Roken

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kwam wel in hele korte tijd 10 kilo aan dus merkte eigenlijk wel wat. Was helaas bij lange na geen spier...

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

dat sluit dus helemaal aan bij mijn stofwisseling verhaal want je stofwisseling is weer omlaag gegaan toe je stopte met roken en daarom kwam je veel makkelijker aan.

ik zei het al;gewoon blijven stomen!

tiet voar un pafke........

greetz

Comment

ik rook ook en heb nog nooit iets ondervonden van massa verlies.ik speel ook voetbal de zaterdag maar moet zeggen dat mijn conditie er nog nooit onder geleden heeft.ben gewoon bang om te stoppen omdat de meeste mensen die ik ken die gestopt zijn allemaal meer dan 10kg bijgekomen zijn en het waren zeker geen spieren

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 27 2004,17:00)]Drinken en roken wel?

Greets...
          Tja jammer genoeg wel maar je moet op 1 of andere manier stoom afblazen....
          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (red @ Aug. 28 2004,01:20)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 27 2004,17:00)]Drinken en roken wel?

Greets...
            Tja jammer genoeg wel  maar je moet op 1 of andere manier stoom afblazen....
            Is zeker nu ook ff niet gek hé, sterker nog het is heel belangrijk!

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik rook ook en volgens mij houdt het me wel tegen om zwaarder te worden: heb zowiezo nooit veel honger en de saffies gaan me natuurlijk geen extra honger doen krijgen...

Beter om niet te roken, maja, who's perfect

ps lang geleden dat ik hier nog iets gepost heb, zeer weinig tijd, maar nog steeds hard aan het trainen!!!

greetzzz
              The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (t502443 @ Aug. 27 2004,21:55)]ik rook ook en heb nog nooit iets ondervonden van massa verlies.ik speel ook voetbal de zaterdag maar moet zeggen dat mijn conditie er nog nooit onder geleden heeft.ben gewoon bang om te stoppen omdat de meeste mensen die ik ken die gestopt zijn allemaal meer dan 10kg bijgekomen zijn en het waren zeker geen spieren
                je zal er ook geen massa door verliezen maar het kan sommige mensen wel degelijk beperken in hun streven naar veel massa.

en die mensen die 10 kilo aankomen na het stoppen met roken weten zelf ook wel dat ze ineens heel veel lekkere tussendoortjes naar binnen werken omdat ze toch een gevoel van 'bezig' zijn moeten hebben ipv van al dat gerook waar ze gewend aan waren.

greetz

Comment

overmatig drankgebruik breekt wel je spieren af, zal niet dramatisch zijn maar toch, en over roken, ik denk dat t iets nadelig werkt vooral als je rookt voordat je ga trainen, want je bloed kan dan minder zuurtsof op nemen en bijv creatine omdat de nicotine in je bloed zit, n normaal mens zal hier niet veel van merken denk ik maar zo zit t in mekaar wetenschappelijk gezien

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X