Hoe betalen jullie het?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

paypal
    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by Robx View Post
      ik zou wel een baantje willen doen maar mag niet van men
      moeder--> ze zegt dat ik me nu moet concentreren op men studies.. ik begin 1 september aan het 6de middelbaar dus

door de week heb ik amper tijd(moet leren) en op zaterdag ga ik naar de universiteit in leuven en hasselt(wat ook nog ver rijden is, vreet tijd..) om voorbereidings lessen te doen voor arts te worden..

neuroloog/neurochirurg is toch wel mijn doel in mn leven dus je moet eigenlijk prioriteiten stellen.. maar op mijn leeftijd (17) denk je daar nog niet veel bij na en doe je maar wat nu het fijnste/beste uitkomt..

maar ik ga eens aan men moeder vragen of ze het wel wil gaan betalen.. maar ik vrees ervoor misschien ziet ze in dat ik toch wel wat verder wil gaan in het fitnessen (want de meeste jongens van mijn leeftijd die ik ken doen gwn maar wat daar zonder schema nzo)
      Lastig parket.. Ga rond de tafel zitten met je ouders en leg uit wat je wilt doen. Je bent 17, en langzamerhand ga(wil?) je toch zelf de touwtjes in handen krijgen. Door te werken krijg je meer verantwoordelijkheid en ga je langzaam richting financiƫle onafhankelijkheid. Als je dit uitlegt en goed beargumenteerd, zou dit toch schot in de zaak moeten brengen(hoop ik voor je). Anyway, succes!

Financiƫle onafhankelijk is overigens het beste dat ooit gebeurd is voor de relatie met mijn ouders. Geen geldzaken meet om over te etteren.

Comment

Zeker lastige situatie. Maar ik krijg het ook voor elkaar.

Ik ga na de vakantie aan mijn HBO studie beginnen en als dat nog niet alles is. Ik heb 2 orkesten die tijd vreten op de doordeweekse dag, plus af en toe concerten in de weekenden. Verder heb ik ook een bijbaan (waar ik nu in de vakantie dik van profiteer) en werk toch weer 2 dagen in de week. Zo raakt mijn hele week vol en heb ik nog een klein beetje tijd over om te sporten!

Verder betaal ik mee aan mijn eet gewoonten. Ik woon bij mijn opa en oma en zij betalen zich suf aan met wat ik eet. Na 3 dagen is 1 pak havermout bij mij leeg. Vinden ze niet normaal. Zelf kom ik dan gewoon af en toe met een pak aan zetten of een paar bakken kwark, kipfilet of wat dan ook. Hier hebben ze wat meer vrede mee, wellicht ook iets voor jou!

Succes!
        All time PRs: 195/135/232,5
        Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

bedankt

maar heb een vraagje :

ik zie hier dat sommige mensen geen whey pakken mara alleen wat pilletjes ofzo ? zoals multivtaiemen en biergist enz.. ?

Welke soorten medicijnen als deze zijn er voor fitness en wat doen ze precies?

Comment

Woon op mezelf en heb een fulltime baan (ga in de avond naar school) dus ik heb daar wat minder last van (al verbaas ik mijn vriendin geregeld met de hoeveelheid eten dat ik per dag naar binnen werk ).

Ik ben wel van mening, zoals hierboven aangegeven, als je nog thuis woont en veel meer eet dan 'normaal' hier een bijdrage in te doen. Goed voorbeeld is bijvoorbeeld: Je krijg vanuit thuis ontbijt, lunch, avondeten + 1 tussendoor, de rest koop je zelf.

Succes aan diegene waar geld een probleem speelt hierin (voor de wat 'jongere' hier), het is al hard zat werken zonder je daar nog zorgen over te maken
            Last edited by cage; 18-08-2011, 00:16. Reason: Spelfout
            BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X