waarom krijg ik altijd van die domme mensen op me profiel..? met de vraag over kuren.. Nu weer 1 kuren met 63kg en dan ook nog dianabol met winstrol willen nemen nog meer mensen hier last van?
domme mensen
Collapse
X
-
Haha ja klopt maar dat gaat er niet in he:P
Volgende keer dit antwoord geven op hoe zwaar ze gaan worden: 51613ds614651kilo! Misschien snappen ze dan dat ze op moeten bokken189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Comment
-
Inderdaad, verander dat in een heerlijke vrouwenkont en je krijg smsjes van een heel ander gender!
Maar wel lache dat er zulke mensen zijn. Dan blijkt dan toch maar weer dat er heel wat meer idioten in onze sportscholen rondlopen dan je in eerste instantie zou denken. Gister was ik even bij de sportschool van mijn ouders gaan trainen: slechte sportschool, nergens vrije gewichten en dumbels tot maar liefst 22 kilo!!! Anyway, daar liep een gozer rond die er niet uitzag alsof hij trainde, redelijk vetpercentage, nergens definitie ook zijn gezicht was meer vetjes dan kaaklijn. Toen keek ik naar zijn armen en zag ik het meteen.
Die gozer had overduidelijk synthol in zijn armen gespoten! Vreselijk dikke armen, precies zoals die spaanse gast in zijn filmpjes, alleen met minder definitie. Daarna werd het steeds meer bevestigd: hij was lat pull downs aan het doen met 30 kilo, hij bankdrukte in de smithmachine met 10 kilo's aan beide kanten! LOL, wat enorm triest was dit, ik denk dat ik nooit meer zo iemand tegen gaan komen. Helaas geen foto, zal de volgende keer dat ik er ben is kijken of me dat lukt. Maar wat denken deze mensen dan van zichzelf? zouden zij compleet niet bewust zijn van het feit dat een slapperd als ik met een stuk minder brede armen veel meer druk dan hem? Kan er nog steeds niet over uit.
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostEn je denkt niet dat jouw avatar daarbij een rol speelt?
On topic; ik stuur die mensen gewoon altijd door naar jou"Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...22 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: