Sterkte man! En petje af dat je dit hier verteld.
enorm spierverlies na verkeersongeval
Collapse
X
-
Originally posted by mr do it View Postthnx voor jullie steun!ik heb nu revalidatie en dat gaat super!
ik herstel snel en kan nu al stapjes zetten met krukken,wel moet ik nog geopereerd worden aan mn urineleider(reconstructie)mochten ze nog niet opereren vanwege inwendige bloeduitstortingen etc.ik heb mn eerste dumbell al naast mn bed liggen om stilaan mn bovenlichaam weer aan te sterken.
grtz''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
Originally posted by Limit View Postheel goed ! maar wees voorzichtig met TE snel willen he. Want je lichaam heeft wel de tijd nodig om te herstellen want dit letsel was niet niks dus pas op dat je niet te vroeg begint
Daar heb je gelijk in limit,maar ik heb het besproken met de fysio en die heeft goedkeuring gegeven ,al dan wel met bejaardegewichtjes...maar zo moet je het toch weer stilaan opbouwen he.
Comment
-
heey maatje,
Tijd niet gezien hier man! goed dat je er weer bent!
heftig verhaal, succes met het terug komen met alles.
wat zijn je doelen nu aangezien je een sportschool wilde gaan openen of heb je nou hele andere toekomst plannen.
greetz IJsBlokCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by mr do it View Postthnx!ik heb een ongeluk gehad met een busje van het werk,ik ben aangereden langs de zijkant op een kruising, ben daardoor overkop geslagen en er uitgeslingerd door het raampje wat openstond,met kers op de taart is de cabine op mij terechtgekomen.
resultaat:gebroken nekfacetten,al mn ribben gebroken ,bekken verbrijzeld,urineleiders afgescheurd,snijwonden in mn hoofd en inwendige bloedingen.echt heftig,maar ik ben een vechter.komt goed!
Comment
-
Originally posted by Toph View PostSucces man! Geluk dat je dit nog kan na vertellen. Hoe zijn de kansen op volledig herstel volgens de dokters? Wat waren je stats voor het ongeluk? Als je straks een log gaat maken zal ik je zeker volgen
Ik zal waarschijnlijk volledig herstellen volgens de dokters,het ziet er allemaal goed uit op de scan gelukkig,mijn stats waren 1,90groot,95kg,en een 11%bf
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postheey maatje,
Tijd niet gezien hier man! goed dat je er weer bent!
heftig verhaal, succes met het terug komen met alles.
wat zijn je doelen nu aangezien je een sportschool wilde gaan openen of heb je nou hele andere toekomst plannen.
greetz IJsBlok
Mn doelen zijn nu eerst om volledig te herstellen en en mn massa weer terug te winnen,en zou nog steeds graag een sportschool willen beginnen...je moet iets doen in het leven wat je graag doet,het leven is te kort om iedere dag met tegenzin naar je werk te gaan.daar ben ik nu wel achter!
grtz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
2 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...2 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment