enorm spierverlies na verkeersongeval

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• enorm spierverlies na verkeersongeval

Beste bodynetters,
    ik ben door een zeer zwaar ongeluk meer dan 20kilo verloren,zat ongeveer op een 11%vet,dus veel spiermassa verloren....ik heb 4weken op intense of care in slaap gelegen en kreeg enkel maar sondevoeding,heb in totaal 3maanden in het ziekenhuis gelegen en mijn geluk is dat ik een goed fysiek had volgens de dokters en ik geen opgever was en ben.zou ik straks terug sneller spiermassa opbouwen dan iemand die bv nooit getraind heeft of zou het niet uitmaken?ik heb er jaren training ingestoken en hoop niet dat ik helemaal opnieuw kan beginnen.
    grtz mr do it

Je krijgt het sneller terug dan je denkt, wel klote hoor sterkte nog!

Mag ik vragen wat voor ongeluk je hebt gehad?
    You can be part of my meal tonight.

Comment

Verloren gains komen veel sneller terug dan bij iemand die begint met trainen. Je moet wel opnieuw beginnen met trainen ja, alleen is het resultaat er sneller dan iemand die net begint.
      Building to a better me

Comment

thnx!ik heb een ongeluk gehad met een busje van het werk,ik ben aangereden langs de zijkant op een kruising, ben daardoor overkop geslagen en er uitgeslingerd door het raampje wat openstond,met kers op de taart is de cabine op mij terechtgekomen.
        resultaat:gebroken nekfacetten,al mn ribben gebroken ,bekken verbrijzeld,urineleiders afgescheurd,snijwonden in mn hoofd en inwendige bloedingen.echt heftig,maar ik ben een vechter.komt goed!

Comment

Heftig verhaal man... pfffff

veel beterschap toegewenst!!!!!!

Comment

Jemig, dan mag je van geluk spreken dat je nu nog leeft, of rondloopt for that matter. Krijg je ook revalidatie aangeboden? Als je de kans krijgt, zeker aangrijpen want daar kunnen ze je heel goed begeleiden met het weer opbouwen van je lijf.
            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Je hebt inderdaad een goed fysiek gehad op moment van het ongeluk. Een ander had dit niet overleefd denk ik. Zo zie je maar weer hoe goed de training voor je is geweest. Ben je helemaal weer genezen?
              Heel veel sterkte met je herstel!

Comment

Ja spiergeheugen bestaat.
                Je zult je massa dus weer sneller terug hebben dan je het in eerste instantie opgebouwd hebt.
                Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

sjezus !
                  bro beterschap man en meer actief op deze forum zijn !!
                  dan komt alles nog beter zelfs hoop ik !
                  Lost all i got

Comment

ik heb zelf ook een zwaar ongeluk gehad en dan praat ik over bijna 6 jaar en was 25 kilo lichter,maar dat ik weer ging trainen zat het er zo weer aan(spiergeheugen) waar een wil is is een weg,en zonneschijn na een regenbui is er voor iedereen,veel suc6 man

Comment

wow dat is idd heftig man, je mag idd van geluk spreken dat je nog leeft als ik zo alle letsel zie. Je hebt geen klaplong opgelopen door alle ribfracturen?

succes met revalideren en don't give up !
                      ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Heftig gozer, dan besef je pas hoe waardevol elke dag is. Die je gegeven is lijkt mij.

Er is geen sterkere kracht op aarde dan de wil van iemand om te (over)leven. Jij zal daar zeker een voorbeeld van zijn. Succes met jouw reis naar je gewone leven opnieuw. Nooit opgeven, kerel.

Sterkte verder.
                        "Straight outta gym"

Comment

thnx voor jullie steun!ik heb nu revalidatie en dat gaat super!
                          ik herstel snel en kan nu al stapjes zetten met krukken,wel moet ik nog geopereerd worden aan mn urineleider(reconstructie)mochten ze nog niet opereren vanwege inwendige bloeduitstortingen etc.ik heb mn eerste dumbell al naast mn bed liggen om stilaan mn bovenlichaam weer aan te sterken.
                          grtz

Comment

Sterkte man,en komt goed zoals ik je lees!

Comment

En ik vroeg me al af waar je was gebleven!
                              Maar ik ben ontzettend blij dat je er bovenop gaat komen, hou je taai!
                              X
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X