Beginnersvraagjes...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oké, dat is mooi.

Maar goed dat ik dankzij dat sticky nu erachter kom hoe je perfect aan het bodybuilden ben en dat wat je moet eten en dat je supplementen kan gebruiken blablabla. Alsof ik dat nog niet wist.

Ik ga verder geen vragen meer stellen want ik weet nu precies of je spieren nog goed vooruit gaan zonder voedsel dieet. Ook weet ik nu of ik met 2x per week een buikspier kwartier mijn buikspieren laat groeien.

Bedankt

Hij mag van mij nu wel dicht

Comment

Originally posted by markrodenburg2 View Post
      Oké, ik lees dat sticky wel even door dan. Als je gaat fitnessen dan mag je tog ook gewoon vragen hoe een oefening moet, dan geven ze je tog ook niet een gebruikershandleiding en moet je het verder maar uitzoeken.

Verder vroeg ik me af of leeftijd invloed heeft op spiergroei. Aangezien ik nog 17 ben.
      Op de fitness lopen mensen die ervoor betaald worden om klanten zoals jou te helpen. dat is niet te vergelijken met mensen die hier voor hun eigen plezier op een forum zitten, en soms als ze daar zin in hebben, anderen helpen.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Oké, dat is mooi.

Maar goed dat ik dankzij dat sticky nu erachter kom hoe je perfect aan het bodybuilden ben en dat wat je moet eten en dat je supplementen kan gebruiken blablabla. Alsof ik dat nog niet wist.

Ik ga verder geen vragen meer stellen want ik weet nu precies of je spieren nog goed vooruit gaan zonder voedsel dieet. Ook weet ik nu of ik met 2x per week een buikspier kwartier mijn buikspieren laat groeien.

Bedankt

Hij mag van mij nu wel dicht
        ik zie geen reden om dit topic te sluiten.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

@dynobet
          Zoals ik reeds zei, ik heb hier mss een verkeerd beeld over mezelf gegeven. Ik stel niet bij het minste direct een vraag hier. Ik lees en zoek meestal het antwoord. Ok, ik vroeg in het ander topic iets wat niks bijdraagt aan het topic zelf. Ik train 2 maanden, misschien is mijn visie over het hele fitnessgebeuren nog wat te beperkt. Ik verschoot er zelf van dat er zoveel bij kwam te kijken. Maar ik ben blij dat ik kan bijleren, want het interesseert me veel. Daarom barst ik ook van de vragen, ik wil zo veel mogelijk bijleren. Na elke training zit ik wel met 1 of meerdere vragen, die ik meestal dan direct vraag aan de begeleider. Maar ik heb nogal een kritische geest, ik geloof niet direct alles wat mensen mij zeggen. Idem dito met de stickies. Dus je mag het me niet kwalijk nemen als ik nogal wantrouwig reageer. Niet iedereen op het internet heeft goede bedoelingen.

Comment

Originally posted by Kitschy View Post
            @dynobet
            Zoals ik reeds zei, ik heb hier mss een verkeerd beeld over mezelf gegeven. Ik stel niet bij het minste direct een vraag hier. Ik lees en zoek meestal het antwoord. Ok, ik vroeg in het ander topic iets wat niks bijdraagt aan het topic zelf. Ik train 2 maanden, misschien is mijn visie over het hele fitnessgebeuren nog wat te beperkt. Ik verschoot er zelf van dat er zoveel bij kwam te kijken. Maar ik ben blij dat ik kan bijleren, want het interesseert me veel. Daarom barst ik ook van de vragen, ik wil zo veel mogelijk bijleren. Na elke training zit ik wel met 1 of meerdere vragen, die ik meestal dan direct vraag aan de begeleider. Maar ik heb nogal een kritische geest, ik geloof niet direct alles wat mensen mij zeggen. Idem dito met de stickies. Dus je mag het me niet kwalijk nemen als ik nogal wantrouwig reageer. Niet iedereen op het internet heeft goede bedoelingen.
            dat is een goede eigenschap. Als je dus een vraag hebt, doe je eerst je eigen research. vervolgens open je een topic, vertelt wat je vraag is, vertelt over de gevonden informatie, benadrukt eventuele tegenstrijdigheden, en vraagt vervolgens naar de visie van de mensen hier op het forum.

