Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Meerdere onderzoeken hebben al bewezen dat dit geen reet uitmaakt
100% bro-science.
Leg dat eens uit. Bij mijn weten is het niet bepaald optimaal als je met een hongergevoel te maken hebt.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
EDIT: En dan heb ik het nog niet eens over de kleine porties gehad die hij nu eet. Dus kleine porties en ook nog eens met veel tijd ertussen.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Kleine porties maakt ook geen donder uit wanneer je dag in dag uit aan je behoeften komt.
Het is niet zo dat je lichaam die eiwitten van 5 uur geleden ineens vergeten is hoor.
Allemaal leuk en aardig, maar de beste man weegt nu minder dan 60 kg terwijl hij bijna 1,80 m lang is en hij wil aankomen in gewicht. Leg eens uit hoe hij dan zou moeten eten volgens jou.
Het is niet bewezen hoor dat whey niet zorgt voor acne. Maar heb je het gehoord van mensen die whey hebben gebruikt en meer acne kregen? of zijn het verhaaltjes?
Zelf heb ik er geen last van, maar ook nauwelijks last van gehad zonder whey gelukkig
ik heb het al een paar keer op het internet gelezen, dit kan natuurlijk ook niet waar zijn.. maar als je het niet heel erg hebt gehad begrijp je wss niet dat ik het risico niet wil lopen om het alleen maar erger te maken..
Maar weet jij (of iemand anders) of whey/casseine met roaccutane samen mag ? Want als je roaccutane neemt zijn er volgensmij allerei regeltjes nzo omdat het best sterk medicijn is.. (Isotretinoïne)
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment