Wat een baas die gast. Heb de aflevering gezien, props. Bizar resultaat.
Obese RTL4
Collapse
X
-
-
Ik heb de aflevering van Danny 270kg ~ ook gezien.
Niets anders dan respect voor zijn doorzettingsvermogen om binnen een jaar zoveel af te vallen.
Die vellen komt vast wel goed en 10k.. 't zag eruit alsof hij die wel heeft.There are no shortcuts to any place worth going
178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg
Comment
-
Zal het vanavond eens bekijken, ben benieuwd.
Wat ik ook schrikken vond...was dat er pas gezegd werd dat de obesitas cijfers niet zo hard meer stegen in Amerika. Dat klinkt toch erg goed... totdat je dan hoort dat wat vroeger werd gezien als morbide obesitas, inmiddels wordt gezien als obesitas. Best erg, als zon norm gewoon verschuift..
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostXbrian: herken jij nou veel dingen uit zo'n programma? You've been there tenslotte.........
Hoe kijk jij hiernaar?
Ik heb het tenslotte helemaal alleen moeten doen zonder hulp,
van wie dan ook. (qua sporten dan)
Ik kan me wel inleven hoe die mensen zich voelden. en de blijheid,
van binnen als je enigzins je doel hebt berijkt.
En ook hoe je het zover kan laten komen, zoals hier beneden,
ook al is gezecht. Het sluipt er gewoon in zonder dat je het door hebt.
Het heeft misschien ook wel met psychise problemen te maken.
Ik heb wel zo'n 5 jaar van me leven weggegooid omdat ik niet,
naar buiten durfte.
En ook wat die stoeltjes betreft, ik ben vaak door van de plaschtise,
klapstoeltjes heen gegaan op verjaardagen, je gaat echt kapot van binnen.
dat was misschien je vraag niet, het gaat hier tenslotte niet om mij
Al is het wel lekker om het na die jaren ff van me af te schrijven,
voor het eerst.
Hoe ik hier nu naar kijk? met respect voor die mensen.
maar ik voel me vanbinnen nog trotser op mezelf,
omdat ik het alleen heb gedaan. klinkt misschien egoisties,
maar zo voel ik hetkeep the focus going!
Comment
-
Jij hebt ook alle reden trots op jezelf te zijn hoor
had het ook gekeken trouwens,ziek in zijn gezicht veranderd joh"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Niks egoistisch aan, en zo wel...dan maar! je hebt een bepaalde arrogantie en schijt nodig om jezelf hard te maken voor resultaat.. Zo zie ik het in ieder geval.
Verschil met de vrouw van 160 en die man van 270kg is niet alleen gewicht en geslacht, maar vooral leefomstandigheden..
Zo had die vrouw in aflevering 2 op een gegeven moment carnaval en kwam daardoor weer aan(had bijna weggezapt want vond het erg zwak van d'r maar er was niks beters op tv)
die kerel had volgens mij weinig last van dat soort dingen, mede omdat hij op zichzelf woonde.
Ook was die kerel van 270kg een "winner" wat betreft zijn verdere leven, die vrouw naar mijn mening niet (in zo'n mate als die kerel)
Desalniettemin zou ik als ik 1 vd 2 in real life tegen zou komen ze enorm veel respect en bewondering geven.189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Comment
-
Ik zit het te kijken van die vrouw, maar als ze niet kan trainen, dan moet het toch gewoon aankomen op te weinig calorieen naar binnen werken? Je hoeft niet persee te trainen om af te vallen..
Wel een top vrouw man, behalve dat ze lelijk is zou het ultiem zijn om zo´n vrouw te hebben.
Comment
-
-
Originally posted by xBrian View Postdat was misschien je vraag niet, het gaat hier tenslotte niet om mij
Al is het wel lekker om het na die jaren ff van me af te schrijven,
voor het eerst.
Hoe ik hier nu naar kijk? met respect voor die mensen.
maar ik voel me vanbinnen nog trotser op mezelf,
omdat ik het alleen heb gedaan. klinkt misschien egoisties,
maar zo voel ik het
Je bent een kanjer.
X"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostDat was eigenlijk juist wel hoe ik mijn vraag bedoelde, dank je voor je eerlijke antwoord.
Je bent een kanjer.
X
OT. Ik vind obese wel een fijne programma.. in 1 aflevering 1 persoon afwerken ipv series afleveringen maken.
ben wel benieuwd hoe ze op gewicht gaan blijven dat ene jaar voor ze die huid gaan fixen.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by xBrian View PostJa het gebeurt onbewust he, Je moet maar net ''Het licht zien'' om het zo maar te zeggen.
Zodra je die genomen hebt ben in princiepe al haverwege. Daarna is het een kwestie van volhouden..1,78 - 90,5 kilo - 16% BF.
Goal:
90 kilo, 11% BF.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...14 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: