De aankoop is in 1 keer een "groot" bedrag, maar als je het uitrekent per week is het in de meeste gevallen goedkoper dan een avondje stappen. Dus het is maar waar je prioriteiten liggen. Je kan ook altijd een bijbaantje zoeken.
Hoe betalen jullie het?
Collapse
X
-
Aangezien ik 2 x in een week 24 uur vast. dus maar 5 dagen echt eet, en ook mijn supplementen neem. gaat er niet extreem veel doorheen, wat ook niet nodig is. Maar hoe betaal ik het? werken doe ik niet, en ik trek alles van mijn studiefinanciering af. denk dat er wel meerderen zijn die dat doen.
Comment
-
Originally posted by joppie222 View PostWerken man
30 euro voor een potje whey in de maand kan je toch wel missen?
Wat hierboven ook al is gezegd: Meer heb je niet nodig.Originally posted by lucky_luc View PostJe kunt een krantje wijkje neme doe rond 5 a 6 uur smorgens een klein uurtje wat klrat heb wel een paar 100 euro per maand 4 a5 per week of zoOriginally posted by Tanner View PostBijbaantje.
moeder--> ze zegt dat ik me nu moet concentreren op men studies.. ik begin 1 september aan het 6de middelbaar dus
door de week heb ik amper tijd(moet leren) en op zaterdag ga ik naar de universiteit in leuven en hasselt(wat ook nog ver rijden is, vreet tijd..) om voorbereidings lessen te doen voor arts te worden..
neuroloog/neurochirurg is toch wel mijn doel in mn leven dus je moet eigenlijk prioriteiten stellen.. maar op mijn leeftijd (17) denk je daar nog niet veel bij na en doe je maar wat nu het fijnste/beste uitkomt..
maar ik ga eens aan men moeder vragen of ze het wel wil gaan betalen.. maar ik vrees ervoor misschien ziet ze in dat ik toch wel wat verder wil gaan in het fitnessen (want de meeste jongens van mijn leeftijd die ik ken doen gwn maar wat daar zonder schema nzo)
Comment
-
Originally posted by gleke View PostIk zelf gebruik eigenlijk zo goed als geen supps, af en toe wat whey en geperiodiseerd creatine.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Stormo View Postuitgeeft dan aan je auto.
Je gaat je op een gegeven moment aanpassen. En daar zit hem die lifestyle change in. Voor een frietje heb je ook 2bananen en een pak yoghurt.
En sups zoals eiwitten. Omgerekend zijn ze goedkoper dan de kip en kwark zelf. Dus sups ja. Maar liever de echte voeding.
En idd laat de schreeuwerige reclame voor wat het is."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Unbenplees View PostIk betaal alles van mijn bijbaantje als gigolo.
nee grapje ik ga al hard genoeg op mijn voeding dus gebruik geen subs
<.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by Robx View Postik zou wel een baantje willen doen maar mag niet van men
moeder--> ze zegt dat ik me nu moet concentreren op men studies.. ik begin 1 september aan het 6de middelbaar dus
door de week heb ik amper tijd(moet leren) en op zaterdag ga ik naar de universiteit in leuven en hasselt(wat ook nog ver rijden is, vreet tijd..) om voorbereidings lessen te doen voor arts te worden..
neuroloog/neurochirurg is toch wel mijn doel in mn leven dus je moet eigenlijk prioriteiten stellen.. maar op mijn leeftijd (17) denk je daar nog niet veel bij na en doe je maar wat nu het fijnste/beste uitkomt..
maar ik ga eens aan men moeder vragen of ze het wel wil gaan betalen.. maar ik vrees ervoor misschien ziet ze in dat ik toch wel wat verder wil gaan in het fitnessen (want de meeste jongens van mijn leeftijd die ik ken doen gwn maar wat daar zonder schema nzo)
probeer zo iets te regelen dan heb je zelf in de hand om de extra dingen te kopen.Calisthenics / Street workout
Comment
-
-
toen ik op de middelbare school zat werkte ik gewoon. Heb je geld nodig? >> werken. Zijn er mensen die dit tegenhouden? >> fock hun en gewoon je eigen leven leiden! grow up!!sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by kojak View Posttoen ik op de middelbare school zat werkte ik gewoon. Heb je geld nodig? >> werken. Zijn er mensen die dit tegenhouden? >> fock hun en gewoon je eigen leven leiden! grow up!!
plunder een bank probeert de politie je tegen te houden?
FoCk hUn -gangster mode-
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...11 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: