Beginnersvraagjes...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginnersvraagjes...

Hoi, sinds anderhalve maand ben ik begonnen met fitnes.
    Ik heb een paar vraagjes.

- Is de 2x per week 15min buikspier trainen wat mijn sportschool aanbied voldoende om mijn buikspieren te laten groeien?
    -Op een dag eet ik erg weinig voedsel met de juiste voedingsstoffen.
    Ik kraag hoogstwaarschijnlijk veel te veel suiker binnen, eet zon 6 boterhammen per dag, en er komen maar weinig zuivel producten. Enkel een bakje yoghurt bij het avondeten.. Moet ik nu op dieet of krijg je op deze manier ook wel een sexy lichaam ??

Ik train 3 keer per week zon 1 uur

Verder vraag ik me af hoe ik dat stuk tussen je schouder en arm het beste kan trainen, aangezien je me sleutelbeen ook gewoon ziet zitten.

Groetjes

Welkom op het forum. Als je de stickies even doorleest zul je de meeste antwoorden op je vragen wel vinden. Kijk ook hier eens: http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...uwe-leden.html. Als je bedoelt dat je arm tussen je biceps en schouder dun is, dat trekt vanzelf wel bij als je spieren groter worden, tenminste dat was bij mij zo. Wanneer je schouders wat meer massa hebben en ook je triceps voller is lijkt je arm over het algemeen een stuk dikker. Dat je je sleutelbeen ziet zitten is toch niet bepaald een probleem ofwel? Als je er gewoon over het algemeen mager uitziet zal extra spiermassa helpen om je er steviger uit te laten zien .

Comment

Originally posted by markrodenburg2 View Post
      -Op een dag eet ik erg weinig voedsel met de juiste voedingsstoffen.
      Ik kraag hoogstwaarschijnlijk veel te veel suiker binnen, eet zon 6 boterhammen per dag, en er komen maar weinig zuivel producten. Enkel een bakje yoghurt bij het avondeten.. Moet ik nu op dieet of krijg je op deze manier ook wel een sexy lichaam ??
      Wat denk je zelf?
      Je geeft al aan dat je te weinig eet. Juiste voedingsstoffen of niet (en hoe heb je dat bepaalt...) maar te weinig is te weinig en dan groei je niet.
      Ik zou inderdaad de hierboven gegeven links even aanklikken en eens goed gaan lezen, dan heb je zo je antwoorden op deze vragen al.
      En vraag daarna gerust verder.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Wtf, wat een arrogante kut reacties. Als er in een handleiding voor een auto staat dat hij op euro 95 gaat dat zegt tog ook niet dat het met 98 niet gaat werken. Dat sticky heb ik allang gezien, daarbij houden klasgenoten op de sportschool zich ook niet aan een dieet en die zijn ook tog best gespierd geworden.

Ik dacht dat je op een forum fatsoenlijk ervaringen met elkaar kan bespreken maar mijn openings post word gewoon af geblaft alsof ik niet kan lezen.

En daarbij bestaan er geen stomme vragen, wel stomme antwoorden

Ondertussen kan ik nergens uit concluderen of je zonder voedsel dieet niet een mooi lichaam zou kunnen krijgen, ik vroeg mij gewoon af of er andere waren die zonder dieet resultaat boekten.

Verder kan ik ook nergens lezen of je met 2x een kwartier buikspier training ze nog een beetje in vorm kan krijgen.

Maarja joh ik zal mijn vragen wel ergens anders moeten stellen. Van mij heb je geen last meer

Comment

Wtf, wat een arrogante kut reacties. Als er in een handleiding voor een auto staat dat hij op euro 95 gaat dat zegt tog ook niet dat het met 98 niet gaat werken. Dat sticky heb ik allang gezien, daarbij houden klasgenoten op de sportschool zich ook niet aan een dieet en die zijn ook tog best gespierd geworden.

Ik dacht dat je op een forum fatsoenlijk ervaringen met elkaar kan bespreken maar mijn openings post word gewoon af geblaft alsof ik niet kan lezen.

Ondertussen kan ik nergens uit concluderen of je zonder voedsel dieet niet een mooi lichaam zou kunnen krijgen, ik vroeg mij gewoon af of er andere waren die zonder dieet resultaat boekten.

Verder kan ik ook nergens lezen of je met 2x een kwartier buikspier training ze nog een beetje in vorm kan krijgen.

Maarja joh ik zal mijn vragen wel ergens anders moeten stellen. Van mij heb je geen last meer
          zonder dieet kun je zeker wel resultaten krijgen alleen moet je voeding wel redelijk op orde zijn, want als je niet genoeg goede voedingsstoffen binnen krijgt zul je niet groeien. maar met een dieet gaat het veel beter en sneller

en met buikspierkwartier (in elk geval bij ons) train je je buikspieren op conditie en zullen ze niet groeien.

buikspieren zul je bijna niet beter zien als je ze traint. 90% van het werk is een lager vetpercentage krijgen door goede voeding

Comment

Prima, doei.
            189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
            Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Als de fabrikant van de auto zegt dat je op euro95 moet rijden dan is het beter voor de motor om dat te doen......daar is die op afgesteld.

