Hoe ziet jouw Homegym eruit??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Een barbell, 1 dumbell (die andere ben ik kwijt hahaha) en een hometrainer.
    Hoop dit jaar nog een bankje en een bokszak erbij. Maar dan moet ik eerst de zolder ff opruimen

@fitnessfreak... zo jij kan je eigen sportschool beginnen
    Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
      Foto's: ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Op de kop, maar ja ga ze niet nog een keer uploaden!
      Ziet er netjes uit
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
        Een barbell, 1 dumbell (die andere ben ik kwijt hahaha) en een hometrainer.
        Hoop dit jaar nog een bankje en een bokszak erbij. Maar dan moet ik eerst de zolder ff opruimen

@fitnessfreak... zo jij kan je eigen sportschool beginnen
        Je mag wel een keer komen trainen hoor...
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

vette gym freak!

Comment

Originally posted by Torque View Post
            vette gym freak!
            Bedankt ouwe!
            Leef je ook nog?
            In het echt is die mooierderder hoor
            Echt slecht pics maar goed dan heb je een beetje een indruk!
            Kan er lekker in trainen moet ik zeggen.
            Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
              (die andere ben ik kwijt hahaha)

Ontopic: Roeimachine, Hometrainer, Crosstrainer, bankdruk met los verstelbaar bankje, bokszak, curlstang en gewone stang, aantal dumbells en een x-gewicht aan schijven

Maar ik train in de fitness school
              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                Had eerst redelijke homegym, nu lekker abbo op de sportschool. Maar wel shitload aan gewichten liggen waar ik niets meer mee doe. Iemand opzoek naar gewichten, verkoop ze voor een leuk bod.
                Over een paar maandjes komt mijn home gym van start waarschijnlijk. Waar woon je ergens als ik vragen mag?
                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Up!

Volgende week heb ik een squat rack thuis. Gemaakt door een vriend van me, via zijn werk, helemaal gratiess. Altijd mooi meegenomen Zometeen ga ik een zooitje, dumbells, stangen, losse gewichten, chinningbar en nog wat spullen ergens ophalen voor een prikkie. Binnenkort lekker thuis trainen, is veel beter voor mij.

Het enige apparaat wat ik gebruik in de sportschool is de legpress, maar die kan ik wel vervangen thuis dmv andere oefeningen.

Hoef me niet meer aan bepaalde tijden te houden, wanneer het druk of rustig is, scheelt me abbo geld ( wat weer omhoog was gegaan ) en de dumbells gaan daar maar tot 20 en willen ze maar niet omhoog doen. Ook zijn er geen spiegels, wat soms wel fijn is. Dus ik denk dat dit een prima stap is. Thuis heb ik straks meer dan daar :-) + Ze hebben daar zo'n belachelijk zomerrooster elk jaar...tot 1 uur open en dan smiddags dicht en dan weer vanaf 5 uur open...fijn hoor!

Ik kijk er al naar uit!
                  "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Als m`n ouders een wat groter huis hadden had ik zelf ook graag wat fitness materiaal in huis willen hebben, het enige wat ik nu heb zijn 2 dumbells van 15kg, een bokszak en een spring touw, en die zak hangt buiten haha :P

Trouwens fitnessfreak, echt top, haha super mooi man!
                    Last edited by Dexie; 25-03-2012, 13:50.

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                      Foto's: ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Op de kop, maar ja ga ze niet nog een keer uploaden!
                      erg mooi man, ziet er geweldig uit
                      had ik maar de plaats ( en het geld) om dat te plaatsen. Ik dacht eerst dat thuis trainen wat saai moest zijn wegens het alleen zijn, maar zo lijkt het me ook wel wat.
                      Ik hoop wel dat je nooit verhuist want succes om dat nog elders te plaatsen
                      was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X