Kracht weg in 1 week?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als jij een week niks doet gaat je lichaam ook amper glycogeen in je spieren opslaan.. je doet tenslotte niks.. je moet je lichaam actief houden om te zorgen dat wat je aan carbs eet in je spieren opgeslagen word en bruikbaar wordt gemaakt om in kracht om te zetten wanneer nodig..

een dag of 2 rust is geen probleem maar een hele week niks doen kan je aardig leegtrekken..

ik ben op mijn best als ik consequent gewoon altijd mijn trainingen volg en hard train en goed eet en slaap.. en dan het weekend 2 dagen rust.. dan ben ik maandag weer charged en zo sterk als een beer.. Klaar om de week weer in te trappen..
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Ik heb mijn kracht weer terug gelukkig, heb zelfs het gevoel dat mijn lats gespierder zijn dan 1 week geleden. Was vandaag bezig met lat pull downs en ik keek naaar spiegel en zag dat me lats spieren hadden,

Comment

Originally posted by jowblob View Post
        Ik heb mijn kracht weer terug gelukkig, heb zelfs het gevoel dat mijn lats gespierder zijn dan 1 week geleden. Was vandaag bezig met lat pull downs en ik keek naaar spiegel en zag dat me lats spieren hadden,
        Ik zei het toch, je had gewoon je dag niet.

Comment

Dat is bijzonder.

Maar heb jij nou gisteren en vandaag je rug aangepakt?
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Dat is bijzonder.

Maar heb jij nou gisteren en vandaag je rug aangepakt?
            Ja ik doe altijd vaak lats/schouders/triceps/borst trainen. Mijn leukste onderdelen. Haat aan biceps/buik >>

Comment

Ja ik doe altijd vaak lats/schouders/triceps/borst trainen. Mijn leukste onderdelen. Haat aan biceps/buik/benen >>
              Je vergat iets

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                Je vergat iets
                dank je maar benen worden getraind elke dag door te fietsen, moet soms alleen maar me kuiten trainen in gym. Bovenbenen zijn dik en keihard alleen kuiten lope nwat achter vind ik

Comment

Inb4 shitstorm.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja ik doe altijd vaak lats/schouders/triceps/borst trainen. Mijn leukste onderdelen. Haat aan biceps/buik >>
                    dank je maar benen worden getraind elke dag door te fietsen, moet soms alleen maar me kuiten trainen in gym. Bovenbenen zijn dik en keihard alleen kuiten lope nwat achter vind ik
                    0/10
                    Last edited by Burnedice; 11-10-2011, 19:11.

Comment

Neem nee, sinds Iguana ons heeft gewaarschuwd zijn we nog voorzichtiger met zulke mensen dan met het porselein van je oma.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X