uren trainen per dag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• uren trainen per dag

hey hallo,

ik ben erg nieuw dus zal me eerst ff voorstellen.
    ik heet sander en train al een paar jaartjes, weeg nu circa 103 kg bij 187cm
    maar ik heb een vraagje over hoelang je nou eigenlijk moet trainen per dag. en ik vraag dat niet aan de beginnelingen maar echt aan de grotere van deze site. ''de toppers''
    ik train zelf circa 1,5 uur / 5 x p.w
    maar als ik nou op youtube of anders zit te kijken, kom ik verhalen van 3a' 4 uur p.dag. no pain no game, maar ik ben bek af bij 1,5 uur a 2 uur.

graag u meningen

thanx

ca 1,5 uur per training kan nog wel.
    in feite zou je binnen een minuut of 40 al helemaal kapot moeten zijn en niet meer willen doorgaan. Maar mag dus best een uur tot max 1,5 uur duren eventueel, onthoud wel dat de cortisol levels vanaf een minuut of 75 echt gaan stijgen. Je verbrand dan wel veel vet, maar als je te lange rustpauzes hebt ook veel spiereiwitten. Dus zorg er voor dat je wl een litertje water met iets aan suikers te drinken hebt tijdens de training. Beste is imo water met vruchtensap(verse sinaasappelsap, druivensap mag ook) en zo'n 2 uur voor de training een goede KH-volle maaltijd.
    Je kan ook water met vitargo gebruiken tijdens de training.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

dat doe ik allemaal, dus ben goed bezig.
      thanx voor je reactie

Comment

Ik hoor in filmpje's van Arnold ook vaak dat hij 5 uur per dag in de gym zat...

vraag mij toch af hoe dat te werk ging..hahaha

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post

Dat wil niet zeggen dat alles ook beter was.

Arnold leefde in een tijd waarin Dianabol werd voorgeschreven aan kinderen van 14 jaar, die een beetje groeiachterstand hadden

Comment

Ik zelf vind lekker om met gewichten binne 45 klaar te zijn.

Als ik langer dor train dan ben echt redelijk vermoeid om alles dor redelijk uit te voere.

En dna loop ik zelf meer kans op blesures dor dat me houding vaak sucks is als ik moe ben.

Comment

Waren meerdere trainingen, meestal 2x per dag trainen en volcontinu ON.
              En was ook nadat hij al wat jaren ervaring had opgebouwd.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Arnold gebruikte daarbij en dat deed hij al jaren lang.
                Dus hij is niet te vergelijken met ons.
                tenzij je net zo groot bent als Arnold, trainings ervaring, en zoveel gebruikt als hij kan je denk 2x per dag 2.5uur trainen maar denk dat enkel te pro's zijn die dat aankunnen
                Calisthenics / Street workout

Comment

Ik train meestal ook 1,5 uur.
                  BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Max 75 minuten per keer, 3 keer per week.

(Tenzij ik UD2.0 doe, maar dat is dan ook een heel bijzonder schema)
                    'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Aangezien ik PL en BB tracht te combineren doe ik er meestal wel heel tijdje over.
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

precies 1 uur is al ruim voldoende en dan 3 - 4 dagen in de week .
                        never trust a skinny chef !!

Comment

Afhankelijk van mijn lichamelijke conditie een half uur tot een uur, 2 of 3 keer per week. Eigenlijk zit er geen regelmaat in, gewoon "zoals het gaat". Ik doe veel compounds, dat bespaart in mijn ogen ook veel tijd.
                          Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                            Waren meerdere trainingen, meestal 2x per dag trainen en volcontinu ON.
                            En was ook nadat hij al wat jaren ervaring had opgebouwd.
                            En tussen die sessies lag hij op het strand. Geen stress, geen lastige baas, huilende kinderen, etc. Ideaal voor een sporter.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X