Geluid bij bv schouderoefeningen...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geluid bij bv schouderoefeningen...

Als ik een tijdje lekker bezig ben hoor ik wel es geluid bij me schouderoefeningen .Het is een soort nat geluid,klotsen ofzow kan niet uit leggen haha.Ik denk zelf dat het smeersel is die de koppen moeten smeren.Ja ik weet niet de juiste termen en namen.Maar snapt iemand me en herkent iemand het?

Denk dat het gewoon zweet is wat je hoort plakken xD
    People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Nee man hahahahahaha;P

Comment

Ik hoor wel eens een soort kraakje. bedoel je dat?
        weet verder ook niet wat het is. misschien dat iemand hier idd het antwoord op weet.

Comment

bedoel je die strekkende gevoel achtig iets?
          Never send a boy to do a mans job!

Comment

ik heb dit ook soms bij schouder oefeningen, het schijnt genetisch bepaald te zijn(mijn broer heeft het ook) en ik denk dat het kraakbeen is.. (kan fout zijn)

Comment

Originally posted by Robx View Post
              ik heb dit ook soms bij schouder oefeningen, het schijnt genetisch bepaald te zijn(mijn broer heeft het ook) en ik denk dat het kraakbeen is.. (kan fout zijn)
              Zal wss dat wel zijn en het is inderdaad je kraakbeen dat je hoort.
              Maar dat je het hoort kan eigenlijk geen kwaad zo lang je er geen pijn bij hebt .

Comment

Hoi zeg nee geen pijn,maar het lijkt meer op klotsend geluid hahaha,ja raar iets wel!

Comment

Ik heb er ook geen pijn mee maar het voelt gewoon niet goed
                  Ik heb gewoon door getraint en de laatste tijd heb ik het nietmeer..
                  als het pijn begint te doen zou ik tog ff fysio gaan fzo..

Comment

Je schouders zitten op een vreemde manier heel erg direct (kwa geluid dus) op je oren. Als ik wandel met een koptelefoon op hoor ik allerlei kraken en ook klotsen (: hoewel vreemde woordkeuze) in de klieren achter mijn oor. Vreemd.. maar als je kijkt naar de holle ruimtes die tussen je schouders en je oren lopen (die dus vol lopen bij verkoudheid en holteontstekingen enz.) is het allemaal best logisch.
                    Toch maak ik me ook altijd zorgen om die rare geluiden!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X