beginnen met bankdrukken??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• beginnen met bankdrukken??

Hallo,

Ik zit pas 1,5 maanden op fitness en volg momenteel een beginners full-body kracht work-out.
    Met het schema gaat het lekker en merk zelf al vorderingen. Alleen in het schema staan geen oefeningen met bankdrukken, en dat zou ik best graag willen gaan doen.

Nu is mijn vraag wanneer kan ik het beste beginnen met het bankdrukken, en wat zijn de goede start gewichten?

grt Niels

Gisteren moest je daarmee beginnen, een gewicht waarmee jij de beweging goed uit kan leren voeren. Als je die onder de knie hebt kun je dat verhogen.
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Al moet je het alleen met stang doen... Net als alles is dit ook een kwestie van opbouwen..

Gewoon zorgen dat je het wel op een veilige manier doet indien je niemand hebt die je kan helpen...
      1,78 - 90,5 kilo - 16% BF.
      Goal:
      90 kilo, 11% BF.

Comment

Originally posted by nielsp101 View Post
        Hallo,

Ik zit pas 1,5 maanden op fitness en volg momenteel een beginners full-body kracht work-out.
        Met het schema gaat het lekker en merk zelf al vorderingen. Alleen in het schema staan geen oefeningen met bankdrukken, en dat zou ik best graag willen gaan doen.

Nu is mijn vraag wanneer kan ik het beste beginnen met het bankdrukken, en wat zijn de goede start gewichten?

grt Niels
        Een beginners full-body krachtschema waar geen bankdrukken in zit wekt argwaan. Hoe ziet dat schema eruit?
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Oke bedankt voor de snelle reacties!

mijn schema bestaat uit:
          cardio
          Arm extension
          Abdominals
          Chest press
          shoulder press
          arm curl
          bicep curl
          cardio

Ik zal morgen gaan beginnen met het bandrukken

Comment

Kun je tegelijkertijd met het bankdrukken ook beginnen met een degelijk schema. Er staan in de sectie trainingsschema's wel wat fullbody's waar je naar kan kijken. Dit schema is niet echt je van het.

Losse gewichten gebruiken, zo veel mogelijk compounds. Zo heb je minder oefeningen nodig en train je alles beter. Dit schema gaat je niet verder helpen...
            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by nielsp101 View Post
              Oke bedankt voor de snelle reacties!

mijn schema bestaat uit:
              cardio
              Arm extension
              Abdominals
              Chest press
              shoulder press
              arm curl
              bicep curl
              cardio

Ik zal morgen gaan beginnen met het bandrukken
              Dat is een baggerschema dat aan alle kanten rammelt. En wel vanwege de volgende redenen:

- er zitten alleen machine- en kabel oefeningen in

- er zitten geen been oefeningen in

- er zitten geen rug oefeningen in

- je begint en eindigt met cardio, hetgeen nergens op slaat

Je kunt beter een van de full body schema's van dit forum gebruiken of anders dat van StrongLifts 5x5. Die zitten beter in elkaar en leveren beter resultaat.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Ik denk dat je hier : http://forum.bodynet.nl/trainingssch...tml#post789039 meer aan hebt. fullbody in pdf.

succes.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X