Help! Pols blessuur/overbelast

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Help! Pols blessuur/overbelast

Hallo iedereen,

ik heb vorige week vrijdag te hard getraind.
    Dus toen ik zaterdag wakker werd had ik enorme pijn in mijn rechter pols.
    ik vindt het zeer jammer dat ik nog steeds niet kan trainen vanwege dat ik nog steeds pijn heb in mijn pols, ik zit er heel erg mee, Maar ik eet nog steeds wel goed, en teveel ook nog, dus als ik nog een week zonder fitness moet krijg ik een dikke buikje.

Jongens, ik vraag jullie heel goede advies voor mijn pols, ik wil dolgraag naar fitness maar ik heb nog steeds pijn in mijn pols, wanneer ik inspan voel ik het en wanneer ik het rek naar links of recht begint het pijn te doen.

ik was naar huisarts geweest maar jammer genoeg was mijn huisarts volgeplant met andere cliƫnten. en zij heeft geen ene ervaring, Hoe durft een mens nou een boekje te pakken voor mij over pols en zoekt de oorzaak in een boek? heb je je diploma vanuit internet?

maarjah, hebben jullie nou tips of suggesties?
    en dit is mijn eerste keer in mijn leven, en had op internet opgezocht er staats dat sommigen levenslang met de pijn zullen leven, ik hoop dat ik dat niet heb.

met vriendelijke groeten,
    Cihad!

Borst getraind? Ik heb daarna vaak last gehad van mijn pols omdat ik de bar niet goed vast hield. Moet in verlengde van onderarm staan. Tip: koop wristwraps.
    Train hard or go hormone

Comment

kan het zijn, dat ik te eigenwijs was en dat ik inplaats van 4 sets van 8, 7sets van(14-12-12-10-8-6-5) deed?

Comment

Originally posted by cihad42 View Post
        kan het zijn, dat ik te eigenwijs was en dat ik inplaats van 4 sets van 8, 7sets van(14-12-12-10-8-6-5) deed?
        Als je meerdere sets doet in combinatie met slechte techniek dan krijg je daar sneller problemen mee, ja.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have ā€œawesome techniqueā€ are usually the biggest disastersā€”their ego just doesnā€™t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

ik weet zeker het was geen slechte techniek, omdat ik een bank onder mijn arm had, en net biceps bezig was

Comment

ik weet zeker het was geen slechte techniek, omdat ik een bank onder mijn arm had, en net biceps bezig was
            Ik heb geen idee waar jij het over hebt. Maar kijk hier maar even:

http://forum.bodynet.nl/oefeningen/4...-techniek.html
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have ā€œawesome techniqueā€ are usually the biggest disastersā€”their ego just doesnā€™t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Hallo iedereen,

ik heb vorige week vrijdag te hard getraind.
              Dus toen ik zaterdag wakker werd had ik enorme pijn in mijn rechter pols.
              ik vindt het zeer jammer dat ik nog steeds niet kan trainen vanwege dat ik nog steeds pijn heb in mijn pols, ik zit er heel erg mee, Maar ik eet nog steeds wel goed, en teveel ook nog, dus als ik nog een week zonder fitness moet krijg ik een dikke buikje.

Jongens, ik vraag jullie heel goede advies voor mijn pols, ik wil dolgraag naar fitness maar ik heb nog steeds pijn in mijn pols, wanneer ik inspan voel ik het en wanneer ik het rek naar links of recht begint het pijn te doen.

ik was naar huisarts geweest maar jammer genoeg was mijn huisarts volgeplant met andere cliƫnten. en zij heeft geen ene ervaring, Hoe durft een mens nou een boekje te pakken voor mij over pols en zoekt de oorzaak in een boek? heb je je diploma vanuit internet?

maarjah, hebben jullie nou tips of suggesties?
              en dit is mijn eerste keer in mijn leven, en had op internet opgezocht er staats dat sommigen levenslang met de pijn zullen leven, ik hoop dat ik dat niet heb.

met vriendelijke groeten,
              Cihad!
              Het is heel normaal hoor dat een dokter er af en toe een boek bij pakt om een diagnose te stellen. Ze kunnen moeilijk alle mogelijke medische kennis paraat hebben.

En hoe zeker weet je dat het niet aan je techniek ligt. Want hoe zwaar je ook traint... je zou nooit last moeten krijgen van je pols.
              Fear is the mind killer

Comment

En is het de pols of begin van de onderarm? Het bot of de pezen?
                RAW: 155 - 155 - 220
                EQ: 190 - 165 - 230

Comment

het is de pezen, ook bij mijn onderarm..... graag hulp! want ik doe nu 1 week zonder fitness.

Comment

ik bedoel bij mijn pols voel ik het, en bij mijn bovenarm

het is al 8 dagen geleden nog steeds pijn, en ik hoop dat dit binnenkort verdwijnt

Comment

Neemt de pijn wel af? Anders even langs de fysio gaan.

Comment

heb ook tijden last gehad van me pols fysio hielp ook niets.
                        gewoon rustig aan doortrainen hielp mij het beste

Comment

Heb ook zoiets gelijkaardig gehad, pezen aan mijn pols/onderarm. Was vooral bij het bankdrukken en oefeningen waar ik druk in dat gebied moest uitoefenen. Bleek om een ontsteking te gaan.
                          Heb er ontstekingsremmende zalf aangesmeerd en ontstekingsremmers genomen. Was in een goede week weg. Een weekje dergelijke oefeningen vermijden kan ook wel aan te raden zijn.
                          RAW: 155 - 155 - 220
                          EQ: 190 - 165 - 230

Comment

ik zou nog even rust houden en niet je pols belasten. je zou ook gewoon even benen kunnen trainen. en in de tussentijd naar een andere dokter gaan.
                            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Wanneer je pijn hebt ga naar een dokter, denk je dat die je niet juist behandeld heeft, ga naar een andere voor een second opinion. Ga desnoods naar het ziekenhuis onder de foto's wanneer je pijn hebt maar vraag niet wat je moet doen op een internetforum waar niemand de kennis heeft om dergelijke problemen op te lossen...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X