enorm spierverlies na verkeersongeval

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by lucky_luc View Post
    Hey hoe gaat het nu met je na het ongeval?
    Het gaat steeds beter gelukkig, kan nu met krukken stappen en ben al zo een 10kg aangekomen.de revalidatie doet me goed en mn lichaam begint weer wat vorm te krijgen,er wacht me nog 1 operatie maar dat gaat vast goedkomen.

Comment

o das goed om te hore dat weer wat beter gaat zo 10 kilo erg netjes

Ik wens je veel succes en hopelijk ben je weer snel op je oude nivo.

Comment

veel succes met je revalidatie en het werken om je fysiek terug op punt te stellen,
        gaat je zeker lukken, straf verhaal

veel beterschap
        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Heftige gebeurtenis man, succes met je laatste operate Is je avatar een foto van voor of na je ongeval ? In ieder geval vreede fysiek en succes met het terugwinnen van je massa !

Comment

Originally posted by Swekie View Post
            Heftige gebeurtenis man, succes met je laatste operate Is je avatar een foto van voor of na je ongeval ? In ieder geval vreede fysiek en succes met het terugwinnen van je massa !
            voor mn ongeval,jammer dat ik nu veel spiermassa kwijt ben maar het heeft waarschijnlijk mn leven gered!

Comment

Hoe is het met de cosmetische schade? ben je er beetje goed vanaf gekomen wat dat betreft?

Verder wil ik hardstikke veel succes toewensen met je revalidatie!
              "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                Hoe is het met de cosmetische schade? ben je er beetje goed vanaf gekomen wat dat betreft?

Verder wil ik hardstikke veel succes toewensen met je revalidatie!
                cosmetisch gezien,tja wat littekens van de operatie's maar daar ga ik niet over zeuren.

Comment

Originally posted by mr do it View Post
                  cosmetisch gezien,tja wat littekens van de operatie's maar daar ga ik niet over zeuren.
                  Dan mag je je handjes dichtbknijpen als je eenmaal weer helemaal on track bent!

Ik ga je volgen man! Good luck!
                  "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Wat fijn om te horen dat je alweer vooruitgang hebt geboekt. Ik hoop dat er nog heel veel meer gaat komen
                    Herstel is trouwens ook een prachtige fase: vaak zie je veel verschil tussen begin en eind, en iedere keer dat je weer sterker wordt is het een grote overwinning. Vier elke overwinning dus
                    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                      Wat fijn om te horen dat je alweer vooruitgang hebt geboekt. Ik hoop dat er nog heel veel meer gaat komen
                      Herstel is trouwens ook een prachtige fase: vaak zie je veel verschil tussen begin en eind, en iedere keer dat je weer sterker wordt is het een grote overwinning. Vier elke overwinning dus
                      Het begint weer wat vorm te krijgen en ik zie me nu verbeteren en dat geeft enorm veel wilskracht!Het motiveert om nog beter en sterker terug te komen.en je moet natuurlijk heel veel van je sport houden

Comment

en je moet natuurlijk heel veel van je sport houden
                        Wat dacht je van ook van je lijf kunnen houden? Dat is voor veel mensen de lastigste stap: gas terug kunnen nemen als je lijf protesteert. Het is altijd een delicate balans tussen belasting en overbelasting, en het is erg lastig om daar een rechte lijn in te krijgen. Genoeg belasten om herstel aan te sporen, maar niet zo zwaar dat je weer een tijdje last hebt. Soms ben je als revalidant net een jongleur: je moet alles in de lucht zien te houden want als je het laat vallen ben je weer terug bij af. Niet te veel tegelijk dus, dat geeft het langdurigste resultaat.
                        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

sterkte, het gaat al de goeie kant op zo te horen!

Comment

Ik heb hetzelfde meegemaakt was ook 20kg kwijt en veel kracht...

ik ben toen terug stevig beginnen trainen +/- na 6maand zat ik ongeveer weer waar ik was, en ben er dan overgegaan
                            Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Originally posted by Swekie View Post
                              voor mn ongeval,jammer dat ik nu veel spiermassa kwijt ben maar het heeft waarschijnlijk mn leven gered!
                              Sorry voor de bump en wil je topic niet verzieken maar dat ben jij niet op je avatar.

‪Muscle man‬‏ - YouTube
                              You can be part of my meal tonight.

Comment

Originally posted by Joshua90 View Post
                                Sorry voor de bump en wil je topic niet verzieken maar dat ben jij niet op je avatar.

‪Muscle man‬‏ - YouTube
                                Kijk eens aan. Dat geeft toch wel te denken.
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X