domme mensen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• domme mensen

waarom krijg ik altijd van die domme mensen op me profiel..? met de vraag over kuren.. Nu weer 1 kuren met 63kg en dan ook nog dianabol met winstrol willen nemen nog meer mensen hier last van?

Misschien omdat ze pas vanaf 20posts in het doping topic kunnen posten?
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

ja oke.. maar dan moeten ze lekker posten of wachten,en niet mensen lastig valle;p

Comment

met de vraag op wat voor gewicht ze zullen uitkomen? hoe moet ik dat in godsnaam weten

Comment

Haha ja klopt maar dat gaat er niet in he:P

Volgende keer dit antwoord geven op hoe zwaar ze gaan worden: 51613ds614651kilo! Misschien snappen ze dan dat ze op moeten bokken
          189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Een enkeling gehad maar niet echt veel, ik stuur namelijk liever de berichtjes
            Calisthenics / Street workout

Comment

En je denkt niet dat jouw avatar daarbij een rol speelt?

Comment

Wat doe je nou moeilijk?

Meteen de zwaarste kuur aanmeten met een hoge kans op hartfalen.
                Preventief ruimen heet dat..
                There are no shortcuts to any place worth going
                178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Inderdaad, verander dat in een heerlijke vrouwenkont en je krijg smsjes van een heel ander gender!

Maar wel lache dat er zulke mensen zijn. Dan blijkt dan toch maar weer dat er heel wat meer idioten in onze sportscholen rondlopen dan je in eerste instantie zou denken. Gister was ik even bij de sportschool van mijn ouders gaan trainen: slechte sportschool, nergens vrije gewichten en dumbels tot maar liefst 22 kilo!!! Anyway, daar liep een gozer rond die er niet uitzag alsof hij trainde, redelijk vetpercentage, nergens definitie ook zijn gezicht was meer vetjes dan kaaklijn. Toen keek ik naar zijn armen en zag ik het meteen.

Die gozer had overduidelijk synthol in zijn armen gespoten! Vreselijk dikke armen, precies zoals die spaanse gast in zijn filmpjes, alleen met minder definitie. Daarna werd het steeds meer bevestigd: hij was lat pull downs aan het doen met 30 kilo, hij bankdrukte in de smithmachine met 10 kilo's aan beide kanten! LOL, wat enorm triest was dit, ik denk dat ik nooit meer zo iemand tegen gaan komen. Helaas geen foto, zal de volgende keer dat ik er ben is kijken of me dat lukt. Maar wat denken deze mensen dan van zichzelf? zouden zij compleet niet bewust zijn van het feit dat een slapperd als ik met een stuk minder brede armen veel meer druk dan hem? Kan er nog steeds niet over uit.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                    En je denkt niet dat jouw avatar daarbij een rol speelt?
                    Idd, haal die spuit eerst uit je reet voordat je de foto neemt...

On topic; ik stuur die mensen gewoon altijd door naar jou
                    "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

forum is om elkaar te helpen

Comment

op de avatar ben iik naturel

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
                          forum is om elkaar te helpen
                          daar heb je gelijk in.. maar om nou zulke domme vragen te stellen.. hoeveel die zou gaan wegen? en dan nog willen kuren met dianabol en winny?

Comment

Originally posted by Brutal Mass View Post
                            op de avatar ben iik naturel
                            Dat doet er toch niet toe?
                            Je hebt een fysiek wat voor heel veel beginnende jongens een streeffysiek is. Menig beginner kijkt daar tegenop, dus vragen ze je om 'advies'

Comment

nou dankje wel dan hahaha.. heb ook advies gegeven! niet kuren met 63kg en zeker geen 2 orals

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X