De afgelopen 3 jaar ben ik 18 kg spiermassa aangekomen en ik weeg nu 80 kg bj een lengte van 1.90. Mijn vetpercentage is nu 10,2%. Nu vroeg ik na het opmeten van mij vetpercentage hoeveel ik de komende jaren nog zou kunnen winnen en hij zij dat dat maximaal 2 a 3 kg spiermassa per jaar zou zijn. dat ik van mn 17e tot 20e wel elk jaar 6 kg aan was gekomen kwam omdat je dan nog in de groei bent. dit zou op je 21 wel afgelopen zijn.
nu heb ik de volgende vragen:
1- denken jullie ook dat je op je 21e al volgroeid bent in de breedte? als ik iemand zie die niet traind van 21 ziet hij er in mijn ogen altijd een stuk minder fors uit als iemand van 25 die niet traind en ik kan me haast niet voorstellen dat dat alleen maar vet is.
2- in hoeverre kloppen die 2 a3 kg spiertoename per jaar? hoeveel zijn jullie tussen je 20e en 25 e levensjaar aan spiermassa aangekomen?
nu heb ik de volgende vragen:
1- denken jullie ook dat je op je 21e al volgroeid bent in de breedte? als ik iemand zie die niet traind van 21 ziet hij er in mijn ogen altijd een stuk minder fors uit als iemand van 25 die niet traind en ik kan me haast niet voorstellen dat dat alleen maar vet is.
2- in hoeverre kloppen die 2 a3 kg spiertoename per jaar? hoeveel zijn jullie tussen je 20e en 25 e levensjaar aan spiermassa aangekomen?
Comment