Obese RTL4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by emilio75 View Post
    Hmmmm jammer.... Anders had ik naar goed Dordtse gewoonte als troost een zak chips weg kunnen schranzen.......
    Nee, dat mag niet van mij.
    Dan kom je straks ook in dat programma!!
    En we dwalen zo weer lekker af...........
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Tsjaa, zit al op het randje......

Maar goed, effe on-topic, ik vond het wederom een hele prestatie, bewijst dat er niet persé dichtgeniete maag voor nodig is om op gewicht te komen. Dat vind ik een welkome verbetering t.o.v. de engelse variant. Met wilskracht iets bereiken doet ook iets voor je eigenwaarde en daar heb je veel breder plezier van lijkt me.

Ik hoop alleen wel voor het verse stelletje dat ze elkaar met de vreetbuien op de bank niet weer terug naar af brengen. Die meid van vorige week vond ik wel de zwakste tot nu toe. Is te hopen dat ze onze Dordtenaar niet meesleept als het fout gaat.....

Comment

• Ookal zijn ze afgevallen vind ik dat ze nog steeds lelijk zijn, damn die buik hing er nog overheen, het enige wat hij nu heeft gedaan is de omvang terug gebracht, maar het uiterlijk is er niet mooier op geworden.
        Make it happen, shock everyone!

Comment

• Heb maar een klein stukje gezien van de afl van vandaag. Maar dat is dus de vriend van die vrouw uit afl 3?

Wat waren zijn specs en hoeveel is hij afgevallen?
          189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

• Je zou maar een junkdag hebben en toevallig hier langs zappen.

Comment

• Originally posted by Viranelly View Post
              Je zou maar een junkdag hebben en toevallig hier langs zappen.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Ik vind dit zo'n onzinprogramma. Al die reacties erop: 'knap', 'echt mooi', 'doorzetter', etc. Moeten we niet veel meer respect opbrengen voor mensen die helemaal nooit in een dergelijke situatie komen? Mensen die nooit zo moddervet worden zijn dus altijd al gedisciplineerd. Om 100+ kilo af te kunnen vallen moet je eerst 100+ kilo aankomen. En als dat gebeurt ben je een groot stuk verdriet. Dan heb je geen discipline whatsoever. Bovendien krijgen deze mensen 2 van de beste PT's tot hun beschikking, dus hoezo knap?

Comment

• Die mensen krijgen ook respect, alleen het gaat momenteel over deze progamma. Kijk maar naar Xbrian hier op bodynet hoeveel respect ik daarvoor heb. En ja shit happens maar als je er zelf ook iets aan kan doen en het wil oplossen dan is dat gwn goed.

Comment

• Originally posted by lloydchristmas View Post
                    Ik vind dit zo'n onzinprogramma. Al die reacties erop: 'knap', 'echt mooi', 'doorzetter', etc. Moeten we niet veel meer respect opbrengen voor mensen die helemaal nooit in een dergelijke situatie komen? Mensen die nooit zo moddervet worden zijn dus altijd al gedisciplineerd. Om 100+ kilo af te kunnen vallen moet je eerst 100+ kilo aankomen. En als dat gebeurt ben je een groot stuk verdriet. Dan heb je geen discipline whatsoever. Bovendien krijgen deze mensen 2 van de beste PT's tot hun beschikking, dus hoezo knap?
                    Ik ben het in grote lijnen zeker met je eens, maar toch....op het moment dat het toch fout met je gaat en je kunt jezelf zó herstellen, ja, dat vind ik dan toch ook een prestatie. En dan heb ik het niet zozeer over de mensen uit dit programma want ik volg het niet. Omdat ik me er dus vaak aan erger....om redenen die jij noemt.
                    Maar ik heb een vriendin die uit een heel diep dal is gekomen en het nu heel goed doet, en hier op het forum hebben we inderdaad bijv, XBrian die het heel goed doet, en ja, daar heb ik dan toch echt wel respect voor.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                      Ik ben het in grote lijnen zeker met je eens, maar toch....op het moment dat het toch fout met je gaat en je kunt jezelf zó herstellen, ja, dat vind ik dan toch ook een prestatie. En dan heb ik het niet zozeer over de mensen uit dit programma want ik volg het niet. Omdat ik me er dus vaak aan erger....om redenen die jij noemt.
                      Maar ik heb een vriendin die uit een heel diep dal is gekomen en het nu heel goed doet, en hier op het forum hebben we inderdaad bijv, XBrian die het heel goed doet, en ja, daar heb ik dan toch echt wel respect voor.
                      Hou ook van jou hoor Beaudien
                      keep the focus going!

Comment

• Tuurlijk moet je het niet zover laten komen, maar ja, iedereen maakt fouten in zijn leven. Ik vind het dan toch goed om te zien dat er mensen zijn die zichzelf oppakken en het niet opgeven. Soms moet er gewoon eerst iets gebeuren voordat je een probleem inziet en dan is het beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.

Dat de goede begeleiding het makkelijker maakt om door te gaan is helemaal waar, maar je moet het toch echt wel zelf doen. De grote vraag is wel of het duurzaam gaat zijn. Na het programma moeten ze het wel helemaal zelf doen en dan vind ik het goed om te zien dat er niet gelijk geopereerd wordt, maar dat ze eerst een jaartje moeten bewijzen dat ze het zelf ook kunnen volhouden.

Comment

• Ik begrijp absoluut dat dit mooie tv is: we zien een grote verandering en flink wat emotie en inspanning. Niets saaier dan naar iemand kijken die een jaar lang op hetzelfde gewicht blijft door 'gewoon' te eten.

Maar mensen die pas bij 200 kilo gaan inzien dat ze moeten gaan afvallen verdienen niet het respect dat ze dmv dit programma kijken. Dat stelt me teleur. Ik ben overigens niet boos op ze hoor. Vind het alleen niet knap om zoveel af te vallen.

Comment

• Mag je vinden, maar ik ben het toch niet mee eens. Om met het belangrijkste te beginnen vind ik dat iedereen die fouten inziet, hier verantwoordelijkheid voor neemt en er wat aan probeert te doen respect verdient.

Daarbij vind ik het heel prettig aan dit programma dat er qua training en voeding een voor ons normaal schema wordt gebruikt, geen Sonja, uithongerdieet of andere onzin. Ze gaan voor een duurzame oplossing. Maakt het weer wat makkelijker om je eetgedrag aan anderen uit leggen.....

En ik vind het eerlijk gezegd wel knap dat iemand 100kg af kan vallen, ik was al blij met 10 kg in 4 maanden.........

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X