1 jaar training geen nut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mast3rmind View Post
    Ik eet helemaal geen kip of vlees dus en voor kracht training heb ik wel creatine nodig.
    Of dan moet je vlees beginnen eten?

Meermaals al gezegt hier => ga een degelijk voedingsschema opstellen.
    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by kojak View Post
      conclusie: stel een voedingsschema en trainingsschema op. Dat doe je met behulp van de links die hierboven al zijn gepost en daarna stel je maar verder vragen zoals creatine etc. Heb het gevoel je dat je de makkelijke weg wil kiezen qua voeding en maar even snel aan de crea wil. Slaat nergens op imo
      Zou je reactie bij je kunnen houden ik probeer hier wat te leren door te vragen kom jij hier niet mij topic staan afknakken als je niks hebt om te zegge hou het bij je.

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
        Of dan moet je vlees beginnen eten?

Meermaals al gezegt hier => ga een degelijk voedingsschema opstellen.
        Oke dat heb ik nu al dus het komt wel goed

Comment

Post je voedingsschema dan is.
          Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

Ok goed, als je het klaar hebt dan post je het beter eens hier, net als eventueel je trainingsschema waarmee je komende periode aan de slag gaat.
            Dan kunnen wij je verdere aanwijzingen geven, zodat je in je volgende jaar betere resultaten kan halen.
            Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Zou je reactie bij je kunnen houden ik probeer hier wat te leren door te vragen kom jij hier niet mij topic staan afknakken als je niks hebt om te zegge hou het bij je.
              Gap.. ga ff dimme man..

Wat Kojak hier zegt is gewoon de keiharde waarheid.. je hebt geen flauw idee waar je mee bezig bent.. en hij geeft jou aan wat je eraan kan doen en jij gaat zo'n grote muil opzetten.. Beter pleurisstraal je dan meteen een end op met zo'n disrespectvolle houding.. Als je niet wil leren moet je hier niet zijn.. mensen proberen je hier oprecht advies te geven..

Ik sluit me aan bij Kojak.. Ga je inlezen met de stickies en ga een voedingschema opstellen. VOORDAT je aan creatine en dat soort ongein begint.. is gewoon totale onzin.. first things first.. VOEDING is je BASIS.. dan komt je trainingschema en je rust (zowel in slaap als spieren ontzien van zware inspanning)

Dat zijn de 3 grootste dingen die op orde moeten zijn wil je groeien.

VOEDING
              RUST
              TRAINING

Supplementen komen daarna pas!
              "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Als je slecht eet en traint dan hebben supps ook geen nut. Je moet je afvragen of je uit het juiste hout gesneden bent om echt resultaten te boeken. Vind je van wel? Neem dan onze adviezen ter hande en bereik je doelen. Zo niet? Dan kan je beter een andere sport zoeken. In deze sport moet je soms afzien om je doelen te behalen!

En voor de duidelijkheid: ik probeer je niet af te branden, mocht dat zo overkomen. Post dit alleen omdat veel mensen naar de makkelijke oplossing zoeken omdat ze wel het resultaat willen, maar daarvoor niet de actie ondernemen.
                Last edited by Toph; 18-09-2011, 20:50.
                Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
                  je doet iets niet goed.
                  ik train al 8maanden en had echt een top fysiek vind ik en ik ben 14 .
                  lees de stickys maak een voeddinschema ga je kcal tellen bereken je behoefte.
                  volg een goede split en done is it .
                  Karwan, alsjeblieft. Doe eens normaal. Een topfysiek? Je woog amper 65 kg.
                  'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Milestone View Post
                    Karwan, alsjeblieft. Doe eens normaal. Een topfysiek? Je woog amper 65 kg.
                    XD

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Danny, speel in een discussie nog eens op de persoon en jij hebt ook een ban van twee weken. Dit soort kippengekut zijn we nu wel zat.
                      Sowieso voegt Danny weinig toe naast een hoop taalfouten en verkeerd gebruikte interpunctie.
                      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

sorry iguana maar zulke mensen vragen er gewoon om.

Mastermind flikker een eind op
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                          sorry iguana maar zulke mensen vragen er gewoon om.

Mastermind flikker een eind op

Comment

Edit:
                            Sorry, was al iets over gezegd.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                              Edit:
                              Sorry, was al iets over gezegd.
                              nu ben ik nieuwsgierig!

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                                nu ben ik nieuwsgierig!
                                Als de General heeft gesproken, houdt Beaudien haar mond verder!

Maar om even op ts terug te komen..........je blijft maar doorhameren over het gebruik van creatine, je voeding deugt voor geen meter, iedereen probeert je te helpen en jij gaat schelden?
                                Kojak en Cidious......terecht op zijn nummer gezet.
                                TS: ga iets doen met die adviezen, dan word je een sterke, strakke, gespierde knaap, echt!
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X