Karwan is Back :(

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vervelend man.. beterschap alvast. wel kut dat je vakantie zo verpest moest worden ;(
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

gelukkig hebbe ze het nog op tijd gezien, maat van me is er 2 jaar geleden aan gestorven.

veel beterschap in ieder geval

Comment

sterkte man, maar je komt er wel bovenop

je lichaam heeft spier-geheugen dus gewoon lekker veel eten

Comment

Veel beterschap kerel, die kilo's komen wel snel weer jouw richting uit
          hangt er meestal bijna even snel op als ze eraf gingen als het door ziekte is
          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
            Veel beterschap kerel, die kilo's komen wel snel weer jouw richting uit
            hangt er meestal bijna even snel op als ze eraf gingen als het door ziekte is
            true, je zult ervan verbaast staan hoe snel die kg's op de weegschaal zullen stijgen.

Comment

Welcome back, en sterkte.
              keep the focus going!

Comment

thanks guys had jullie gemist haha
                komt hier goedde advies langs en de reacties geven me weer de moed
                om straks weer er hard tegen aan tegaan ging net de goede kant op
                maar nogmaals bedankt voor de steun
                Lost all i got

Comment

Klote zeg zonde van je vakantie,ff uitzitten en in no time ben je weer waar je was

Comment

Nou..............wilde ik net out of the blue in een ander topic van een vervelend mannetje posten "Ik mis Karwan" en daar ben je!!
                    En nee, ik wilde dat niet posten omdat jij een vervelend mannetje bent (al doe je soms wel graag zo), maar omdat ik me gewoon afvroeg hoe jij op dat nare mannetje zou reageren, whahaha.
                    welkom terug.

Lullig van je operatie, maar het komt echt niet door je voeding, hoor.
                    Heb je nu net zo'n mooi litteken als waar ik tegenaan kijk sinds mijn 19e? :P
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Zwaar klote man!

Sterkte, die kg's komen er wel weer bij!
                      Dumbells build a bigger chest
                      Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X