Hierdoor komt er een discussie op gang. daarvoor is een forum ook onder andere bedoeld. je krijgt dan informatie en meningen van veel verschillende mensen. Jij kunt dan voor jezelf bepalen aan wie zijn mening/visie jij de meeste waarde hecht (hoeft niet perse de waarheid te zijn).

In geval van jouw vraag wat is hiit:
            open google: type wat is hiit.
            eerste zoekresultaat: een artikel met uitleg over hiit en het hoe en wat.
            komop dan kun je me zeggen wat je wil....

Comment

Originally posted by Kitschy View Post
              Kijk maar even naar deze topic: http://forum.bodynet.nl/afslanken/44...nderen-23.html
              Ik vroeg gewoon wat 'HIIT' is, en kijk eens wat voor 2 imbiciele antwoorden ik kreeg? Ok, ik kon het inderdaad opzoeken, maar als ik zit met een vraag, heb ik de neiging om ze direct te stellen (zoals ik daar deed). Sommige mensen hier hebben imo een te groot gedacht van hunzelf, "een dikke nek" zoals we bij ons zeggen. Maarja, niks aan te doen zeker?

Eigenlijk........vind ik dat je helemaal gelijk hebt.
              Ik herken het ook wel, want als ik iets lees, heb ik zelf ook de neiging om dan direct wat te vragen. Bij antwoorden zoals jij kreeg, zakt dan inderdaad gelijk je broek af, maar ik maak me hier zelf ook gewoon schuldig aan inmiddels.

In dit geval, dus van TS:
              -Op een dag eet ik erg weinig voedsel met de juiste voedingsstoffen.
              Ik kraag hoogstwaarschijnlijk veel te veel suiker binnen, eet zon 6 boterhammen per dag, en er komen maar weinig zuivel producten. Enkel een bakje yoghurt bij het avondeten.. Moet ik nu op dieet of krijg je op deze manier ook wel een sexy lichaam ??

Nou sorry hoor.......hij geeft zelf al dat hij het fout doet en stelt dan in mijn ogen een best domme vraag. Nee, dan heb ik inderdaad geen zin om daar veel energie in te steken.
              En ja, ik had ook niets kunnen zeggen, das waar.
              Dat moet ik nog leren, bij sommige mensen doe ik dat inderdaad al, ik reageer gewoon niet op ze, heb je er ook geen last van.
              Maar bij nieuwe mensen die zich er dan zo makkelijk vanaf maken, heb ik daar soms toch moeite mee.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Maar áls je het wél wist........waarom zeg je dan dus:
                -Op een dag eet ik erg weinig voedsel met de juiste voedingsstoffen.
                Ik kraag hoogstwaarschijnlijk veel te veel suiker binnen, eet zon 6 boterhammen per dag, en er komen maar weinig zuivel producten. Enkel een bakje yoghurt bij het avondeten.. Moet ik nu op dieet of krijg je op deze manier ook wel een sexy lichaam ??

Daaruit blijkt toch dat je het blijkbaar niet wist?
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

sommige mensen denken dat ze na een paar maanden dat al hebben waar je eigenlijk jaren voor moet trainen en afzien
                  en als ze dan het antwoord krijgen wat ze eigenlijk niet willen lezen zijn ze beledigd
                  als je 6 boterhammen op een dag eet is dat niet echt veel
                  Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Ik wou gewoon weten of het nodig is om te dieeten en of je zonder dieet nog vooruit komt!!

Comment

Ik wou gewoon weten of het nodig is om te dieeten en of je zonder dieet nog vooruit komt!!
                      Hangt van je doelstelling af. Als je meer op kracht gericht bent wel, voor bodybuilding is een dieet geen optie maar een noodzaak!
                      Ofwel: als je voor de looks traint MOET je op dieet!
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by brillant View Post
                        sommige mensen denken dat ze na een paar maanden dat al hebben waar je eigenlijk jaren voor moet trainen en afzien
                        en als ze dan het antwoord krijgen wat ze eigenlijk niet willen lezen zijn ze beledigd

Sommige mensen denken dat ze met een paar maanden trainen alles al weten.........en ook kwaad worden of beledigd zijn als je ze vertelt hoe iets beter kan en werkt......
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X