Als je goed je spieren wil ontwikkelen dan zal je wat meer moeten gaan eten, alleen voldoende voeding zorgt voor goed herstel en groei van de spieren.

Ja buikspierkwartier is prima voor een strak pak buikblokken. Wil je de blokken wat bruter dan zal je met zware gewichten je buik moeten aanpakken.
              Maar buikspierkwartier is voor de meesten prima.

Er bestaan overigens wel stomme vragen hoor.....kom ze zat tegen, geloof me.
              Die vraag over het stuk tussen je arm en schouder...lijkt er wel wat op....er zit niks tussen arm en schouder. En je sleutelbeen zit daar niet, die zit tussen je keel en je borst. je arm loopt door vanaf de schouder zonder er iets tussen te hebben.

Wat versta jij onder een "sexy lichaam"?
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Oke bedankt voor deze wat nuttigere reacties

Ja dat van dat tussen arm en schouder was omdat ik het niet makkelijk kon uitleggen. Gewoon het stuk boven je biceps en met je schouder. Daar op dat punt zie je al mijn botten nog zon beetje zitten. Daarom wil ik dat een beetje rechttrekken.

En onder een sexy lichaam versta ik een lichaam waarbij een sixpack aanwezig is, spieren goed aanwezig zijn in de armen. Een borst die zon 2 a 3cm naar voren komt dat de bovenkant van het lichaam wat breder is.

Comment

Precies, omdat je dus niet goed gelezen hebt, anders had je het antwoord echt heel goed kunnen vinden
                  Je kunt nu wel hoog van de toren blazen en voel je gerust aangevallen, maar als ik de 2 antwoorden op je openingspost bekijk, vind ik ze zelf niet arrogant eigenlijk.
                  Je wordt gewezen op het lezen van de stickies, waarin je zelf dus kunt lezen wat er fout is aan je voeding. We kunnen dat bij elke nieuweling wel helemaal gaan uittypen maar het staat er eigenlijk zo mooi en wat is er moeilijk aan om zelf dan even wat moeite te doen?
                  Met zo'n kort lontje sta je waarschijnlijk niet open voor adviezen na het lezen die stickies, dus wens ik je verder gewoon veel succes.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Je komt op een forum aan dat vol staat met antwoorden en een zoekfunctie heeft. Zou je dus niet eerst gaan zoeken voordat je gaat vragen? Je vraagt toch pas iets als je het antwoord niet zelf kunt vinden? En ja daar moet je idd eerst zelf moeite voor doen.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                      sta je waarschijnlijk niet open voor adviezen na het lezen die stickies, .
                      Helaas geven die sticky's wel eens problemen. Als je een advies geeft dan wordt er vaak geroepen "ja maar in de sticky's staat......."
                      Ik heb nog nooit iemand naar de sticky's verwezen en zal dat ook absoluut nooit gaan doen.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        Helaas geven die sticky's wel eens problemen. Als je een advies geeft dan wordt er vaak geroepen "ja maar in de sticky's staat......."
                        Ik heb nog nooit iemand naar de sticky's verwezen en zal dat ook absoluut nooit gaan doen.
                        Kunnen we bepaalde delen van de sticky's dan niet herschrijven?
                        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Snap ik, maar gezien het voedingslijstje waar hij mee kwam, had ik gewoon niet het idee dat hij zelf echt actief iets aan het bekijken of zoeken was geweest.
                          Dan wil je een "sexy lichaam" maar weet je echt totaal niet waar je over praat.
                          Ik denk dan "verdiep je eerst zelf eens een beetje in de materie en dan kun je nog genoeg dingen vragen".
                          Maar ja, ieder is anders, he.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                            Kunnen we bepaalde delen van de sticky's dan niet herschrijven?

Gewoon alle sticky's verwijderen.....

Mensen verplichten anderen te helpen.

In grote lijnen klopt veel wel, maar veel details zijn bagger of kloppen gewoon niet en/of zijn achterhaald.
                            De inhoud van veel sticky's en dat is overal zo, geven vaak de eigen waarheid en visie van de schrijver weer. Op die manier kunnen er vaak foutjes in sluipen.
                            Veel dingen op basis van meningen en visie zorgen ook voor een zwart-wit of tunnelvisie bij de lezers en aanhangers daar van.

Comment

Gewoon alle sticky's verwijderen.....

Mensen verplichten anderen te helpen.

In grote lijnen klopt veel wel, maar veel details zijn bagger of kloppen gewoon niet en/of zijn achterhaald.
                              De inhoud van veel sticky's en dat is overal zo, geven vaak de eigen waarheid en visie van de schrijver weer. Op die manier kunnen er vaak foutjes in sluipen.
                              Veel dingen op basis van meningen en visie zorgen ook voor een zwart-wit of tunnelvisie bij de lezers en aanhangers daar van.
                              Sticky's moeten gewoon basisinformatie bevatten. Je kunt er toch bijzetten dat er ook andere manieren mogelijk zijn en dat een sticky vooral de visie van de schrijver weergeeft.
                              Bij nieuwelingen bestaat er de kans dat zij snel weer weg zijn. Het is een beetje zonde als mensen veel tijd in een nieuweling steken die toch van plan is om even wat informatie te verkrijgen en dan weer weg te gaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X