Obese RTL4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat een baas die gast. Heb de aflevering gezien, props. Bizar resultaat.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

de nieuwe aflevering: RTL XL
      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
        de nieuwe aflevering: RTL XL
        thnx ijs, vroeg me eerder vandaag nog af wanneer de volgende afl zou komen

Edit: wow die vrouw weegt/woog 160 kg. scheelt maar 10 kg met hoeveel ik was.
        Last edited by xBrian; 09-10-2011, 22:45.
        keep the focus going!

Comment

Xbrian: herken jij nou veel dingen uit zo'n programma? You've been there tenslotte.........
          Hoe kijk jij hiernaar?
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik heb de aflevering van Danny 270kg ~ ook gezien.
            Niets anders dan respect voor zijn doorzettingsvermogen om binnen een jaar zoveel af te vallen.

Die vellen komt vast wel goed en 10k.. 't zag eruit alsof hij die wel heeft.
            There are no shortcuts to any place worth going
            178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Zal het vanavond eens bekijken, ben benieuwd.

Wat ik ook schrikken vond...was dat er pas gezegd werd dat de obesitas cijfers niet zo hard meer stegen in Amerika. Dat klinkt toch erg goed... totdat je dan hoort dat wat vroeger werd gezien als morbide obesitas, inmiddels wordt gezien als obesitas. Best erg, als zon norm gewoon verschuift..

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                Xbrian: herken jij nou veel dingen uit zo'n programma? You've been there tenslotte.........
                Hoe kijk jij hiernaar?
                Ja en nee,
                Ik heb het tenslotte helemaal alleen moeten doen zonder hulp,
                van wie dan ook. (qua sporten dan)

Ik kan me wel inleven hoe die mensen zich voelden. en de blijheid,
                van binnen als je enigzins je doel hebt berijkt.
                En ook hoe je het zover kan laten komen, zoals hier beneden,
                ook al is gezecht. Het sluipt er gewoon in zonder dat je het door hebt.
                Het heeft misschien ook wel met psychise problemen te maken.

Ik heb wel zo'n 5 jaar van me leven weggegooid omdat ik niet,
                naar buiten durfte.
                En ook wat die stoeltjes betreft, ik ben vaak door van de plaschtise,
                klapstoeltjes heen gegaan op verjaardagen, je gaat echt kapot van binnen.

dat was misschien je vraag niet, het gaat hier tenslotte niet om mij
                Al is het wel lekker om het na die jaren ff van me af te schrijven,
                voor het eerst.

Hoe ik hier nu naar kijk? met respect voor die mensen.
                maar ik voel me vanbinnen nog trotser op mezelf,
                omdat ik het alleen heb gedaan. klinkt misschien egoisties,
                maar zo voel ik het
                keep the focus going!

Comment

Jij hebt ook alle reden trots op jezelf te zijn hoor

had het ook gekeken trouwens,ziek in zijn gezicht veranderd joh
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Niks egoistisch aan, en zo wel...dan maar! je hebt een bepaalde arrogantie en schijt nodig om jezelf hard te maken voor resultaat.. Zo zie ik het in ieder geval.

Verschil met de vrouw van 160 en die man van 270kg is niet alleen gewicht en geslacht, maar vooral leefomstandigheden..
                    Zo had die vrouw in aflevering 2 op een gegeven moment carnaval en kwam daardoor weer aan(had bijna weggezapt want vond het erg zwak van d'r maar er was niks beters op tv)
                    die kerel had volgens mij weinig last van dat soort dingen, mede omdat hij op zichzelf woonde.

Ook was die kerel van 270kg een "winner" wat betreft zijn verdere leven, die vrouw naar mijn mening niet (in zo'n mate als die kerel)
                    Desalniettemin zou ik als ik 1 vd 2 in real life tegen zou komen ze enorm veel respect en bewondering geven.
                    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Ik zit het te kijken van die vrouw, maar als ze niet kan trainen, dan moet het toch gewoon aankomen op te weinig calorieen naar binnen werken? Je hoeft niet persee te trainen om af te vallen..

Wel een top vrouw man, behalve dat ze lelijk is zou het ultiem zijn om zo´n vrouw te hebben.

Comment

Goed dat hij er eindelijk wat aan heeft gedaan, maar dat had ie al lang geleden moeten doen...
                        Last edited by gleke; 10-10-2011, 17:33.
                        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
                          Goed dat hij er eindelijk wat aan heeft gedaan, maar dat had ie al lang geleden moeten doen...
                          Ja het gebeurt onbewust he, Je moet maar net ''Het licht zien'' om het zo maar te zeggen.
                          keep the focus going!

Comment

Originally posted by xBrian View Post
                            dat was misschien je vraag niet, het gaat hier tenslotte niet om mij
                            Al is het wel lekker om het na die jaren ff van me af te schrijven,
                            voor het eerst.

Hoe ik hier nu naar kijk? met respect voor die mensen.
                            maar ik voel me vanbinnen nog trotser op mezelf,
                            omdat ik het alleen heb gedaan. klinkt misschien egoisties,
                            maar zo voel ik het
                            Dat was eigenlijk juist wel hoe ik mijn vraag bedoelde, dank je voor je eerlijke antwoord.
                            Je bent een kanjer.

X
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                              Dat was eigenlijk juist wel hoe ik mijn vraag bedoelde, dank je voor je eerlijke antwoord.
                              Je bent een kanjer.

X
                              hey beaudien die x'jes zet je maar in je sms berichtjes haha flauw he

OT. Ik vind obese wel een fijne programma.. in 1 aflevering 1 persoon afwerken ipv series afleveringen maken.

ben wel benieuwd hoe ze op gewicht gaan blijven dat ene jaar voor ze die huid gaan fixen.
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by xBrian View Post
                                Ja het gebeurt onbewust he, Je moet maar net ''Het licht zien'' om het zo maar te zeggen.
                                Idd, en dan de kracht hebben om je voor te bereiden en de eerste stap te nemen.
                                Zodra je die genomen hebt ben in princiepe al haverwege. Daarna is het een kwestie van volhouden..
                                1,78 - 90,5 kilo - 16% BF.
                                Goal:
                                90 kilo, 11% BF.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X