FitAllDay sportschool: iemand ervaring?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• FitAllDay sportschool: iemand ervaring?

Ik heb een vraag: traint er iemand bij FitAllDay? Het is een grote landelijke keten. Ben nu op zoek naar een nieuwe sportschool, dus ik zou graag jullie ervaringen willen weten.
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Originally posted by Ellie View Post
    Ik heb een vraag: traint er iemand bij FitAllDay? Het is een grote landelijke keten. Ben nu op zoek naar een nieuwe sportschool, dus ik zou graag jullie ervaringen willen weten.
    Ik ben ooit lid geweest van Fit All Day in Den Haag. Vreselijke tent. De locatie is top maar het is daar ontzettend druk; je botst daar van 18:00 tot 21:00 letterlijk tegen iedereen aan wanneer je ergens naar toe wilt lopen. Het lijkt wel een markt. De vloeren zijn spekglad geboend en er waren geen rubberen matten toen ik daar nog lid was. Dat is niet handig wanneer je bijvoorbeeld aan het bankdrukken bent. En het squat rack deugt niet; door de constructie kan deze niet worden gebruikt voor deadliften.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Iedere sportschool is anders en ja 's avonds hoef je bij ons ook niet te komen want dan lopen er ook 30 mensen rond bij het krachtgedeelte daarom ga ik altijd 's middags dan zijn er maximaal 10 mensen.

Ik zou zeggen ga eens lang en vraag of je even kan kijken? Dan zie je meteen of de gym aan je eisen voldoet of niet.
      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Ik ben er inderdaad al eens langs geweest, maar in een korte rondleiding merk je toch niet echt hoe het trainen daar is. Ze hebben er een proefabbo voor 2 weken, ik denk dat ik dat straks eens ga proberen. Sowieso vind ik de mening van anderen wel handig, omdat ik zelf nog een groentje ben weet ik vaak niet goed waar ik op moet letten.

Comment

Ik ben er inderdaad al eens langs geweest, maar in een korte rondleiding merk je toch niet echt hoe het trainen daar is. Ze hebben er een proefabbo voor 2 weken, ik denk dat ik dat straks eens ga proberen. Sowieso vind ik de mening van anderen wel handig, omdat ik zelf nog een groentje ben weet ik vaak niet goed waar ik op moet letten.
          Machines etc hebben sportscholen meestal wel genoeg, waar je op moet letten zijn de losse atributen, zijn die er in volle getalen aanwezig en kwaliteit, powerrack is een must en 2 á 3 smiths zou ook niet verkeerd zijn, een paar legg press apparaten met losse gewichten..... ga kijken op een tijdstip wanneer je normaal gesproken zou trainen, weet je gelijk hoe druk het is op die tijdtippen, mag je deadliften en squaten?, niet overal mag dat, openingstijden/feestdagen en weekenden, en niet te vergeten natuurlijk...mooie vrouwtjes
          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
          There is no failure except in no longer trying

Comment

Ik train ook bij FitAllDay, heb er vrij weinig over te klagen.

Volgens mij gaan de dumbells bij deze franchise maar tot 26kg max. Tenminste de vestiging waar ik train. Squatrek is prima en apparaten zijn er in overvloed.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
              Machines etc hebben sportscholen meestal wel genoeg, waar je op moet letten zijn de losse atributen, zijn die er in volle getalen aanwezig en kwaliteit, powerrack is een must en 2 á 3 smiths zou ook niet verkeerd zijn, een paar legg press apparaten met losse gewichten..... ga kijken op een tijdstip wanneer je normaal gesproken zou trainen, weet je gelijk hoe druk het is op die tijdtippen, mag je deadliften en squaten?, niet overal mag dat, openingstijden/feestdagen en weekenden, en niet te vergeten natuurlijk...mooie vrouwtjes
              Ja, hier is inderdaad een krachthonk met losse stangen en dumbbells. Ik train absoluut het liefst met losse gewichten, stangen en kabels: op apparaten krijg ik vrijwel direct last van mijn fibro. Waarom dat zo is weet ik niet, het voelt gewoon heel gespannen en onnatuurlijk. Heb nu nog last van mijn schouder door een enkel oefeningetje, mocht even wat proberen tijdens een proefbezoek aan nog een andere sportschool gisteren
              Ik heb bij deze sportschool een squatrek gezien, 3 cross cables, meerdere bankjes om te benchen. Je mag er inderdaad deadliften, ben ook bij een sportschool geweest waar dat niet mocht. Er is een wat dikkere, verende vloer op sommige plekken, neem aan dat dat de aangewezen plekken zijn.
              Deze sportschool heeft veruit de ruimste openingstijden in de stad, afgezien van huize Ellie natuurlijk

Nadeel is dat deze sportschool erg prikkelrijk is: felle verlichting, harde muziek en veel bewegende beelden op televisies. Ben ook erg benieuwd hoe dat werkt tijdens mijn workout. Ik word dan altijd ultiem rustig en geconcentreerd en helemaal gefocust op mijn lijf. Dat is een erg fijn gevoel en ik hoop niet dat die prikkels me daarvan gaan afleiden. Dat zou voor mij een reden zijn om elders te gaan trainen, ook al zou ik daar minder mogelijkheden hebben.

Comment

Nadeel is dat deze sportschool erg prikkelrijk is: felle verlichting, harde muziek en veel bewegende beelden op televisies. Ben ook erg benieuwd hoe dat werkt tijdens mijn workout. Ik word dan altijd ultiem rustig en geconcentreerd en helemaal gefocust op mijn lijf. Dat is een erg fijn gevoel en ik hoop niet dat die prikkels me daarvan gaan afleiden. Dat zou voor mij een reden zijn om elders te gaan trainen, ook al zou ik daar minder mogelijkheden hebben.
                Muziek is op te lossen door je eigen muziek mee te nemen of gewoon oordopjes meenemen, felle verlichting door een soort van zonnebril te dragen....die bewegende beelden van de televisies zie of merk je niet eens op als je met je workout bezig bent dus dat zal wel meevallen hoor...maar je mag toch proeftrainen, dan weet je het snel genoeg...succes en geniet ze.
                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                There is no failure except in no longer trying

Comment

Bij ons zijn die stoorprikkels ook wel aanwezig maar ik heb geleerd om me ervoor af te sluiten.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik train bij fit for free. Het is bijna altijd rustig (in wateringen) en er zijn veel losse gewichten ect. Niets om over te klagen.
                    Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X