als mn heupen, waar ik dan weer totaal geen last van heb).
Dit is wel apart, ik heb even op internet zitten kijken en het het enige wat ik zo snel kon vinden is een relatie tussen je heupen en de rest van je gewrichten is het volgende:
Syndroom van Ehlers-Danlos
Het syndroom van Ehlers-Danlos ook wel Ehlers-Danlossyndroom is een erfelijke aandoening waarbij de bindweefsels ongewoon rekbaar en meegevend zijn. Er zijn ten minste 6 typen te onderscheiden, die verschillen in ernst en vorm van overerving. Er bestaan klachten van allerlei weefsels en organen waarin bindweefsel een belangrijke rol speelt, zoals de huid en de gewrichten. Alle vormen zijn of autosomaal dominant of autosomaal recessief; binnen een familie is altijd maar sprake van 1 type aandoening
Arthrochalasia type (EDS type VIIB) Dit type EDS wordt gekenmerkt door losse gewrichten en verschuivingen van de beide heupen. Daarnaast komt bij dit type ook scoliose en een verminderde botstructuur voor.
Ik ben natuurlijk geen dokter misschien gewoon eens een afspraak maken en hem eens laten kijken.
Misschien zegt hij wel gewoon dat je meer op je buik of rug moet gaan slapen.
Succes!Cutting
Comment
-
Net schouders gedaan, en de oefening van Iguana daarvoor toegepast. Ben benieuwd of het vannacht scheelt!
Zo niet, dan maar een afspraak bij de huisarts maken. Ik rammel wel aan meer kanten, dus kan geen kwaad.
Ik dacht alleen dat het misschien een veel voorkomen/simpel iets was, daarom dit topic.
@ Jowie; interessant, ik heb er nog nooit van gehoord. Nu heeft de huisarts jaren terug gezegd dat mijn kom waarschijnlijk te groot is voor de kogel. Maargoed ik had er toen nooit last van, dus er zijn verder geen foto's gemaakt. Kan dus best een andere oorzaak hebben.
@ Ibra; daarbij hebben ze het echt over pijn, dat valt wel mee. Het is gewoon een vervelend gevoel, en omdat ik toch lichtelijk hypochondrisch ben, maakte ik het topic aan. Ik dacht; misschien is het een simpel meer voorkomend iets. Dat ze het bij de behandelmethodes niet hebben over rust, is in ieder geval een mooi iets.
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostYouTube - ‪Shoulder Dislocations‬‏
Deze oefening doe ik altijd voor ik presses ga trainen, had altijd erg veel last van mijn schouders en dit heeft enorm geholpen alles soepele te maken.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment