enorm spierverlies na verkeersongeval

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sterkte man! En petje af dat je dit hier verteld.

Comment

Originally posted by mr do it View Post
      thnx voor jullie steun!ik heb nu revalidatie en dat gaat super!
      ik herstel snel en kan nu al stapjes zetten met krukken,wel moet ik nog geopereerd worden aan mn urineleider(reconstructie)mochten ze nog niet opereren vanwege inwendige bloeduitstortingen etc.ik heb mn eerste dumbell al naast mn bed liggen om stilaan mn bovenlichaam weer aan te sterken.
      grtz
      heel goed ! maar wees voorzichtig met TE snel willen he. Want je lichaam heeft wel de tijd nodig om te herstellen want dit letsel was niet niks dus pas op dat je niet te vroeg begint
      ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by Limit View Post
        heel goed ! maar wees voorzichtig met TE snel willen he. Want je lichaam heeft wel de tijd nodig om te herstellen want dit letsel was niet niks dus pas op dat je niet te vroeg begint

Daar heb je gelijk in limit,maar ik heb het besproken met de fysio en die heeft goedkeuring gegeven ,al dan wel met bejaardegewichtjes...maar zo moet je het toch weer stilaan opbouwen he.

Comment

Veel sterkte!
          En met die wilskracht kom je er zeker!

Comment

Succes met de wederopbouw! Maar komt wel goed lijkt me. Je weet iig hoe je moet trainen en eten dus ten opzichte van een beginner zal je veel sneller aankomen.

Comment

Succes man! Geluk dat je dit nog kan na vertellen. Hoe zijn de kansen op volledig herstel volgens de dokters? Wat waren je stats voor het ongeluk? Als je straks een log gaat maken zal ik je zeker volgen
              Train hard or go hormone

Comment

heey maatje,
                Tijd niet gezien hier man! goed dat je er weer bent!

heftig verhaal, succes met het terug komen met alles.
                wat zijn je doelen nu aangezien je een sportschool wilde gaan openen of heb je nou hele andere toekomst plannen.

greetz IJsBlok
                Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by mr do it View Post
                  thnx!ik heb een ongeluk gehad met een busje van het werk,ik ben aangereden langs de zijkant op een kruising, ben daardoor overkop geslagen en er uitgeslingerd door het raampje wat openstond,met kers op de taart is de cabine op mij terechtgekomen.
                  resultaat:gebroken nekfacetten,al mn ribben gebroken ,bekken verbrijzeld,urineleiders afgescheurd,snijwonden in mn hoofd en inwendige bloedingen.echt heftig,maar ik ben een vechter.komt goed!
                  woow yu must be superman respect dat je dat overleeft

Comment

Originally posted by Toph View Post
                    Succes man! Geluk dat je dit nog kan na vertellen. Hoe zijn de kansen op volledig herstel volgens de dokters? Wat waren je stats voor het ongeluk? Als je straks een log gaat maken zal ik je zeker volgen

Ik zal waarschijnlijk volledig herstellen volgens de dokters,het ziet er allemaal goed uit op de scan gelukkig,mijn stats waren 1,90groot,95kg,en een 11%bf

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                      heey maatje,
                      Tijd niet gezien hier man! goed dat je er weer bent!

heftig verhaal, succes met het terug komen met alles.
                      wat zijn je doelen nu aangezien je een sportschool wilde gaan openen of heb je nou hele andere toekomst plannen.

greetz IJsBlok
                      Hey kerel,
                      Mn doelen zijn nu eerst om volledig te herstellen en en mn massa weer terug te winnen,en zou nog steeds graag een sportschool willen beginnen...je moet iets doen in het leven wat je graag doet,het leven is te kort om iedere dag met tegenzin naar je werk te gaan.daar ben ik nu wel achter!
                      grtz

Comment

Heavy man, GL
                        "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Heftig man! Sterkte met je herstel!
                          Dumbells build a bigger chest
                          Barbells build a bigger ego

Comment

Kerel wat een verhaal man,super om te lezen hoe een vechter je bent!
                            Succes met je revalidatie!
                            Cutting

Comment

Originally posted by Jowie1981 View Post
                              Kerel wat een verhaal man,super om te lezen hoe een vechter je bent!
                              Succes met je revalidatie!
                              thnx jowie!

Comment

Hey hoe gaat het nu met je na het ongeval?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X