Melk gezond?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Cidious View Post
    Hardstikke leuk.. melk goede bron van eiwitten.. bevat calcium.. bladiebla.. maar denk er eens over na..in het hele dierenrijk zijn wij het enige volwassen ras dat melk drinkt.. ik dronk heel veel melk.. en karnemelk.. altijd puisten.. melk sluit je darmwand af en verteerd slecht.. heb je die vlies gezien die het in je glas achterlaat? ik stopte met melk en karnemelk.. guess what GEEN puisten meer! en een enorm betere adem.. En een betere stoelgang.. Melk is voor babies.. niet voor volwassenen..
    Misschien geldt dat voor jou, maar niet voor iedereen. Van de door jou genoemde klachten heb ik bijvoorbeeld totaal geen last, hoor.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

'Milk is for babies, when you grow up you have to drink beer.'

Comment

dronk eerder 2L op een dag + een kg kwark.

nu doe ik alleen nog de kg kwark en geen melk meer omdat ik teveel vocht vasthield.

melk is gewoon een prima!
        sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Drink melk met mate - De Standaard

De Melkbrigade had ongelijk. Meer dan twee glazen melk per dag drinken, is ‘overmatig'. Misschien zelfs riskant. Dat zegt de Amerikaanse epidemioloog Walter Willett.
          denk toch meer en meer dat melk niet bijster prima is

Comment

illuminati

Comment

In mijn omgeving heb ik ook een keer een dergelijke discussie gehad, daar kwam ook nog het argument bij dat de overheid iets aan een melkoverschot wou doen (vroegah) en het toen gepromoot heeft onder het gepeupel, dus dat zou het automatisch niet goed voor je zijn

Als ik woorden lees als veerkrachtig en vitaler dan ben je mij al kwijt, voel me prima en leg af en toe beste drollen in de plee. Die 1.5L melk en halve kilo kwark per dag ben ik nog niet dood aan gegaan
              189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
              Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

ivm : met slecht voor de darmwand en slechte vertering word enkel gezegd bij volle melk ,maar of dat wel waar is?er word zoveel gezegd .wat moeten we wij geloven?test het zelf.ik heb geen last

Comment

@bolder

Hetzelfde onderzoek staat ook in de Elsevier (10-09-2011). Had ik gepost onder een ander topic. Ik neem een glas melk per dag maar niet meer dan dat.
                  Laissez Faire

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                    illuminati
                    hahahah .
                    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...