Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
dat sluit dus helemaal aan bij mijn stofwisseling verhaal want je stofwisseling is weer omlaag gegaan toe je stopte met roken en daarom kwam je veel makkelijker aan.
ik rook ook en heb nog nooit iets ondervonden van massa verlies.ik speel ook voetbal de zaterdag maar moet zeggen dat mijn conditie er nog nooit onder geleden heeft.ben gewoon bang om te stoppen omdat de meeste mensen die ik ken die gestopt zijn allemaal meer dan 10kg bijgekomen zijn en het waren zeker geen spieren
Ik rook ook en volgens mij houdt het me wel tegen om zwaarder te worden: heb zowiezo nooit veel honger en de saffies gaan me natuurlijk geen extra honger doen krijgen...
Beter om niet te roken, maja, who's perfect
ps lang geleden dat ik hier nog iets gepost heb, zeer weinig tijd, maar nog steeds hard aan het trainen!!!
greetzzz
The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.
Citaat[/b] (t502443 @ Aug. 27 2004,21:55)]ik rook ook en heb nog nooit iets ondervonden van massa verlies.ik speel ook voetbal de zaterdag maar moet zeggen dat mijn conditie er nog nooit onder geleden heeft.ben gewoon bang om te stoppen omdat de meeste mensen die ik ken die gestopt zijn allemaal meer dan 10kg bijgekomen zijn en het waren zeker geen spieren
je zal er ook geen massa door verliezen maar het kan sommige mensen wel degelijk beperken in hun streven naar veel massa.
en die mensen die 10 kilo aankomen na het stoppen met roken weten zelf ook wel dat ze ineens heel veel lekkere tussendoortjes naar binnen werken omdat ze toch een gevoel van 'bezig' zijn moeten hebben ipv van al dat gerook waar ze gewend aan waren.
overmatig drankgebruik breekt wel je spieren af, zal niet dramatisch zijn maar toch, en over roken, ik denk dat t iets nadelig werkt vooral als je rookt voordat je ga trainen, want je bloed kan dan minder zuurtsof op nemen en bijv creatine omdat de nicotine in je bloed zit, n normaal mens zal hier niet veel van merken denk ik maar zo zit t in mekaar wetenschappelijk gezien
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment