1 x per week junkfood dag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1 x per week junkfood dag?

Hallo ik heb een vraag wat wordt er verstaan onder een junkfood dag?
    En waneer kun jedeze het beste houden ?
    En wat mag je dan allemaal wel of niet?
    Of wat doen jullie dan wel of dan niet ?

Originally posted by lamartina1 View Post
    Hallo ik heb een vraag wat wordt er verstaan onder een junkfood dag?
    En waneer kun jedeze het beste houden ?
    En wat mag je dan allemaal wel of niet?
    Of wat doen jullie dan wel of dan niet ?
    Mijn mening: Een junkfooddag is alleen maar goed voor je eigen gemoedsrust. Voor je eigen motivatie een schop te geven en om jezelf te belonen voor whatever je meent bereikt te hebben. Een junkfooddag kan je invullen naar hoe jij het zelf wilt. Gewoon eten wat je denkt nodig te hebben.

De grootste onzin als je het mij vraagt. Doe liever een tactische refeed/carbload na een week lowcarben of crashen.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

1x in de week is geen probleem, als je maar niet liters bouilon naar binnen drinkt.
      Ik zou het inplanen op een rustdag en een vrije dag, en op een junkdag mag je alles eten. (ikzelf geen alcohol) sommoge nemen wel alcohol op hun junkdag maar dat vind ikzelf dwijlen met de kraan open.
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Als je aan 't cutten bent en dus minder eet dan je behoefte gaat je metabolisme omlaag, ik meen ergens gelezen te hebben door 1 "junk"dag dat je zo je metabolisme weer op gang trekt. Kheb zelf geen nood aan een hele dag rotzooi naar binnen te werken, wat ik dan wel doe ik bvb 1mcdo bezoek of de frituur, meer dan 1 maaltijd cheat ik niet echt. Voor de rest eet ik dan gewoon gezond die dag.
        Status: Cutting

Comment

Heb niet echt behoeft aan een dagje frieten, hamburgers eten en cola drinken
          Vindt men havermout met wei veel beter
          Anyway als het jou helpt voor motivatie moet je het zeker blijven doen
          Tenminste als je nog genoeg eiwit opneemt die dag.
          I'm not special, but not the same as you.
          Because I do things you will never do.
          SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

ik doe het zaterdag. dat is mijn junk dag/nacht. vanaf 8 uur savonds tot 6 uur sochtends. lekkere aan de carrero's en pizza. puur om me doordeweeks niet eraan te vergrijpen

junkdag doe wat je zelf verantwoord vind.

Comment

kvindt 1 keer per week teveel, ben meer van 1 x om de 14 dagen tot 1 keer per maand.

Kom namelijk snel aan in vet
              Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                ik doe het zaterdag. dat is mijn junk dag/nacht. vanaf 8 uur savonds tot 6 uur sochtends. lekkere aan de carrero's en pizza. puur om me doordeweeks niet eraan te vergrijpen

junkdag doe wat je zelf verantwoord vind.
                Voel je je dan die dag niet moe ellendig, opgeblazen futloos?

Comment

Originally posted by Ydhe View Post
                  Als je aan 't cutten bent en dus minder eet dan je behoefte gaat je metabolisme omlaag, ik meen ergens gelezen te hebben door 1 "junk"dag dat je zo je metabolisme weer op gang trekt. Kheb zelf geen nood aan een hele dag rotzooi naar binnen te werken, wat ik dan wel doe ik bvb 1mcdo bezoek of de frituur, meer dan 1 maaltijd cheat ik niet echt. Voor de rest eet ik dan gewoon gezond die dag.
                  Vn 1 keren te junken gaat je metabolisme niet terug op pijl staan, dat gaat geleidelijk aan, 1 a 2 weken bover onderhoud eten, natuurlijk gezond...

Heb dit al meerdere malen gdn ;

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
                    Vn 1 keren te junken gaat je metabolisme niet terug op pijl staan, dat gaat geleidelijk aan, 1 a 2 weken bover onderhoud eten, natuurlijk gezond...

Heb dit al meerdere malen gdn ;
                    naast ''Quote'' kun je op meerdere berichten reageren. Op meerdere personen antwoorden in 1 post.
                    keep the focus going!

Comment

Hoe meer junkfood dagen/maaltijden, hoe meer het je vooruitgang in de weg kan komen te zitten. Dus je kiest zelf hoe vaak je junkt en hoe ver je naast je schema gaat eten, het zal je enkel tegenwerken, maar je bent ook geen pro...

Zoals Kevster zegt is het gewoon om je mentaal een duwtje in de rug te geven om terug op schema te gaan eten.
                      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

In de cut gaat het hooguit je progressie iets verlangzamen.

Maar in de bulk zet je sowieso wat vet aan, dus als die junkdagen voor extra vet zorgen is dat geen leuke bijkomstigheid.

Comment

Kheb zelf ook geen 'junkdag' o.i.d., heb er ook geen behoefte aan. Ik vind het eten wat ik 'moet' eten heerlijk, liever een kom yoghurt met vers fruit dan zo'n smerig ding van de mc.
                          BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Niemand heeft het over Mac he

een stuk taart of roomijs behoren ook tot junkfood

dat soort zoetigheid is het lekkerste dat er bestaat.

Comment

Avondmaaltijden staan bij mij nooit vast, af en toe eens boerenkool met rookworst enz. al is dit niet echt junk, ben er niet blij mee;p maar sowieso geen patat en zooi

Heb wel vorige week doner op na een aantal maandjes zwoegen. Was aardig lekker. Die dag ook 36 km gefietst dus of ik daar wat van gemerkt heb?nee

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X